kendi ellerin ile yazdın bu sonu

511 31 18
                                    

Bu konu hakkında çok kurgu yazabilirim 🤣

Evet hikaye Aybike'nin Tolgaların takımında olamak istemesi ile başlayor.

"Ben sizden olurum. " Aybike'nin bunu demesi ile tüm sınıf ona döndü.

"Nasıl yani? "

Aybike Emir ile Tolga'ya dönerek

"Sizin takımdan olurum. "

"Diyorsun."

"Evet diyorum. "

"Aybike? " Asiye'nin seslenmesi ile ona döndü.

"Aybike saçmalama ya, olur mu öyle şey" Berk'in dişlerini sıkarak konuşmasını takmamıştı bile.

"Aybike şuan iyi değilsin bence. "

"Niye benim istediğim takımda olmaya hakkım yok mu? Ben o takımda olmak istiyorum. "

"Aybike bak yanlış yapıyorsun, benle aran kötü diye saçma sapan şeyler yapma. "

"Peki bunu paintball da Tolga ile aynı takımda olan sevgiline ve Berk'e de söyledin mi zamanında onlar da aynı takımda olmuştu kazandıkları zaman kol kol zıplıyorlardı, o zaman niye kimse sesini çıkamardı. "

"Tabi başkalarına susun konu Aybike olunca kıyameti koparın. "

"Aybike bunlar eski kalmış konular. " Süsen'in bunu demesi ile ona döndü.

Ayağa kalkarak yanına gitti.

"O zaman daha da eskiye gidelim Süsen, Harika ve Talya ile birlik olup beni soğuk oda deposuna kaoatmanıza ve bundan hiç pişman olmayıp benden bir kere bile özür dilememene gidelim. "

Süsen'in yüzü nasıldı

"Aybikeee! "

Aybike de dayanmayarak bağırdı

"Ne Ömer ne, bu üçlü beni öldürmeye kalktı hiç birinizde ses çıkarmadınız . Herkesin ortsında söyledim, bir kişi bile bunu sorgulamadı. "

Sınıftıkaları tek tek göstererek.

Berk'i göstererek

"Hani sen Berk'in yaptıklarından dolayı karşıydıdın ya bize, sende kuzenini öldürme teşebbüsün de bulunan, sırf kaan Asiye'den hoşlandı diye herkesin ortasında bizi eziklemeye çalısan bir kız ile berabersin ve ben sana bu ilişki için hiç karışmadım. Seninde para için neler yapabileceğini biliyoruz"

"Süsen hanım bizi eziklerken her zaman ki sizi koruyan bendim. "

Bu sefer Oğulcan ile Asiye'ye döndü.

"Hani Tolga'nın bize eskort iftirası attığı gece ikimizde tacize uğramıştık ama yine herkes ben tacize uğramamışım sadece Asiye'ye uğramış gibi davrandı biriniz bile bana o gün ile ilgili 'iyimisin' diye sormadı, sormayı bırak kendi öz abim de dahil tacize uğramamış bir kızı şuçladınız. "

Oğulcan'a yaklaştı

"'Anasının kızı işte parayı görünce-' aynen bana bu cümleyi söyledin abi, Asiye ve Harika'nın bu yüzden yanında oldun ama öz kız kardeşine bu cümleleri söyledin. Bana para göz diyen ama para için kendini bile satacak olan sensin."

"Ben bana kurduğun o cümleyi hayatım boyunca unutmayacağım. O gece Tolga'nın attığı iftira bu lafın yanında bir hiç"

Herkes sus pus olmuştu Oğulcan'ın gözleri doldu.

"Hani ben her zaman yanında oldum diyordun ya Asiye söylesene bana ne zaman oldun? "

"Taciz gecesi sen okulda ağlarken tüm gerçekleri ben yaydım, Süsen'in eziklemeye çalıstığı gece de ben yaydım, abim hapise girdi ben orda onu göremediğim için yakınırken sen bana sevgilin ile ayrılığını anlattı üstüne ben seni teselli ettim. "

Oğulcan'a döndü

"İşte abicim bana tercih ettiğin Asiye sen hapisteyken sevgilisinin derdindeydi. "

"Hasta oldun ben vardım, aileni kaybettin ben vardım, eteğin yandı ben vardım, senin için kendim işe gitmedim seni gönderdim, Berk'den ders ücretini sırf sizin için aldım, hırsız damgası yedin yanında oldum, harika zorbalık yaptı yine ben oldum yanıda, ya sana şarkı yarışmasına girmen için bile gaz veren bendim. "

"Şimdi söyle bakalım sen ne zaman yanında oldun benim. Abim hapise girdi yoktun, Berk ile ayrıldığımız zaman yoktun, ben hırsız damgası yediğim de yoktun, annem babam boşandığında benim yanımda olmak yerine babamın annemi aldattığı kadının yanında oldun. "

"Tabi ya sen empati yaptın galiba babamın metresi ile hani Doruk'da demişti ya sana görür görmez aşık oldum diye Eee o zaman bu adamın sevgilisi vardı ve sen bunu hiç sorgulamadın 2.kadın oldun bundan çok memnunsun hiç düşünmedin mi başka bir kız için sevgilisi terk eden bir gün beni de başkası için terk etmez mi? "

"Sana sahip muamelesi yapan adam ile birlikte olmaya devam ediyorsun gurur prensesi. En ufak kavganız da eski zorba haline dönen adamı ilah ettiniz başımıza. "

Hiç kimse bir şey diyememişti.

"Hepiniz ne kadar haklı olduğumu biliyorsun. "

En sonunda Berk'e döndü

"En çok da sen yaktın canımı, hepsinin beni yalnız bırakmasını alışmıstım da sevgilim 'seni bundan sonra ne kadar mutlu edeceğim' diyip beni en zor günümde yalnız bırakmasına alışık değildim. "

"Aybike.. "

"Sen beni nasıl yalnız bıraktın ya, nasıl ellerimi tutmayı bıraktın hemde kim için sana sahip muamelesi yapan Doruk Atakul ve seninle bir kez bile muhattap olmamış Asiye için sen bunlar için benden vazgeçtin resmen, senin en zor gününde onlar değil ben varken. "

Berk'e yaklaştı

"Söylesene Berk annem baban boşandığı zaman kim vardı yanında benden başka sen ağzını bile açmadan ben senin derdini anlayıp sana destek oldum. Peki aynı şeyleri yaşadığımız halde sen ne yaptın bana gelip iyimisin diye sormak yerine sarılmak yerine Asiye ile aranın bozulmasına canım sıkkın dedin, annem babam boşanmıs benim sevgilim derdi dörtlü takılmak olmuştu. "

"Benimle empati yapmayıp babamın metresinin yanında çalısan kız ile empati yapıyorsun. "

"Senden tek beklediğim sarılaman, hepsi geçicek diyip elini tutman dı çok mu zordu lan, yalandan yapsan bile mutlu olurdum ben. Asiye ve Doruk benden daha mı değerli senin için. "

Berk Aybike'nin ellerine uzandı ağlıyordu

"Aybikem."

"Kendi ellerin ile kazandığın güvenimi bir hamlen ile yerle bir ettin tekrar, en zor günümde bana büyük bir darbe vurdun, şimdi ağlama çünkü kendi ellerin ile yazdın bu sonu. "

Sinirlerle sınıftan çıktı arkasında bir enkaz bırakarak...


Bölüm sonu.

Nasış olmuş?

En sevdiğiniz yer neresi oldu?

Moon PieceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin