Emir'in yaptılarından sonra kantinden oturan gençler Ayla'nın kızları okuldan atma ihtimalini konuşurken , Emir ve tayfasının gelmesi ile ayaklanır.
"Vedalaşıyorsunuz herhalde, o cezadan yırttınız ama bundan yırtamayacaksınız. "
Emir lafı ile ilk Ömer atlar, Berk eline yüzüne koyup sabır diliyordu.
"Hadi oğlum ya, hadi işine. "
"Oğlum ağlamayın ya sizde gidin peşlerinden, hem okulun kalitesi artar. "
"Kalite mi? Emir sen hangi kaliteden bahsediyorsun ? Sen benim hayatım da gördüğüm en kalitesiz insansın. "
Harika'nın bunu demesi ile Aybike gülmüştü.
"Sen bana nasıl davrandığını unuttun galiba. "
"Ben mi zorladım seni Harika, takılmasaydın o zaman. "
"Doğru söylüyorsun, Allah beni kahretsin. "
"Ya siz beni öldürmeye çalıştınız be, ne kabalığından bahsediyorsun sen? "
Tüm okul bakmıştı şimdi.
"Siz beni diri diri boğulayım diye suya gömdünüz. Vahşisiniz kız, siz dördünüz böyle vahşisiniz yani, bir olup beni öldürmeye çalıştınız. "
Aybike, Harika, Asiye ve Süsen'i eliyle göstererek demişti bunu.
"Yalan söylüyorsun, hatta bunun yalan olduğunu polislerede söyledin, ne oldu yine başa mı döndük. "
"Ne diyorsun ya, ne alakası var? "
"Herkesin duyması gerekeni söylüyor. "
Aybike'nin bunu demesi ile Emir ona dönmüştü.
"Ama bu böyle olmayacak galiba, iş başa düştü. "
Aybike ayağa kalkarak Harika'ya baktı
"İznin var mı? "
"Tabi hayatım."
Aybike sandalye'nin üstüne çıkmıstı.
"Herkes dinliyor mu! "
"Bugün herkesin konuşacağı hikaye'yi bir de benden dinleyin istiyorum. "
Aybike Emir'e bakarak
"Bu Emir denen gerizekalı arkadaşımız Harika'ya flört şiddeti uyguluyordu. Onu yok sayıyordu, küçümsüyordu hatta aşağlıyordu. Yani duygusal olarak istismar diyoruz biz buna. Hatta son tartışmalarında Emir Harika'nın arabadan çıkmasına izin vermediği için, Harika yüzüne bayıltıcı sprey sıkmak zorunda kaldı. "
Okuldakiler şok olmuş bir şekilde dinliyordu.
"Sonra da ona yardım etmemiz için bizi çağırdı. "
"Aybike asağıya in! " Emir sinirli bir tonda söylemişti bunu.
Aybike daha da dik durdu Emir'in karşısında.
"Ya bir dur dur kız bir şey anlatıyor bir dinle. "
"En civcivli kısmı başlıyor, bir dur dinle ya. "
Emir öfkeyle Aybike'nin kolunu tuttu sürüklemeye çalıştı. Aybike'nin kolu acımıştı.
"Sana in dedim onrdan! "
Berk anında ayaklanmıştı gözlerinde bu zamana kadar görülmeyen bir öfke vardı.
Emir'in Aybike'yi tutan kolunu anında çekti.
"Sakın ama sakın SEVGİLİME DOKUNMA! "
Berk'in gözlerinde ki öfke çok netti, sinirden patlayacaktı, Emir'in gözlerine korku bulaşmıstı. Aybike de Berk'in bu derece öfkesine şaşırmıştı.
"Senin sevgilimin canını acıttığın o eli kırarım. " Emir'in elini bükmüştü. Kafa atmayı da ihmal etmemişti.
"Ne yapıyorsun oğlum sen! " Tolga Berk'in üzerine yürümüştü, Özge de abisini yerden kaldırmaya çalısıyordu ama Ömer gelip tutmuştu.
"Çok iyi yaptı! " Sandalye de olmasına rağmen Berk'in üzerine gelen Tolga'yı itmişti. Berk'e dönüp
"Ellerine sağlık sevgilim. ". Sırıtmıştı Berk.
Oğulcan ise Tolga'yı tutmuştu, Berk Aybikey'ye dönüp
" Devam edin sevgilim siz. "
Bu sefer Süsen masaya çıkmıstı.
"Yani bizim tek amacımız, Harika'yı kurtarmaktı. Kurtarmak için gittik ama olaylar pek öyle olmadı, arabaya bindiğimizde yanlışlıkla bu gerizekalının arabasına çarptık. " Emir'i gösteriyordu.
"Araba göle doğru yuvarlandı , oda malesef içindeydi ama gerçekten bizim tek amacımız Harika'yı kurtarmaktı. "
Asiye Süsen'in elini tutarak ayağa kalktı.
"Eğer bu hikaye de bir canavar varsa, oda Emir. Ama Emir yerine bu okuldan biz atılıyoruz. "
Harika ayaklanmıştı oda Süsen'in elini tutmuştu.
"Yani, bu kısmı herkes için söylüyorum, lütfen dinleyin çok önemli çünkü; size kendinizi kötü hissettiren, değersizmisiniz gibi davranan, kaba, saygısız, nazik olmayan her insana karşı koruyun kendinizi. Ne yaparsanız yapın, gerekirse yardım isteyin ama kesinlikle susmayın! Lütfen. "
Aybike yüzünde ki gülümseme ile Harika'ya bakıyordu.
"Eğer bu kızları okuldan atarlarsa, net bende giderim bu okuldan. " Tüm öğrencilere dönüp demişti Berk. Aybike'nin gülüşü daha da arttı.
"Bende." Doruk ayaklanmıştı.
"Bende." Bir kız ayaklanmıştı onunla birlikte tüm öğrenciler.
Kızların gülümesi artmıştı herkes onların tarafındaydı. Doruk Asiye'yi sarılmıştı.
Aybike Berk'in boynuna kollarına dolayıp saçlarının kokusunu içine çekmişti, Berk huzurla gözlerini kapatıp ellerini Aybike'nin beline dolamıştı..
Nasıl buldunuz bölümü? ♥
Bu bölüm delifisekderler armağandır. 💖