Umarım beğenirsiniz 🙏✨
Bunun ikinci partını atmaya unutmuşum.Gerçeklerin ortaya çıkmasının ardından 3 hafta geçmişti, bu 3 hafta da ne mi olmuştu peki...
Berk tabi yıkılmıştı o havalimanından çıkıp annesi ile evde hesaplamaya gitmişti ışık hızı ile annesinin itirafları ile iyice sarsılmıştı. Kendi öz ailesi para için satmıştı onu başka bir aile para karşılığı almıştı onu öz ikizinden ayrılmış habersiz büyümüşlerdi bu kadar acı gerçekleri kim kaldıra bilirdi ki? Annesin öz annesini öldürmesi vardı bide...
Berk annesi ile yüzleştikten sonra çekip gitmişti Aybike de peşinden gitmişti tabi kendilerini Resul'un mezarının başında buldular, Berk onunla da yüzleşmek istemişti. Mezarın başına oturdu.
"Bu yüzden sevmedin dimi beni? Kendi oğlun olmadığım için, para karşılığı alınan bir fazlalık olduğum için. "
Aybike de Berk'in yanına oturmuş onun içini dökmesini bekliyordu.
"Küçükken hep bunu sorgulardam babam beni niye sevmiyor? Niye anne ve babamın işleri benden hep öncelikliydi? Niye babam benimle hiç balık tutmadı? Niye hiç bir özel günümde yanımda değil di? Niye benimle birlikte hiç uyumadı? Acaba çirkin miyim diye sorguladım, yaramaz mıydım acaba, onların istediği evlat değil miydim? Hayatım hep bunları sorulamak ile geçti. Bugün öğrendim ama sebebini... "
"Meğer öz çocuğuz olmadığım için beni hep ihmal etmişsiniz. Öz ailem beni satmış, büyüten ailem ise hep ihmal etmiş. Sevilmeye layık görülmeyen bir çocuk... "
Aybike Berk'in başını dizlerine yatırdı.
"Ağla tatlım, dök içini, haykır ben her zaman senin yanındayım. "
Saçlarını oksamaya başladı Berk ise hüngür hüngür ağlamaya.
"Beni neden sevmiyorlar Aybike? "
"Berk sen çok acılar çektin, yaşadıkların çok ağır, öz ailen seni haketmemiş ama Ayla teyze ve Resul amca seni seviyorlar. Ayla teyze'nin aklı çıktı seni kaybedek diye, senin için çok korkuyor o her şeyi senin için yapıyor kanından olmasa bile canından seviyor, Resul amca işe aşırı işkolik biri seninle tüm anıları kaçırdı ama sevgisinden şüphe etme belli etmeye beceremese de seni çok seviyordu o. Anne de baban da seviyor seni Berk, bunu asla unutma. Hem burda seni seven kıvırcık saçlı biri daha var, sen onun hayatısın.. "
Berk Aybike ne kadar saat mezar başında kaldıklarını bilmiyordu. Aybike'nin saçına değdiği eller ile sakinleşmişti Berk.
Bu günden sonra Elif de gerçekleri anlattılar kız yıkılmıştı tabi Ayla'yı kırılmıştı en çok, Berk'in içi kan ağlasa da olması gereken buydu annesi'nin cezasını çekmesi için hapise göndermişlerdi Ayla da hiç itiraz etmemişti cezaevindeydi şuan, o aralarda ise Berk ve Elif birbirine alışmaya çalıştılar aynı evde yaşamaya devam ettiler kardeş olmak nasıl bir şey hissetmemeye başladılar.
Tabi Aybike Berk'in her anında yanında olmuştu ama Aybike yalan söylediği için hala kendini Berk tam affettiremişti aslında Berk iki günden affetmişi ama kızın bu halleri hoşuna gidiyordu biraz süründürmekten zarar gelmezdi.
.......
Kantinde de Aybike, Asiye, Sarp kafa kafa vermiş oturuyordu.
"Offf hadi bi fikir bulun da Berk beni tamamen affetsin. "
"Kızım Berk seni zaten affetme dimi? Çocuğun evinden çıkmıyorsun destek ayağına. "
Asiye Sarp'ın koluna vurdu. "Sen ne biçim konuşuyorsun ya. "