Eğlenceli bir bölüm ile geldim, ikizlerimizin bir adı olmadığı için bende herkesin dilinde olan Ayberk ve Berkay koydum, keyifli okumalar ✨🧚♀️
Aybike kapıyı kapatıp derin bir ohhh çekerek beşiklerin yanında ki koltuğa oturdu.
"Ohhh be sonunda gittiler. Ben daha yeni doğum yaptım ama çocuklarım ile baş başa kalamadım. Yok benim annem,senin annen, babalarımız, kardeşlerimiz, bizi bir rahat bırakmadılar ya! Anne baba olmamızın tadını çıkaralım bizde. BUNALDIM! Şükür gittiler. "
Berk gülerek karısının söylenmesini dinliyordu. " Daha çok kovdun gibi oldu aşkım. "
"Haksız mıyım ama hayatım? Başımıza üşüstüler ben daha doğumdan beri çocuklarıma kucağama alamadım emzirmek dışında. İkimizin annesi de ellerinden bebeği düşürmedi ben bakarım diye. Çocuklarıma ben bakıcam ya rahat bıraksınlar bizi, nefes bile aldırmadılar. LOHUSAYIM YA BEN AZ İNSAFLI OLSUNLAR,LOHUSA EVİNE BU KADAR DOLUŞULMAZ! "
"Haklısın valla hayatım bende çok bunalmıştım. Çocuklarımı bana da elletmediler bir türlü, kendi çocuklarımı sevmeye fırsat bulamadım resmen. "
"Tamam annelerimiz tecrübeli onlardan ögreneceğim çok şey varda,buna izin vermiyorlar ki sanki kendiler büyüteceklermiş gibi davranıyorlar. Ne torun aşkıymış ya. "
Berk de karısın yanına oturup onu sarmaladı. "En azından çocukları uyuttuktan sonra kovdun, biraz kafa dinleriz sonra da anne baba olmamız tadını çıkarırız. "
"Berk gerçekten oldu dimi? Ben hala idrak edemedim. "
Berk karsının saçlarından öpüp. "Olduk bir tanem o kadar kalabalığa idrak edememiz normal artık onlar ile bol bol vakit geçirip bu işin tadını çıkaracağız. "
"Onları her şeyden koruyacağız. "
"Ben üçünüzü de her şeyden koruyacağım. "
Aybike Berk'e aşk'la bakmaya devam etti birbirlerine yaklaşmaya başladılar tam öpüşücekken Ayberk ağlamaya başladı.
"Ama sizde daha şimdiden annenizi benden kıskanmaya başlamayın, radar gibi. "
Aybike gülerek Ayberk'i kucağına aldı, ardından Berkay da ağlamaya başlayınca da onu da Berk kucağına aldı.
"Hadi bakalım Berk'cim anne baba olmamızın tadını çıkaralım. "
Berk gülerken ciddi bir şekilde Aybike'ye döndü.
"Eee Aybike bunlar şimdi neden ağlıyor? " Berk'in sorusu burnuna gelen koku ile cevap bulmuştu.
"Duydun dimi kokuyu? Altlarını değistirmemiz lazım. "
"Bu kokudan çok atom bombası gibi. "
Berk Berkay'ı dikleştirerek uzaklaştırdı. "Babacım bir anne sütünden bu kadar kokuyo nasıl çıkarmaya becerdin? "
Aybike Ayberk'i yatırırken yanında Berkay'ı sorgulayan kocasına gülerek baktı.
"Berk ne yapıyor ya? Yatırsana çocuğu pişik olacak. Hadi Ayberk bende Berkay sende. Görelim bakalım çok meraklıydın bu işe, annenin elinden almaya çalıyordun felan."
"Hayatım şimdi göreceksin bu işi nasıl hallediyorum, bir kez daha hayran kalacaksın bana. " Berk kendinden emin bir şekilde bezi açmaya koyuldu ama gelen koku yüzünü ekşiltiyordu.
Aybike Ayberk'in bezini açıp yana koymuştu Berk'e baktı hemen bezi açmaya çalışıyordu.
Berk bezi sonunda açmıştı.