inatlık

649 33 10
                                    

Rezalet bölüm üstüne keyiflendirecek bir kurgu iyi gelir dedim. 🧡

Keyifli okumalar.

Aybike oflayarak elinde kahvesi ile solana girdi. Bir yandan da ablasına söyleniyordu.

"Abla olmaz diyorum. Kendi çoçuğuna kendin bak, beni bulaştırma. "

Eylem yirmi yaşında ki kardeşinin yanına oturdu.

"Ablacım sadece iki gün, hem onlar senin yiğenlerin böyle mi teyzelik yapıyorsun sen!? "

"Heee sen kocan ile gez, eğlen ben iki gün boyunca iki canavar ile evde tek başıma kalayım. Oldu canım başka. "

"Bir yiğenlerin hakkında bir daha canavar deme, iki ayrıca yalnız da olmayacaksın. " Eylem son cümleyi hafif kıkırdayarak söylemişti.

Aybike bir anda doğruldu. "Yalnız olmayaksın derken?Kim olacak başka? Bak sakın bana o vurdum duymaz arkadaşınız Ateş olacak demeyin büyük olay çıkartırım. " Bunu söylerken hafif kaşları çatılmıs bir şekilde ablasına parmak sallıyordu.

"Benim küçük kardeşim benim arkadaşlarım hakkında ne kadar da güzel konuşuyor. " Bunu söylerken Aybike'nin burnunu sıkar.

"Berk de seninle olacak. " Aybike'nin gözleri bir anda pörtledi. "Ne ne ne? Lütfen bana bu kulaklarımın yanlış duyduğunu söyle. O kzıl kafa ve ben aynı evin içinde 2 küçük canavara bakacağız iki gün boyunca öyle mi! Valla kan çıkar. "

"Valla ablacım Fethi'nin Berk'den benimde senden başka emanet ediceğimiz güvenilir insan yok. "

"Külahıma anlat. Siz bizi yeniden bir araya mı getirmeye çalışıyorsunuz? "

"Değil biz Birleşmiş Milletler gelse sizi bir araya getiremez, ablacım. "

"Abla mısın düsman mısın belli değil, daha acısız öldürme yolları var. "

Eylem gülerek ayağa kalktı.

"2 saat sonra Zeynep ve Poyraz'ın kreşleri bitiyor. Berk alır ve getirir buraya kardeş, kardeş bakarsınız. Hadi ben kaçtım. "

"Ne ne ne.. Hemen mi gidiyorsun, bu nasıl bir emrivaki. " Aybike yastığı alıp ablasına attı ama yastık yere düşmeden Eylem evden çıkmıştı.

"Ben bu çoçukla sevgili iken bu kadar görüşmüyordum."

"Off abla offff.. "

...

Eylem kendisini arabada bekleyen eşi Fethi ve arkadaşı Ateş'in yanına gitti.

"Eee kabul etti mi Aybike? " Eylem gülerek cevap verdi.

"Fethi'cim benim gibi birine hayır demek mümkün mü? "

"Konu Aybike ise, Evet. "

Eylem bu sefer Ateş'e döndü.

"Aybike Mercier'i hayatta tek ikna edebilen kişi benim Ateş. "

"Eee sen Berk'i ikna ettin mi? "

"Yani Aybike'nin olcağını atlayarak anlattım, kabul etti. "

"Desene Berk'e büyük sürpriz olacak, sana çok kızacak Fethi. "

"Günün sonunda teşekkürler edecek ama. "

Ateş bu sefer ikiliye dönerek sordu

"Ya siz bunları baş başa bıraktınız da bunlar barışmak yerine, daha büyük kavga ederlerse? "

"Ateşcim sence Berk ve Aybike birbirine ne kadar dayanabilir? "

"Yarın barıştık diye bizi arıyacaklar, bak gör. "

Moon PieceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin