Vedeam cum începeau sa mai vină câţiva băieţi care mă priveau suspicios sau pervers. Thomas îmi făcu semn sa îl urmez si aşa am făcut.Dylan, Gabe şi Andy plecaseră deja, fiind în faţa noastră. Am facut stanga şi am pătruns pe un hol, apoi am intrat pe prima uşa din dreapta. Acolo erau cei trei in picioare lângă un birou si în spatele acestuia era un bărbat înalt, bine făcut, şaten cu părul până la umeri, cu ochii verzi sau albaştri,fiind îmbrăcat în negru.
-Alexandra Helene Cullen . De când te aşteptam,grai acesta privindu-mă cald. Nu îmi plăcea vocea lui dar prezenţa lui nici atât.
-De cand?
-De nulta vreme.
-Ce vrei de la mine ?am întrebat cu răceală în glas si cu o inexpresivitate pe faţă.
-Simplu: pe tine,zise dand din umeri. Iar băieţii au facut o treaba foarte bună.
-De ce ?
-Am multe motive. Printre care şi razbunare.
-Pe ce. ..sau pe cine?
-Pustoaico începi să mă enervezi. Eşti prea curioasă.
-E normal să fiu din moment ce m-ai răpit, spun cu vocea ridicată.
-Ai grijă la ton,spune apropiindu-se de mine si luandu-mi barbia între degete, strângând-o tare.Mă razbun pe Hemmings.
Când am auzit numele lui Luke, inima mi-a tresarit imediat. Luke si ceilalţi probabil nici nu bănuiesc unde sunt acum sau dacă m-au sunat, sigur îşi fac griji şi mă caută.
-Ce ti-a făcut Luke ?întreb încercând sa alung lacrimile ce ameninţau să apară.
-Oho ! Da' ce nu. Şi mai presus are ce eu nu: pe tine.
Nu am mai rezistat si i-am dat o palmă.
-Du-o de aici,îl aud pe Dylan rostind .
-Alex hai să mergem,încearcă Thomas să mă traga de acolo dar nu ma clintesc.
-Asta a fost pentru ca m-ai adus aici si sa iti spun un lucru: niciodată nu vei avea parte de iubire si in special nu ma vei avea pe mine ,rostesc rece, fixandu-l cu privirea,după care pararesc încăperea cu Thomas în spatele meu.
-Ai înnebunit ?întreabă disperat.
-Nu sunt eu cea care răpeşte oameni aşa că merita. Oricum cine-i tipu' ăsta ?
-Harry Styles ! Un infractor foarte periculos. Face trafic de droguri,organe şi prostituţie . Are masca faptul că e vocalistul trupei One Direction.
Când am auzit toate astea ,deja mă apucase tremuratul.
-Fuck!
-Exact. Aşa ca încearcă să fi cuminte si probabil o sa scapi repede.
-Probabil. Nu sigur 100%.
-Cu el nu poţi săştii niciodată .
Eram la uşa ce ne despărţea de sală. M-am oprit, l-am privit şi i-am spus :
-De ce faci asta ?
Ma privi nedumerit .
-Ce anume ?
-De ce mă ajuţi ?
-Ştiu cum e să treci prin chestia asta şi crede-mă ,nu vrei să îl vezi când se enervează grav.
-Trebuie să fie ceva.
Mă privi adânc în ochi,apoi în altă parte, rasufla şi îşi întoarse privirea către mine.