2. Bölüm • Islansın 💦

962 80 94
                                    

İfadelerin bulunduğu yerler smut bölümlerinin başladığı ve bittiği yerler olacaktır. Bölümün neredeyse tamamı smut olduğundan isterseniz atlayabilirsiniz.

(⌐■-■)

Partinin düzenlendiği otelde, sıradan bir odayı, birbiri için yanıp tutuşan iki gencin ateşi sarmıştı. Katsuki kurduğu cümleyle beraber yeşil perisini kucaklamış ve otele girmişti. Hemen ardından rastgele bir odanın anahtarlarını aceleyle isteyerek fırlayıp gitmişlerdi. Şimdi yatakta tüm güzelliğiyle karşısında duran çilliyle birlikte olmak için sabırsızlanıyordu ama ikisi de tecrübesizdi. Öpüşmeyi beraber öğrenseler de yalnızca bu kadar yapmışlardı. Katsuki aslında ne yapması gerektiğini biliyordu ama İzuku ilk kez deneyimleyeceği bu histen korkuyordu. Üzerine yürüyen koca gövdeyle yatakta korkarak biraz geri çekildi. Sırtı yatak başlığına çarptığında anladı kaçacak yeri kalmadığını. Aşağıda olan cesareti Katsuki'nin üstü çıplak kalır kalmaz sönmüştü.

Katsuki ise onu da soymak istiyordu. Üzerinde hafifçe eğilip göz temasını kesmeden crop'u çıkarıp attı rastgele bir köşeye. Tanrım nasıl da pürüzsüz süt beyaz bir tene sahipti böyle. Yakut gözlünün aklını başından alıyordu. Dudaklarını tekrar defalarca öptüğü dudaklara yönlendirirken elleri minik göğüsleri buldu. Tadına doyamadığı dudakları yeniden öpmeye başladı. Elleri göğüslerin etrafında gezinirken hafifçe sıktı ucunu. Yeşil perinin firar eden inlemesi Katsuki'nin dudakları arasında kaybolmuştu. Ateş perisi bu sesi defalarca duymak istediğinden ellerini göğüslerinde hızlıca hareket ettirmeye ve onları ezmeye başlamıştı. Tek bacağıyla bacaklarını açıp araya yerleştiğinde çilli ellerini hızla sırtına sardı. Kendini sertçe bastıran yakut gözlüye kısıkça inleyip sıkıca tutundu ona. "Daha hiçbir şey yapmadığım halde böyle." diye geçirdi içinden Katsuki.

Bembeyaz boyun adeta onun izleri için yalvarıyor gibiydi. Gözüne çarpan köprücük kemiğiyle dudaklarını oraya yönlendirip ıslak öpücüklerini bırakmaya başladı. Yeşilli derin derin nefesler almaya devam ederken derisini delen dişlerle ufak bir çığlık attı. "Kacchan!" Bu sesten daha fazla tahrik olan Katsuki ise hemen yanını bir kez daha sertçe ısırınca bir kez daha duydu onun tatlı sesini. Kendini onun boynuna gömüp ısırıp emerek izlerini bırakmaya aynı zamanda kendini hızla sürtmeye başladı. Kısık kısık inleyen çillinin sesini her duyuşunda hareketlerini hızlandırıyor böylece duyduğu mırıldanmalar giderek artan inlemelere dönüşüyordu.

Çillinin şortunu çamaşırıyla beraber çekip aldığında İzuku görmemesi için onu utançla kendine bastırdı. Ama bu hareketi ikisinin de birbirini daha net hissetmesinden başka bir şeye sebep olmamıştı. "Ah, İzuku." Kendi pantolonunun önünü de açtı hızla. Yeşil perinin gördüğü şeyle gözleri fal taşı gibi açıldı. "Kacchan, o-olmaz." Korkan gözleri gördüğünde ellerini tuttu. "İkimizin de iyi hissetmesini sağlayacağım, korkma." Kasığını onunkime bastırıp boğukça inledi. Tuttuğu ellerden birini yönlendirip ikisinin aletini de kavramasını sağladı. İzuku yaşadığı durumla kıpkırmızı kalırken "Hareket et bebeğim." diye fısıldadı Katsuki. Çilli hafifçe hareketine başladı. "Aç ağzını." İtaatkar bir şekilde açtığında kalın parmakları ağzında buldu. Elinin hareketini hızlandırırken parmaklarının her noktasında durmadan gezdiriyordu dilini.

Katsuki ise göğüsleriyle meşgul diliyle her santimini sırılsıklam ediyordu. İzuku kasıklarındaki elini sıktığında boğuk bir inleme gönderip göğsünü ısırarak yeşillinin dudaklarından parmaklarının engellediği tatlı çığlığını kazanmıştı. Sesi çok güzeldi. Katsuki onunla bu sesi duymak için saatlerce sevişebilirdi. İzuku'nun elleri sınırına ulaştığında ikisinin de titremeleri artmıştı. Katsuki yeterince ıslandığını düşündüğü parmaklarından birini çillinin içine gönderdiğinde, minik beden haykırarak boşalmıştı. Ateş perisi bu görüntüyü kazıdı aklına.

OberonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin