Luke se uita doua clipe la mine,dupa care incepu sa rada.
-Alex fi serioasa!Vecina mea nu mai are pe nimeni.
-Dar...
-Esti sigura ca asta a zis?
-Luke!Stiu ce am auzit.
Brusc fata lui deveni serioasa.
-Inseamna ca Dylan a venit aici,s-a dus la vecina mea si a amenintat-o probabil cu ceva,dupa care a trimis-o aici cu pretextul asta.
-Si stia ca probabil tu te vei duce sa verifici si eu voi ramane cu vecina ta.Mda,tot nu vad logica si rostul.
-Nici eu.Hai la culcare Alex!spuse luandu-ma de mana.
-Hmm..ok.
Ajunsaram impreuna in dormitor,ne schimbaram in pijamale si ne pusaram la culcare.Dimineata am fost trezita de mii si milioane de sarutari pe fata mea.Am deschis ochii si l-am privit pe Luke zambind cu gura pana la urechi.
-Neata frumoasa mea!
-Neata iubire!Pot sa stiu ce-i cu atatea saruturi dimineata asta?
-Pur si simplu am chef sa te sarut.
-Si daca eu nu vreau?
-Te pot obliga.
-Si daca nu poti?
-Alex!Ce ai?intreba si fata lui deveni putin serioasa.
-Nimic..mi-e somn,spun si il sarut scurt.Ne ridicaram din pat,ne facuram tabieturile de dimineata si plecaram la facultate,luandu-ne costumele pe care le-am cumparat ieri.
-Sper sa iasa bine petrecerea,spuse Luke pe drum.
-Sigur o sa iasa.Nu-ti pierde speranta.
-N-am cum.E vecina cu mine,spuse si pe mine ma pufni rasul.
-Ce......?
-Vorbesc serios.Pe vecina mea care a venit ieri la noi o cheama Hope.Si ti-am zis ca nu mai are pe nimeni asa ca ultima moare.
Am ajuns la facultate si ziua a trecut repede.La 6 am plecat cu totii sa ne pregatim pentru petrecere.Gasca noastra a venit la noi in camera si am lasat baietii acolo,iar eu si fetele am mers in camera lor.A fost o nebunie generala. „Da-mi placa!” „Unde e rujul?Nu,celalalt,ala inchis” etc. dar a iesit bine.Baietii au venit sa ne ia si cand i-am vazut,ne-a pufnit putin rasul.Ce pot spune?Luke nu arata asa rau...
Cand am ajuns in cladirea in care se tinea petrecerea,fiind chiar intre internat si facultate,cu totii se uitau la noi si incepeau sa rada.Imi imaginez cat de amuzant aratam.Am pasit printre studentii care se distrau si am mers sa ne luam un pahar cu suc.Sala era frumos decorata si aveai impresia ca erai intr-o alta galaxie.Cativa zombie incepusera sa ameteasca din cauza bauturii pe care o strecurasera fara sa vada profesorii si incepeau sa fac nu stiu ce miscari de dans.La un moment dat Luke si baietii au fost chemati pe scena.
-Inainte de a incepe sa cantam,prima piesa este in mod evident pentru acest eveniment dar o dedicam,ca si celelalte pe care le vom canta,unor persoane foarte speciale noua,spuse Luke privindu-ma.O ploaie de aplauze il urmara dupa care incepura sa cante.Stiam piesa.Era cea pe care o fredonasem in somn cand Luke a dormit cu mine..”Vodoo doll”.Mai cantara vreo 3 piese si studentii pareau sa le stie fiecare vers.Chiar stiau sa faca atmosfera...si cu acele costume caraghioase pe ei.Dupa ce terminara,o furtuna de aplauza i-au urmat.
***1:45.Asta era ora pe care o indica ceasul acum.Eram in drum spre casa.Am coborat din masina si am intrat in bloc,apoi in lift,am apasat butonul 7 si mi-am pus capul pe umarul lui Luke.La cat de obosita eram,chiar aratam ca un vampir.Usile se deschisera,iesiram si ne indreptaram spre apartamentul meu.Intraram,facuram dus,ne luaram pijamalele pe noi,mancaram ceva la insistentele lui Luke,destinatia finala fiind dormitorul.Ne sarutam ca doi copii dar dupa scurt timp,sarutul deveni mai putin inocent.Luke era acum peste mine si mana lui pe sub bluza mea.Ajunsese la unul din sani pe care incepu sa-l mangaie.Isi dadu bluza jos,facand la fel si eu cu a mea,urmand pantalonii.Ma saruta pe gat,ajunse la sani,sarutand unul si jucandu-se cu celalalt si invers.Ma excita atat de tare si un mic geamat si numele lui imi scapara de pe buze.Reveni cu sarutul la gura mea,muscandu-ma usor de buza de jos,facandu-ma sa deschid mai mult gura.Limba lui o gasi pe a mea si incepura sa danseze in timp ce mainile lui se jucau cu sanii mei.Ne rostogoliram fara sa intrerupem sarutul si acum eu eram peste el.Il zgariam usor pe abdomen si il muscam de gat,facandu-i semn.Ii simteam membrul lui Luke erect de parca rupea in acel moment materialul boxerilor.Una din mainile lui ajunse pe fesele mele insa pe sub lenjerie.Cine o sa mai spuna ca Luke e inocent,se insala amarnic.Imi stranse fundul,facandu-ma din nou sa gem,iar sanii mei erau acum intariti si puteam sa jur ca jos eram deja uda.Ma trase putin mai sus si incepu din nou sa imi sarute unul din sani,muscandu-mi uneori sfarcul.Mana lui se muta de pe fundul meu pe feminitatea mea,astfel el ajungand iar peste mine.Introdusese doua degete in timp ce limba lui se plimba fara griji pe abdomenul meu.Gemeam mai tare insa el imi acoperi gura cu a lui.
***Dimineata m-am trezit ostenita si...goala.Nu-mi vine sa cred ca se intamplase.L-am privit si dormea atat de linistit.Am plasat un mic sarut pe fruntea sa si mi-am trecut degetele prin parul lui.Ma stranse de mana,deschise ochii,ma trase mai aproape de el si ma saruta.
-Neata!murmura el.
-Neata!
-Alex?
-Mm?
-Te iubesc! Si seara trecuta a fost una din cele mai bune.
-Si eu te iubesc pinguinule! Ai dreptate.A fost una speciala.
Ma privi printre gene si ma saruta iar.Mana lui ajunse pe coapsa mea,in timp ce a mea era pe pieptul lui.
-Cat e ceasul?
-11.La cat ai avionul?
-1.Mai avem timp.
-Da.Totusi trebuie sa te pregatesti.
-Stiu.Crede-ma ca daca s-ar putea,te-as lua in turneu cu mine dar managerul a spus ca fiind primul turneu,sa fim fara alte persoane...insa la urmatorul fi sigura ca tu si fetele veniti cu noi.
-Doamne o luna!oftez si imi trec mana prin par.
-Ti-e foame?
-Mhm.
-Hai sa mancam.Cine ajunge ultimul,pregateste masa,spuse tasnind din pat dar mi-era prea lene sa ma ridic dar nu-l las sa castige si ma ridic repede din pat si alerg pana in bucatarie,ajungand chiar inaintea lui.
-Spor la treaba,spun razand in timp ce ma asez pe scaun.
-Nu-i corect,se planse el.Insa atunci realizasem ca amandoi eram goi si daca cineva ar veni acum pe la noi,sigur ar face cale intoarsa.Ce puteam spune?Aveam fiecare din noi o priveliste placuta.Inca ma gandeam la noaptea trecuta.Si ce mai noapte!Gandurile imi fusesera intrerupte de mirosul care imi intra in nari.Cand terminase asa repede?Sunca,branza,ou ochi,rosii si suc de portocale.
-Pofta buna!spuse mandru de munca lui si incepuram sa mancam.Chiar era gustos.Dupa ce terminaram,facuram curat si stabiliram ca eu sa spal vasele ceea ce se si intampla.Dupa ce terminai,intrai la dus,iar dupa ce porni apa,simti doua maini cuprinzandu-ma si niste buze ce imi sarutau gatul.
-Luke..nu avem timp pentru asta iubire.
-Stiu dar ....o luna n-o sa mai putem face asta.
Si uite asa mai facuram odata dragoste,asa mai pe rapid,in dus.Si era al naibii de placut.Dupa ce terminaram,ne imbracaram si plecaram la Luke sa-si faca bagajul.
*** 12:45. Terminasem de impachetat si suna telefonul lui Luke.
-Da?raspunse acesta.Acum terminai...cat facem?OK,vin.Da,pa.Era Ash.Zice ca ar trebui sa ne grabim,pentru ca avem putin de mers pana la aeroport.
-Ok,atunci sa mergem.
Isi lua valiza,iesiram,incuie usa si plecaram.La scara ne astepta Nick cu a sa dubita unde era si restul gastii.Intraram si pe drum mai povesteam una-alta.Nici nu ne daduram seama cand ajunsesem la aeroport.Tocmai ce plecase un avion si urma cel al lui Luke.Si evident ca ultimele momente cu el fusesera...lacrimogene.O voce anunta imbarcarea in avionul baietilor.
-Te iubesc Alex!Sa nu uiti,da?Orice s-ar intampla iubirea mea,te iubesc!sopti el printre lacrimi.
-Pinguinu meu cum sa uit?Nici tu sa nu uiti ca si eu te iubesc.Ai grija de tine,da?
-Da,iti promit.
Ma saruta lung si plangeam mai tare.Ii imbratisai apoi si pe Mikey,Calum si Ash,le uraram zbor placut si pana nu ii vazuram urcati in avion,nu plecasem de pe aeroport.
-Fetelor o sa vedeti ca trece repede saptamana,incerca Nick sa ne inveseleasca.
-Sa speram,raspunse Rebecca.Plecaram si cand ajunsaram la dubita,primi un mesaj care spunea:”O sa fie o luna interesanta si ne vom intalni mai des acum ca Hemmings nu mai e.Ne vedem curand scumpete”
Mesajul ma duse cu gandul la o singura persoana: Dylan.De unde stia ca pleaca Luke?Ce mai vrea acum si de ce nu ma lasa odata in pace?
Multe intrebari...niciun raspuns.
***Gata si acest capitol.Sper ca v-a plact si as vrea sa lasati intr-unc omentariu parerea voastra in legatura cu ce se va intampla mai departe.Asa cum v-am promis,am postat rapid si cat va dura vacanta,o voi face dar sper ca si dupa terminarea ei.Btw aruncati o privire si la noua mea carte numita "Trecut in viitor" .Nu este cu 5sos dar sper totusi sa va placa. Pupici :* :* :*