Capitolul 12

218 12 3
                                    

Eram in masina pe bancheta din spate cu fetele,iar Nick conducea in liniste. Inca ma tulburase acel mesaj. Daca o sa ii faca rau si lui Luke? Nici nu vreau sa ma gandesc la asta.

-Nu! am soptit fara sa-mi dau seama.

-Alex? S-a intamplat ceva? Intreba Ali,trezindu-ma din gandurile mele.

-Hmm?Ce?Nimic.De ce?am tresarit eu.

-Ai spus „Nu”. Sigur esti bine?

-Oh.Um,am primit un mesaj anonim si cred ca e de la...Dylan.

-Cum asa?Ce spune mesajul?intreba Nick si le citi mesajul.

-Sigur el e.De ce nu ai schimbat numarul?

-Am facut-o imediat ce primul mesaj cand eu si Luke ne-am intors de la intalnirea cu parintii nostri unde a fost si el cu ai lui.

-Tipu’ e mai rau ca ciuma,scuipa Rebecca.

-Stiu,spun privind pe geam.

-Daca vrei,stam cu tine,sugera Alison.

-Da,nu ar fi rau.Mersi mult fetelor,le spun,zambindu-le si ma imbratiseaza.Nick ne lasa in fata blocului meu si ne spuse ca daca e ceva,sa-l chemam.Intraram in bloc,apoi in lift,apasao butonul 7 si asteptaram.Dupa vreo doua minute,telefoanele noastre sunara in acelasi timp.Primisem mesaj de la baietii nostri.

„Ce faci?Ai ajuns acasa?”intreba Luke.

„Acum sunt in lift cu fetele.”

„OK,aveti grija de voi.Te iubesc.”

„Si eu te iubesc.”,am raspuns si am pus telefonul in buzunar.Usile liftului s-au deschis si ne-am indreptat spre apartamentul meu.Am intrat,ne-am facut dus,le-am dat fetelor niste haine de-ale mele si eu mi-am luat hainele lui Luke pe mine.Voiam sa-i simt parfumul,sa-l simt ca si cum n-ar fi plecat,ca e inca langa mine.O luna...vreau sa treaca rapid.Am pregatit ceva de mancare,dupa care ne-am uitat la „The Maze Runner” si aproape ca ne rodeam unghiile atunci cand eroii nostri erau pe drumul evadarii.Ce pot spune?Newt era chiar superb.Si atunci am realizat chestia chestiilor.Thomas din film era jucat de....oh fuck.Mi-am dat o palma asa tare incat fetele,cand m-au vazut,se prapadeau de ras.

-Ce-ai ma?intreba Ali.

-Nu va dadurati seama cine il joaca pe Thomas?

-Nu,cine?

-Uitati-va mai atent.

Fetele se uitara mai bine la el si ramasesera mute.

-In the name of Lord!El e,zise Reb.

-Stiu.Gata,oprim filmul,spun vrand sa ma ridic dar Alison ma opreste.

-Nu opresti nimic.Nu mai e mult si se termina.Hai sa vedem si cum,ok?

-Uff..bine.

Ajunsesem la faza cand Chuck(sau chifteluta,cum il numisem noi) moare.Acolo facusem rau de lacrimi.Insa nu pot uita faza cand au dat de usa deasupra careia scria „Iesire”. A fost cea mai penala.Dupa ce s-a terminat filmul,am inceput sa-l dezbatem mai ceva ca politicienii probleme lor.

*** Era 18:30 si noi ne pregateam sa mergem in club cu Nick.Sa nu credeti ca abia asteptasem sa plece Luke ca sa pot iesi.Nici pe departe.Insa Nick vrea sa ne scoata din casa asa ca am cedat rugamintilor.Eu imi luasem o rochita neagra,mulata pe corp,lunga pana sub fund,avand un decolteu in forma de V.In picioare purtam o pereche de pantofi negri,cu tocul de 15.Am accesorizat tinuta cu o bratara fina de argint si o pereche de cercei tot de argint lungi.Parul l-am indreptat,mi-am aplicat un strat subtire de fond de ten,tus,rimel,gloss si parfumul meu preferat cu o aroma de ciocolata si capsuni.Rebecca purta o rochita alba,avand aceeasi lungime ca a mea si acelasi decolteu adaugand o centura neagra subtire,platforme de 15 de culoare neagra,iar accesoriile sale au fost o pereche de cercei mici negrii si un colier avand in centru o semiluna.Parul roscat si lung a devenit niste bucle lejere,iar machiajul ei era acelasi ca al meu,avand scosi in evidenta ochii sai albastri ca marea..si imi aducea aminte de Luke.Alison purta o rochita putin mai lunga la spate de cat a noastra de culoare rosie si pantofii de 15 avand aceeasi culoare ca rochia.Parul de un blond mai inchis l-a indreptat,iar machiajul era acelasi ca al nostru.Ne-am luat plicurile si am coborat la scara unde ne astepta Nick cu al  sau Coupe.Nick era intr-un costum negru si camasa alba.Am urcat in masina si am pornit spre club.Pe drum am mai povestit si nici nu ne-am dat seama cand am ajuns.Am intrat si era plin ochi.Ne-am asezat la o masa si am comandat niste sucuri.Ne-am rotit privirea prin club si nu vedeam pe nimeni cunoscut,doar niste colegi de la facultate.Cativa au venit la noi,ne-au intrebat de baieti si dupa cateva alte discutii au plecat.Dupa cateva minute,eu si Reb ne-am indreptat spre ringul de dans.Deja unii baieti ne priveau cu dorinta dar nu le dadeam atentie.Ne miscam in ritmul muzicii,dar desi paream fericita,nu prea eram.Mi-era deja dor de Luke.Mi-era dor de el de cand urcase in avionul ala.Alison m-a chemat,deoarece primisem un mesaj.Am mers repede la masa,am luat telefonul si mesajul era de la Luke.

„Hei iubire! Ce faci? Cum esti?”

„Hei pingu! Am iesit cu Nick si fetele in club.El a insistat.Voi cum sunteti..si unde?”

„Sa va distrati.Acum am ajuns la hotel in Londra.Ma pun la somn.Vorbim maine.”

„Bine.Pup.Te iubesc.”

„Pup.Si eu te iubesc.”

Am pus telefonul in plic,oftand.Mai tarziu am facut niste poze ca amintiri,dansaram si ne reocuparam apoi locul la masa.

-Gasca ma duc pana la baie.Revin rapid.

-Ok Alex,incuviintara prietenii mei si ma indreptai catre usa baii care nu era departe.Imi aranjai parul,machiajul,rochia si cand dori sa plec,simti o mana la gura si una peste mainile mele.Il priveam in oglinda terifiata.

-Ce faci iubire?Ti-am lipsit?

Cum stia ca voi fi aici?Cum ma gasise?

***Here's another one.So cine credeti ca poate fi?Dylan?Sau altcineva?Vreau sa imi lasati opiniile voastre intr-un comentariu.Btw treceti pe la a doua mea carte "Trecut in viitor" daca nu ati facut-o inca.Am pus capitolul 2 pentru cine a citit primul capitol si cred ca tot in asta seara pun si capitolul 3. Va puup! :*

Nothing is impossible Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum