Doğum günü

519 30 46
                                    

İlk sezona dönelim o zaman 🧡

Berk sınıfa girerken mutluydu, çünkü bugün doğum günüydü. Arkadaşları kesin güzel bir şekilde kutlayacaktı, unutmamışlardır. Ailesi hatırlamasada onlar hatırlardı. Evet evet kesin hatırlardı.

Gülerek Doruğun yanına oturdu. Ses kaydı olayı yüzünden araları bozulsa da şuan biraz da olsa iyilerdi. Berk bir şey yapdığını düşünmüyor du o lafları Doruğun bizzat kendisi söylemişti, o söylerken suç değil de ben ortaya çıkarınca mı suç oldu yani.

"Eee kanka bugün ne yapıyoruz? "

"Asiye ile kafedeyim bugün. Tolga ile Harika'yı alda gel dalga geçersiniz. "

Diyip kalkıp gitmişti.

Berk'in içini hüzün kapladı. Ne yani en yakın arkadaşı doğum gününü harılamamış mıydı? Bide daha dün tanıdığı kız için ona bozuk du. Oysa o Doruğun her zaman yanında olmuştu. Mutlu olduğunda, üzgün olduğunu, sinirli olduğuda, tüm doğum günlerinde, yaptıkarı kötülüklerde bile...

İçinde ki hüznü dışa vurmadan alay ile sırıttı, hep böyle yapardı zaten asla dıygularını belli etmezdi.

Tolga'nın sınıfa gelmesi ile gülümsemesi büyüdü.

"Kanka naber ya. "

Tolga her zaman ki gülümsemesi ile Berk'in yanına oturdu.

"Bugün çok güzel bir gün Berko."

Berk bu sefer gerçekten gülümsedi. Tolga hatırlamıştı kesin doğum gününü.

"Bugün Ömerciğin hesabını alıyorum . "

Berk'in yüzü düşsede belli etmedi. Tolga'da hatırlamamıştı...

Kapıdan erenler girdi ama Berk'in gözü tek bir kişinin üstündeydi Aybikinin.. Son zamanlarda gözlerini kıvırcık saçlı , ela gözlü kızın üstünden alamıyordu. Ne oluyordu ona böyle? Neden bu varoş'a bakıp duyuyordu? Onunla uğraşmadan duramıyordu

"Kümes takımı da gelmiş. " Sırıtarak söylemişti Berk.

Ama hiç biri ona cevap vermedi, özellikle de Aybike her zaman cevabını esirgemeyen Aybike ona bakmamıştı bile.

Bütün gün böyle geçmişti Berk ne kadar Aybike ile uğraşsada Aybike ona hiç cevap vermemişti. Doğum gününü kutlayanda olmamıştı...

....

Berk odasında üzgün bir şekilde oturuyordu. Bugün çok beklemişti doğum gününün hatırlanmasını, kutlanmasımı ama ne anne babası hatırlamıştı ne de arkadaşları...

Birden telefonuna mesaj geldi, Aybike'den di.

"Sahilde seni bekliyorum, çabuk ol"

Berk anlamasada, çoktan hazırlanmaya başlamıstı.

...

Berk sahile geldiğinde banka oturmuş kızı gördü, hemen yanına gitti.

"Beni bu kadar özlemen gözlerimi yaşarttı Aybik. "

Aybike gülümseyerek arkasında ki küçük pastayı masaya koydu.

"Doğum gününü kutlamak istedim. "

Berk uzun zaman sonra ilk defa bu kadar mutlu oldu. Doğum gününü hatırlmaıştı, Aybike doğum gününü hatırlmaıştı.

"Sen gerçekten hatırladın. "

Berk'in gözleri mutluluktan dolmak üzereydi.

Aybike pastanın üzerine mumu dikip yakmıştı.

"Hadi üfle, dilek de üfle. "

Berk pastayı mutluluk ile üfledi ve Aybike'nin ondan hiç gitmemeisini diledi.

"Aybike ben gerçekten ne diyeceğimi bilemiyorum. "

"Bir şey deme sana unutamayacağın bir doğum günü hediyesi vereceğim. "

Berk'in gözleri parladı, bide hediye mi almıştı.

Aybike elinde ki kutuyu Berk'e uzattı.

"Çok seveceğine eminim. "

Berk çoçuksu bir mutluluk ile kutuyu açtı. İçimde resimler vardı, Aybike'nin kendi elleri ile çizdiği görseller.

Berk bir tanesine eline aldı, anında yüdü solmuştu.

"Bu ilk okulu geldiğimiz gün bizimle dalga geçtiğiniz, senin bana 'arkama bakmadan kaçarım. ' dediğin gün. "

Berk sustu.

"İkinci resmi al. "

Berk ikinci resmi aldı.

"Buda okuldan kovulduğumuz güne ait. Hani senin 'varoş hava sahasına geri yollayım' dediğin gün. "

"Aybike... " Berk'in sesi cılız gibi çıktı.

"Sus ve diğer resmi al. "

Berk zorla aldı.

"Buda Melisa'nın ayakkabısını giydiğim için benimle dalga geçtiğin güne ait. Şimdi diğerine al. "

Berk yutkundu yavaş yavaş gözleri doldu .

"Buda bana yaklaşıp fotoğrafımızı çekip tüm okula yaydığın gün. "

"Şimdi diğer resmi al. "

Berk artık gözlerinde ki yaşları serbest bırakıtı.

"Buda kuzenlerime saldırıp, pilav arabasını kırdığın güne ait. Hani babamı hastanelik ettiğin gün. "

Aybike de ağlamaya başladı.

"Aybike ben çok üzgünüm. "

"Sus bugün sen konuşmayacaksın, benden özür dilemeyi bile haketmiyorsun. "

"Sana tüm kalp kırıklarımı hediye ettim, daha güzel bir hediye olmazdı değil mi? Bugün ne kadar pislik birinin doğdunu hatırlatmak için. "

Berk kafasını yere eğdi, Aybike'nin yüzüne bakamıyordu. Hıçkırarak ağlıyordu artık.

Aybike ayağa kalkıp Berk'in yanına gidip yanağından öptü.

"Doğum günün kutlu olsun Berk, doğduğun gün benim için öldüğün gün oldu... "

Kısa bir bölüm oldu.

Beğendiniz mi?

Berk'in ilk sezon yaptıklarını unutmadığız bir bölüm .

Keyifli okumalar..

Bu bölüm bu fikri bana veren
Kiriganej-D armağan.


Moon PieceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin