Bu hikayeyi twitter dan birisinin senaryosu ile kurguladım .
Umarım seversiniz. 🙏
Aybike o Berk ile gittiği yıkık evden sonra 2 gün geçmişti. Bu süreçte Berk okula gelmeye başlamıştı. Ne kadar iyi olduğunu söylesede hâlâ çok kötüydü.
Kolay değildi hiç doyamadığı babasını kaybetmişti.. Berk babasını sevmiyor değil di aksine çok seviyordu, sadece kırgın dı babasına, çok kırgındı. O gün daha iyi anlamıştı Aybike. Berk balyoz ile duvarı vurduğunda, tüm acıları ile vurmuştu.
İlk mezuniyete gelmemişti babası, madalya aldığında da gelmemişti, sırtını okşayıp 'yaparsın oğlum' hiç dememişti, denize gitmemişti oğlu ile, şakalasmamıstı, gülmemişti oğlu ile...
İçerdeki erkek çocuğu babasına doyamadan kaybetmişti Berk. Sevdiği adamın yanında olmaylı Aybike, zaten ondan başka yanında olan kimse yoktu... Bir hafta boyunca evine gitmiş olsada Ayla Hanım tarafından engelkenmişti. Bunu hiç Berk'e söylemedi Aybike zaten kötüydü bide annesi ile bozuşsun istemedi.
Bugün hafta sonuydu bugün gidecekti Berk'in yanına Ayla hanımı umursamadan, sevdiği adamın yanına gidecekti.
***
Berk çalan kapı ile yatağından kaltı. Muhtemelen Doruk gelmişti. Bir saat önce aramış Asiye ile kavga etmiş, kafası bozulmuş benim yanıma gelmek istedi.
Ne büyük dertti dimi, ben burda baba acısı yaşarken o benden Asiye'ye konusunda teselli istiyor.
Kapıyı açtığında ufak çaplı bir şok geçirdi. Kesinlikle ela gözlü sevgilisini beklemiyordu.
"Aybike? "
"Şok olman bittiyse içeri al beni, dondum burda. "
"Senin ne işin var burda? "
"Ekmek almaya çıkmıstım da geçerken uğrayım dedim. "
Berk şaşkın şaşkın bakıyordu.
"Ay cidden bön bön bakıyorusun. Seni görmeye geldim şapsal."
Diyip kapıdan içeri girdi.
"Sana kalsa beni eve almayacaktın. "
Berk de peşinden içeri girdi.
"Şardım, gelmeni beklemiyordum. "
"Bir süpriz yapalım dedik sevgilimize tatlım. "
Berk gülümsedi. "İyi yapmışsın. Ben Doruğu bekliyordum o yüzden şasırdım. "
"Doruk mu gelecek. "
"Evet. Asiye ile kavga etmiş, moral istiyor. "
Aybike duydularından sonra sinirlendi.
"Ne yani sana destek olmak yerine, Asiye ile olan dramını mı anlatacak sana. Bu ne yüzsüzlük ya! "
"Morali bozuk ya, yalnız bırakmam. "
"Berk sen salak mısın? Sen babanı kaybettin sadece ilk gün evine geldi, daha da gelmedi. Bir hafta okula gelmedin bir kere aradı sadece seni. Bu mu arkadaşlık ya. Sen her zaman onun yanında oldun, ama bir kere bile olmadı. "