Keyifli okumalar 🐣
Bütün sınıf oturmuş, Filiz hocanın hazırladığı torba da yılbaşı çekilişi yapıyorduk. Ömer torba'dan ismi çekmis geliyordu.
"Kim çıktı kuzi? " Sordu Oğulcan. "Talya." Demesiyle şaşkınlıkla baktı Talya. "Ne? " Süsen ise morali bozulmuş bir şekilde bakıyordu.
"İyi tarafından bak kuzi, Tolga da çıkabilirdi. " Demesiyle hepimiz güldük.Sıra Asiye'ye geldiğinde sevinç ile yanımıza geldi. "Kim çıktı? " Gülümseyirek Doruğa baktı. "Doruk."
Doruk da ona dönüp "inşallah sende bana çıkarsın. " Dedi gülerek. Asiye ve Doruk aralarında ki buzları eritmişti. Berk ve ben ise hala gergindik.Sıra Oğulcan'a geldiğinde söylenerek geliyor du. "Ya hocam ben tekrar çekeyim işte, Wandurfull'um çıkmadı. Çıkana kadar tekrar çekeyim? " Hocanın "hayır." Demesi ile isyanına devam etti. "Kim çıktı? " Sorun Ömer.
Berk'e bakarak cevapladı. " Kızıl vardır. " Demesi ile Berk'e dahil hepimiz şaskınlıkla baktık. Ardından kıkırdama başladım, tam buldular birbirlerini.Nihayet sıra bana gelmişti. Torba'dan çıkan isim ile öylece kaldım. Ömer'in kim çıktı sorusunu anca duydum. "Tolga." Bunun demem ile Tolga sırıtarak bana baktı. "Pahalı bir hediye isterim Aybik'cim. " Bunu demesi ile Oğulcan, Ömer ve Berk sinirle ona baktı. Sakin olmaları için onları uyırdıktan sonra, önlerine döndüler. Berk hala bana sıratan Tolga'ya bakıp duruyordu.
Çekiliş işi bitmişti. Berk'e Ömer, Harika 'ya Oğulcan, Doruk'a Asiye, Süsen 'e Harika, Kaan'a Süsen, Talya'da kaan çıkmıştı. Tolga'ya kim çıktı diye sorarsınız ah tabi ki o kadar sanşlıyım ki ben çıktım.
...
Yarın hediyeler verilecek di. Ben hala bize bu kadar pislik yapan adama ne alsam diye düşünüyorum. Öyle bir şey almayalım biraz rezil olsun pislik. Abim ise Berk'e turuncu bir sapka almıştı. Hayır ne vardı ki Berk bana çıkmış olsa ona hediye'yi ben almış olsaydım. Ömer ise Talya'ya kolye almıştı. Asiye ise sevgilisine atkı örmüştü. Ve bu benim aklıma güzel bir fikir getirdi, Tolga'ya da atkı alcaktım.
...
Sınfta toplanmış herkes hediyelerini yavaş yavaş veriyor du. Berk Ömer'e güzel bir kol saati almıştı. Onların arasında ki buzlar da erimişti, her ne kadar Ömer Berk'e kaypak demiş olsada, artık çok iyi anlaşıyorlardı ve Ömer her zaman Berk konusunda benim yanımda oluyor du. "Teşekkürler kardeşim. " Oğulcan'da Berk'e hediyesini vermişti. Berk içtenlik ile gülümse di. Gerçekten bere çok yakışmıstı ona, hayran olmamak elde değil. Asiye ve Doruk da birbirlerine hediyelerini verirken vıcık vıcık olmayıda ihmal etmediler. Berk ile onlara tiksindirici bakıs atmıştık.
Sıra Tolga ve bana gelmişti. Tolga yamıma yaklaşarak "bunu çok sevdiğini duydum, Aybik'cim. " Hediye'yi açtığım da içinde marka çanta vardı. Tolga sırıtarak bir bana bir Harika'ya bakıyor du. Tabi ya akıl hocası Harika adamın, böyle bir şeyi tabi ki de tahmin etmiştim. "Eminin sana çok yakışacak. " Berk ise Tolga'nın üzerine atlamaya hazır bir haldeydi onu Ömer tutuyor du. "Sakin ol kardeşim, Aybike halledecek şimdi Tolga'yı. " Sıratarak ona döndüğümde hediyemi verdim. "Eminim buda sana çok yakışacak. " Tolga gülerek hediye'yi açtığında gülen yüzü soldu. Ona pembe, barbie bebekli bir atkı almıştım,tabi ki üzerine Tolga Barçın yazdırmayı da unutmadım. Tüm sınıf gülmeye başlamıştı. Tolga morali bozuk bir şekilde çıktı sınıftan. "Aaa noldu acaba, rengini mi beğenmedi, fosforlu pembe mi alsaydım. "
Geri kalan hediyelerini vermeye çalışırken Berk bana hayran hayran bakıyordu.
...
Saat on olmuş odamda tek başıma otuyordum. Herkes gitmişti bir yerlere Asiye tabı ki Doruk ile beraber, abim ise harika ile, ömer de süsen ile takılmaya başladı, annem babam ile sebahat teyzelere gitti. Anlayacağız ben yine yalnız kaldım. Herkes mutlu mutlu eğlenirken ben burda sıkıntıdan patlıyordu. Berk ile kavga ettiğim kafama tüküreyim yeni yıla onla girmek varken odamda otuyordum.
Bunları düşünürken cama taş atıldı ve bu tabi ki de Berk'di. Şasırmıştım bir yandan da mutlu olmuştum. "Berk senin ne işin var burda? " "Yeni yıla bensiz gireceğini düşünmedin herhalde tatlım. Hadi atla pencereden sana bir süprizim var. " Hiç düsünmeden atlmıştım penceren, evde kimse yoktu kapıdan çıkmak yerine niye atladın diye sormayın.
Berk beni bizim evin arka bahçesine götürdü. Bir halı sermişti oraya. Ellerimi tutarak bana döndü. "Yeni yıla küs girmek istemiyorum ben, hatta hiç küsmek istemiyorum seninle. Bırak annelerimiz birbirini yesin ama biz hiç birbirimizin elini bırakmayalım Aybike. " Duraksadı "beni yokluğun ile sınama, sen benim bir parçamsın, sensiz benim de bir ablamın yok, sensiz ben eksiğim, paramparçayım... " Berk'den bunları duymak duygulanma ma sebeb oldu. Her zaman dalga ile konuşan Berk ilk defa bu kadar açıktı bana. İlk defa onu böyle görüyorum , en değerli oyuncağını kaybetmiş çoçuk gibi...
Berk haklıydı bende onsuz eksiktim, onsuz yarımdım. Bize iyi gelen tek şey birbirimizdik ve ben bunu kaybetmek istemiyorum. Berk'in ellerini tutarak "Bu eller bir daha asla ayrılmayacak."Diyerek sımsıkı sarıldık elimizden her an kayıp gidecekmiş gibi.
Şimdi ise Berk'in getirdiği çekirdek ve kolayı yiyorduk ve tabi ki dedikodu yapmayı da ihmal etmiyorduk. Yeni yıla Çekirdek kola esliğinde , Berk ile dedikodu yaparak giriyordum bundan daha iyi yeni yıl aktivesi var mıdır?. Nerdeyse okulun tüm dedikodusunu yaptıktan sonra, yeni yıla girmemize beş dakika kalmıştı.
Berk duraksayıp arkasından bir kağıt çıkarıp bana verdi. "Buda benim sana yeni yıl hediyem. " Kağıdı görünce sok oldum. Bu bendim. Berk beni çizmişti, hiç bir ayrıntıyı kaçırmadan. Çok güzel di."Pek becerememis olabilirim ama... " Berk'in sesini kesen benim sesim oldu. "Berk sana sakmışın? " Berk'in anında yüzü düşerken "Bu benim aldığım, en güzel hediye. " Düşen yüzü sıratmaya başladı. "Sen beni mi çizdim? " "Sürekli çiziyorum, senin gibi eşsiz bir güzelliği sahip birini çizmesem olmazdı. " " Odamın bir çekmecesi tamamen senin çizimlerin ile dolu. " Aşk ile bakıyordu bana yeni yıla saniyeler kala Berk'in dudaklarına yapıştım, şasırda o da karşılık vermeye başladı. Yavaş yavaş beni incitmeyecek şekilde öpüyordu. Yeni yıla girmiştik. Anıllarımıza birbirini dayayarak konuşmaya başladım. "Yeni yıla nasıl girersen öyle geçermis." İlimizde gülümseye başladık. Birbirimizi sadece biz mutlu ediyorduk.
Ve bölüm sonu.
Yeni yıla özel bölüm oldu, nasıl olmuş sizce? 💖
En beğendiniz kısım?