Evet yeni bölüm geldi
İyi okumalar ☀Aybike'den
3 ay sonra...
Evet 3 ay geçmişti annem ben ve Ali ile İzmir'de geçmişti. Ali 18 yaşını doldurduğu için yetimhaneden ayrılmış, kendine bir ev tutmuştu bizde orda kalmıştık. Ali üniversitesi'ye gidiyordu 'Güzel Sanatlar' bölümüne çok iyi resim yapardı, küçüklükten beri meraklıydı bende onunla birlikte yapardım, tabi onun kadar iyi değildim. Bu sene benim de üniversitesi'de senem olduğu için bu 3 ayda beni çalıştırmıstı gerçekten dersleri çok iyidi, benim de hedefim psikolojiydi.
Tabi ki bu süreçte Oğulcan, Berk, babam kimse ile konuşmamamıstım sadece kendimi düşünmek istedim. Oğulcan Asiye'den şikayetini geri çekmişti, benim isteğim üzerine artık Asiye ile ilgili hiç bir şey yapmak istemiyordum, hayatımdan çıksın yeter. Öğrendiğime göre Sevgi teyze Ömer'in babaannesiymiş, yeni bir ev vermiş onlara, kolejin yarısıda ona aitti artık,artık zenginler di. Zengin olunca da herkes Asiye nin gerçek yüzünü gördü tabi, zengin olunca bir tavırlara girmiş Doruk'dan ayrılmış gerçi o iyi oldu aşırı toksik'lerdi 'sahibiyim' diyen bir ilişki yürümez di zaten. Herkese yüksekten bakmaya başlamış Ömer ile de kavga etmiş en son yurtdışına gitti diye duydum. Bide Akif Bey var meğer amcamın,yengemin, Kadir abimin katili oymuş gerçekler ortaya çıkınca hapise girdiler tabi o ve Nebahat. Bu olayıda annem itiraf etti meğer herşeyi biliyormuş bunca zaman susmuş. Elinde herkesten gizlediği bir kanıt varmış polise verince de her şey döküldü tabi. Annem ile bunu sakladığı için kavga ettik biraz ama düzelttik her şeyi . Kadir abimin olayı Süsen ve Ömer'i de etkiledi tabi ayrılmışlar, Süsen'i ailesi yurt dışına göndermiş. Doruk da yurtdışında gerçekler ortaya çıkınca oda kaçmış.
Bir kardeşim olucak bu arada annem hamileymiş duyunca çok sevindim abla olucaktım. Annem de artık eskisi gibi değil yaptığı yanlışları düzeltmeye çalışıyor. Ali sayesinde de burda iş buldu bir yemek işi bir firmaya düzenli olarak yemek siparişi yapıyor , yorucu bir iş de değil hatta İstanbul'da şubeleri olduğu için İstanbul'a gidince işe orda da devam edecek. Babamın annemin hamile olduğundan haberi var tabi umursamadı onuda, bir ay önce Gönül abla ile boşanmışlar gerçek yüzünü görmek için çok geç kaldı. Onunla boşanır boşanmaz buraya geldi af dile di ama ne annem ne ben affetmedik yüzüne karşı ' sen bir kadın için 2 evladığını hiçe saydın ve bu affedilecek bir şey değil, uçkurun için bizden vazgeçtin bir kere bile aklına gelmedik, şimdi de sen bizim aklımıza geliyorsun'
Berk dediğinizi duyar gibiyim, onunla hiç bir iletişimim olmadı tek bildiğim tatile gitmiş olduğu bu bilgiyi de Ayla hanımdan aldım. Ayla hanım ile görüşüyoruz evet hatta bu bilgilerinin çoğunu ondan aldım, hastaneden çıktıktan sonra beni sürekli arayıp sormaya başlamıstı aramız çok iyidi artık. Dedikodu bile yapıyoruz.
...
Artık İstanbul'a evimize dönmüştük tabi yeni evimize annem ve benim çalıstığımız para ile kendimize öncekin den daha iyi bir ev kiraladık. Artık Ali de bizimle son olaylardan sonra beni asla yalnız bırakmazmış yatay geçiş ile gelmeyi düşünüyor Üniversiteyi burdan tamamlayacak. Eve girdiğimizde bizi Oğulcan karşıladı hala onu affetmememiştim görmezden geldim. Yarın okulun ilk günüydü sınav senemiz artık derslerime odaklanmalıyım, bu yıl okul rahattı Tolga yok Ömer onları koymuştu okulun yarısı Ömer'in diğer yarısı da Berk'in di artık Emir, Özge, Asiye, Doruk, Süsen hiç biri yoktu güzel bir sene geçirecektik sonunda.
Unutmadan gözümden 1 ay önce ameliyat olmuştum yavaş yavaş iyileşiyor du. Sabah kalktığımda Oğulcan yoktu bu iyidi rahat rahat okula gidecektim, formamı giydim hava biraz serin olduğu için yeni aldığım deri ceketimi giyip çıktım evden artık külotlu çoraptan da kurtulmuştum.