Gerçekler - Gitme

332 34 30
                                    

Evet ayrılık ve gerçekler meselesini kendime göre uyarladım umarım seversiniz 🙏

Koridorda ki ayrılık sahnesinden sonrasını ele alacağım.

Aybike yatağında Berk'in ona aldığı ayıcığa sarılmış ağlıyordu. Canı çok yanıyordu, kendini boşlukta hissediyordu hayatı boyunca kendini hiç bu kadar çaresiz hissetmememişti.

Berk ile ayrılmışlardı. Çocuğu asla kızamıyordu Aybike haklıydı çünkü, günlerdir ondan uzaklaşmıştı ve sebebini bilmiyordu, Aybike ise biliyordu sebebi bu ona çok ağır geliyordu. Sevgilisinin önce Ayla hanımın oğlu olmadığını öğrenmişti, ikizi olduğunu bunun da Elif olduğunu ögrenmisti şimdi de onu büyüten annesinin öz annesini öldürdüğünü öğrenmisti.

Bu gerçekler ona bile bu kadar ağır geliyorken Berk'e nasıl söyleyecekti ki.. Berk öğrenirse yıkılırdı, hayatında en değer verdiği kadınlardan biri ona hayatı boyunca yalan söylemiş üstelik öz annesi öldürmüştü. Sevgilisi bu acıya nasıl dayanacaktı.. Korktu Aybike onun acı çekmesinden , onun bu gerçekleri dayanamayıp kendine bir şey yapmasından, hayata küsmesmesinden deli gibi korktu, sevgilisi için korktu.. Susmayı tercih etti ama yine de olmadı sevgilisi yine bir şekilde hayata küsmüstü. Bir damla göz yaşına bile dayanamayan sevgilisi onu hıçkıra hıçkıra ağlarken bırakmıştı. Durumun ne kadar ciddi olduğunu o an farkına varmıştı. O bu kadar yükle Berk'in suratına bakamazken , Berk'de sevgilisinin ondan sıkıldığını düşünmüstü. İkiside haklı ve ikisinin de kalbi paramparça kalmıştı...

Şengül'ün odasına girmesi ile düşüncelerinden sıyrıldı.

"Hadi kızım sofrayı kurmama yardım et, abin ile baban gelecek birazdan hadi yardım etde kuralım beraber. "

Aybike'nin sinirli tavan yapmıştı, annesi nasıl oluyorda hiç bir şey olmamış gibi davrana biliyordu?

"Yardım etmeyeceği. "

"Pardon!? "

Aybike sinirli ayağa kalktı.

"YETER! YETER ANNE SEN NASIL OLUYORDA HİÇ BİR ŞEY OLMAMIŞ GİBİ DAVRANA BİLİYORSUN!?"

Şengül kızını ilk defa bu kadar sinirli gördü. Yüzüne baktığında da perişan bir halde olduğunu gördü.

"Kızım.. "

"Bana kızım deme ya, deme. Ben senin yüzünden, Ayla hanım yüzünden, O Berk'i satan annesi yüzünden , bugün Berk'i kaybettim ben. Sizin yaptıklarınızın bedeleni ben ve Berk ödüyor."

"Yaaa ben günlerce sevdiğim adamım suratına bakamadım bu yük yüzünden, Ayla hanım Berk ile Elif'in annesini öldürdü ikisinin suratına da rahat rahat bakabiliyor. Sen hem bu olayı bilip hemde kadir abimin olayını bilip herkesin suratına rahat rahat bakabildin. AMA BEN SİZİN GİBİ DEĞİLİM ANNE SİZİN GİBİ VİCDANSIZ DEĞİLİM YAPAMIYOM BEN HAYATIMA HERŞEY YOLUNDA GİBİ DEVAM EDİYORUM SEN BENİM HAYATIMI MAHVETTİN!

Şengül Aybike'yi şakinlestirmek için ellerini tutmaya çalıştı, Aybike hemen geri çekti.

"DOKUNMA BANA! ya ben seni iyi biri sanardım anne, bunca zaman bir ton kötülük yaptın ama ben her zaman içinde bir yerde iyilik vicdan olduğunu sanardım her zaman seni korumaya çalışmıstım ama yanılmışım anne sen o kadar kötü bir insanmışsın ki, vicdansız kadının tekiymişsin. Bu gerçeği bir kez daha yüzüme vurduğun için çok teşekkür ederim. "

Şengül'ün kalbine bir ok saplanmıştı.

"UTANIYORUM, SENİN GİBİ VİCDANSİZ BİR KADININ KIZI OLDUĞUM İÇİN KENDİMDEN ÇOK UTANIYOM, ANNE SEN BENİ PARAMPARÇA ETTİN, SEN BANA BU HAYATTA BANA EN İYİ GELEN ŞEYİ ALDIM ELİMDEN, SENİ ASLA AFFETMEYECEĞİM. ŞİMDİ ÇIK GİT ODAMDAN GÜLÜP OYNAMAYA DEVAM ET SEN, BENİ ACIM İLE BAŞ BAŞA BIRAK."

Moon PieceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin