سونگهون: سویون ، کتم کجاس؟
- توی کمده~ نمیدیش؟
نگاهشو از وسایلای آرایشی گرفت و گفت: خودت برشدار :|~ پس تو اینجا چی کاره هستی مین سووویون
- یاااا ! من خدمتکارت نیستم که ! فقط یه میکاپ ارتیستم که قیافه عبوستو درست کنمممم~ عبوس؟؟؟
- بیاااااآینه رو جلوش گرفت و گفت: اصن بلدی بخندی؟
وسط دعوای مسخرشون ، منیجر وارد شد و گفت: سونگهون شی ، باید برای عکاسی گریم بشی !
نگاهشو از منیجر به سویون داد و گفت: عبوس آره؟
...........نابی: خب وقتشه دوباره گریمش کنی سویون!
- اما این عکاسیه ، باید خوب بشه
سونگهون: برای اولین بار با سویون موافقمچشمشو تو حدقه چرخوند و گفت: نمیشه خودت گریمش کنی؟
نابی: یاااا مین سویون رو حرف من حرف میزنی؟؟؟؟؟بی فایدس ! در هر صورت ، کاری که نابی میخواد باید انجام بشه ...
مردد به پالت سایه ها نگاه کرد و گفت: انجامش میدم!...
موقع چیدن وسایل مورد نیاز عکاسی ، سونگهون همراه عکاس وارد شد.
از وسایل دست کشید و روی صندلی کوچیکی که گوشه اتاق بود نشست تا یکم استراحت کنه.بعضی اوقات از اینکه اینجا کار میکنه جوری خسته میشه که دلش میخواد برگه ی استعفارو بکوبه تو صورت سونگهون!
توی فکر بود که نابی از لای در خطاب بهش گفت: پیسسسس
نگاهش سمت صدا چرخید و با حرکت سرش تایید کرد: بله؟زمزمه کنان جواب داد: اون سمت به کمکت احتیاج دارم!
نگاهشو به ژستای مزخرف سونگهون داد و گفت: چه بهتر!
انگار برای فرار کردن از اون اتاق حسابی اشتیاق داشت.بدون اینکه کسی متوجه خروجش بشه همراه نابی از اتاق بیرون رفت و گفت: چیزی شده نابی؟
~ استایلیست و میکاپ آرتیست جیمین و تهیونگ امروز مرخصیه ، باید بهم کمک کنی!
...چند دقیقه ای از کنار زدن لباسای روی رگال لذت میبرد و برعکس گفته ی نابی هیچ اهمیتی به وسایل گریم نمیداد. حالا که فکرشو میکرد ، مد و فشن باحال تر از میکاپ آرتیسته!
تهیونگ: چیزی برای عکاسی پیدا نکردی نابی؟
نابی توی سکوت دنبال کلاه مد نظرش میگشت تا اینکه یهو گفت: پیداشششش کردم!نگاهشو به سویون داد و گفت: وسایلو حاضر کردی سویون؟
- عا آره!جیمین: نابیا ؛ نمیشه یکم لباسای عکاسی رو بیشتر کلاسیک کنیم؟
~ راستش جیمین ، عکاس بهم گفت "فقط یکم" ! منم دارم طبق خواسته ی اون انتخاب میکنم
YOU ARE READING
SnowFlower
Fanfiction-آجوشى متاسفم اما قراره يه ماه تحملم كنى! ژانر: • رمنس • درام Boyxgirl