🌹🌹🌹
"KIARA!!" Yeosang melutut di hadapan gaung, air matanya mengalir laju.
Dia lambat. Dia terlambat. Lee Know dan Han yang turut ada di situ terkedu, mereka masih tak percaya. Yeosang meraung sekuat hati, hampir saja dia terjun gaung namun dia dipeluk Han daripada belakang.
"Sabar. Bawa bertenang, Sang." pujuk Han.
Yeosang nampak Kiara jatuh, tetapi itu saja yang dia nampak. Dia nampak Kiara ditolak Bangchan, kemudian dia tak nampak apa-apa lagi selain itu. Perkara yang dia lihat terlalu singkat.
Lee Know sukar untuk bernafas, dia tak percaya Kiara jatuh daripada sini. Mustahil gadis itu selamat, terlalu mustahil.
"Lepas, Han!! Aku nak Ara!!" Yeosang tolak kasar tubuh Han, tapi Han tak berganjak sedikit pun.
Mata Yeosang bertukar merah, sekali lagi dia tolak tubuh Han. Han jatuh, sekaligus sisi manusianya hilang. Yeosang pandang figura Han yang bukan lagi manusia, amarah menguasai dirinya sementara Han masih tenang, memandang Yeosang dengan pandangan redup.
"JANGAN JADI BODOH, YEOSANG! Siapa nak balas dendam untuk Kiara kalau kau pun lemah macam ni?!" sergah Lee Know, membuatkan Yeosang terkedu.
Yeosang jatuh terduduk akhirnya, dia teresak-esak menangis. Lee Know peluk erat tubuh Yeosang, Han berdiri di hadapan mereka berdua. Air mata Lee Know menitis akhirnya.
🌹🌹🌹
Bangchan masih terketar-ketar di ruang tamu, Felix mundar-mandir. Kes ini tidak ada langsung dalam rancangan mereka. Kenapalah Bangchan begitu ikutkan amarah sehingga dia lupa Kiara adalah gadis yang dia mahukan.
Sudahnya nyawa gadis itu melayang. Pintu rumah diterajang daripada luar, membuatkan Bangchan dan Felix sama-sama terkejut. Yeosang muncul dengan mata merahnya, terus menyerang Bangchan.
Wajah Bangchan ditumbuk berkali-kali, Bangchan tak melawan. Felix cuba membantu, namun kemunculan dua ekor serigala membuatkan bulunya merinding. Dia telan air liur, melangkah beberapa tapak ke belakang.