14

280 36 50
                                    

🌹🌹🌹

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

🌹🌹🌹

  Mature content alert.

  Haa tak tayokk.. 

  Tak adalah mature sangat. 

  🌹🌹🌹

  Malam itu Kiara tidur seperti biasa. Tingkap biliknya perlahan-lahan terbuka, membiarkan angin malam menyentuh kulitnya. Susuk tubuh seorang lelaki berdiri di hadapan tingkapnya, memerhatikan dia tidur.

  Kiara masih lagi lena. Namun lenanya terganggu apabila dia merasakan ada tangan yang menyentuh paha. Dia perlahan-lahan buka mata, bertemu dengan sepasang mata merah pekat yang menatap dia dengan senyum sinis.

  Kiara cuba bersuara namun tangan lelaki itu menerkup mulutnya, membuatkan dia tak dapat mengeluarkan suara melainkan tangisan saja sebagai tanda rayuan untuk dilepaskan.

  "Shhh.."

  Pahanya dicengkam kasar, membuatkan darah mengalir kerana kuku tajam yang menembus masuk ke dalam kulitnya. Tangan Kiara terketar-ketar menggenggam penumbuk, menahan sakit yang amat sangat.

   Puas dia melawan dengan segala kudratnya, namun lelaki itu tak berganjak sikitpun. Tak terganggu langsung. Mulutnya yang tadi diterkup perlahan-lahan dilepaskan.

  "Calm down. Tenang.. okay?"

  "Yeo.."

  "I said tenang!" lelaki itu bertegas, nada berbisik namun masih mampu Kiara merasakan ketegasannya. "Tolong.. sikit je. Aku dah lama tak rasa.."

  "Y.. mmphh!!" mulutnya diterkup lagi kerana dia cuba menjerit.

  "I ask you nicely and you won't listen." 

  Mata itu menunjukkan amarah. Darah yang mengalir membuatkan lelaki itu hilang arah. Dia dekatkan wajahnya dengan paha Kiara. Darah pada paha itu dijilat dengan lidahnya, matanya tertutup merasakan kelazatan yang sudah lama dia idamkan.

  "Mmm, so nice sweetheart. Let me taste more.."

  Kali ini lengan Kiara pula yang dicengkam sehingga darah mengalir lagi. Kiara menggeliat menahan sakit apabila darahnya diambil tanpa rela, lama kelamaan pandangannya kabur dan tubuhnya lemah.

  Dia tak lagi cuba melawan, malah dia membiarkan saja tubuhnya digunakan. Pintu ditendang kasar, Yeosang cengkam leher lelaki tadi daripada belakang, dilempar ke dinding. Kiara hilang sedar, darahnya sudah banyak hilang.

  "Are you crazy?!" marah Yeosang, wajah lelaki itu ditumbuk berkali-kali. "She is mine, fucking mine!"

  "Ara!" San riba tubuh Kiara, paha terdedah gadis itu dan juga luka di lengan yang masih mengeluarkan darah membuatkan dia gila. "Y..Yeosang.."

  San telan air liur, dia betul-betul gila. Dia jilat darah di paha Kiara, membuatkan mata Yeosang membulat. 

  "No, San! Itu Kiara!" pesan Yeosang, terus dia meluru pula ke arah San.

DejaVuWhere stories live. Discover now