Ne-am mai sarutat de cateva ori,dupa care ne-am facut tabieturile diminetii.El pleca acasa sa se schimbe si reveni in 10 minute dupa care plecaram la facultate.Zilele treceau cu viteza luminii...din pacate..dar stiam cum sa le petrecem astfel incat eu si Luke terminam,evident,in pat in lenjerie intima.Adoram cand ma saruta pe gat si imi soptea ca ma iubeste.Cu o zi inainte de Halloween,am fost la cumparaturi pentru costume.Eu mi-am luat unul de vampir,Alli de vrajitoare,Reb de inger,Nick de Frankenstein,iar Luke,evident,de pinguin,Ash de...unicorn(chiar ma mir ca a gasit) ,Mike de pisoi si Cal de pikaciu.Aratau hilar.Apoi am mers la McDonalds unde am mancat si am stat de povesti dupa care am plecat acasa.Eu am mers la Luke,aducand si cateva haine de schimb.
-Doamne ce mai zi!spuse Luke,trantindu-se pe canapea.
-Da,ai dreptate.Sunt franta,spun,asezandu-ma langa el.
-Stii ce nu am avut timp sa facem?
-Ce?
-Asta,spuse si ma saruta.Intr-adevar,de asta nu mai avusesem timp.M-am pus peste el pe canapea si am adancit sarutul.
-Totusi hai sa facem un dus intai si continuam dupa,spun vrand sa ma ridic.
-Amandoi unul?zice el dand din sprancene.
-Luke!
-Ok,I got it.Facem cum zici tu,zice si ma saruta iar.Apoi facuram in tocmai cum stabilisem.Dupa,stabiliram sa ne uitam la un film dar pe parcursul acestuia,adormi in bratele lui Luke.Cand m-am trezit,eram tot in bratele lui Luke dar eram acoperiti de o patura.Luke dormea mai linistit decat copiii mici.Il privi cateva secunde,apoi imi frecai nasul de obrazul lui si il sarutai in acelasi loc.Ma stranse mai tare in brate,isi freca nasul de parul meu si ma saruta pe crestet.
-Te iubesc!sopti acesta.
-Si eu puiule!sopti la randul meu.Ii simti zambetul in parul meu si il privi.Se uita la mine printre gene si ma saruta.
-Cat e ceasul?intreba el.
-Sa vedem.
M-am uitat la ceasul de pe masa si era 7:45.Era intuneric afara si se simtea racoare in casa.
-Ma duc sa pornesc centrala,spuse ridicandu-se.Eu ma ridicai si ma indreptai spre fereastra.Nu ploua dar vantul batea cu putere.Simti doua brate in jurul meu si un sarut pe gat.
-Cum o sa rezist fara tine?
-Nu stiu Luke.O sa fie greu dar rezistam noi,spun intorcandu-ma catre el.Buzele lui le atinsera usor pe ale mele.Apoi ma saruta.Mana lui cobori incet pe talia mea pana deasupra fundului.Degetele mele ii mangaiara obrajii si il trasesem catre mine,lipindu-l de mine.Sarutul se adancise mai mult si mana lui imi stransese talia.Ma ridica si ii inconjurai talia cu picioarele,apoi ma lipi de perete si imi scoase bluza.Buzele lui se mutara pe gatul meu si un mic geamat imi scapa de pe buze.Ii scot la randul meu bluza si ii fac mici zgarieturi pe spate.Mainile lui ajung pe fundul meu pe care il strange si eu imi inod degetele in parul sau pe care il strang tare.Ma dezlipeste de perete si mergem in dormitor unde pantalonii nostri ajung pe jos.Plaseaza saruturi dulci pe obraz,apoi imi saruta lobul urechii si incepe sa se joace cu el.Il musca usor si apoi coboara pe gat.Ajunge la sani unde lasa saruturi dulci si umede,ii dezmiarda si isi asaza urechea pe inima mea,zambind.
-Iti bate inima foarte tare.
-Bate pentru tine Luke.
Acesta zambi si imi saruta sanul.Cobori cu sarutul pe abdomenul meu pana la linia bikinilor unde zabovi putin,apoi facu cale intoarsa,trasand linii cu limba de-a lungul corpului meu.Buzele noastre se intalnira,de data asta,intr-un sarut flamand si mainile noastre se impletira.Ii simteam membrul lui Luke ridicat si apasat peste feminitatea mea.M-am ridicat peste el si am inceput sa-l sarut pe gat,muscandu-l usor.Plasam saruturi pe abdomenul sau si el gemea,soptindu-mi numele.Il priveam uneori si avea ochii inchisi de placere.Am trasat linii cu limba pe abdomenul sau si cand buzele ni se intalnira,ne ridicaram amandoi in sezut si incepu sa ma sarute,strangandu-mi fundul in maini.
-O sa-i duci dorul,spun,ranjind printre saruturi.
-Macar acum sa profit,raspunse el.Limba lui imi explora gura si ma imbatam cu aroma lui.Mainile mele erau pe pieptul lui bine lucrat,care in urmatoarele momente urcara pe gat,ajungand la ceafa.Cuprinsi de pasiunea dintre noi,am tresarit cand am auzit un ciocanit in usa.Ne priveam speriati si ne-am luat repede ceva pe noi si am iesit rapid.
Am deschis usa o vecina batrana care ne intreba daca ne merge apa.Luke a mers sa verifice in timp ce eu ramasesem cu batrana.
-Esti prietena lui Luke draguta?intreaba ea.
-Da.Dar de ce aveti nevoie de apa la 1 noaptea?
-Au venit nepotii mei din calatorie si voiau sa faca baie.Am vazut ca nu-mi merge apa.Poate ii stii.Dylan si Julia O’Brien.
Parca picase cerul pe mine.Luke s-a intors,spunand ca nici noi nu avem apa si batrana pleca.
-Hei,esti bine?intreba el vazandu-mi ingrijorarea de pe chip.
-Pariez ca nici nu stii cine e nepotul vecinei tale.
-Eh,cine ar putea fi incat sa te ingrijoreze asa tare?
-E...Dylan.
***Hei!!!Scuze ca am intarziat dar voi incerca sa fiu mai rapida cu postatul acum ca sunt in vacanta.Si scuze daca acest capitol a fost scurt dar promit sa le fac pe celelalte mai lungi si daca vi s-a parut acesta cam plictisitor,va promit ca ce va urma,nu va mai fi asa..cel putin asa sper si chiar vreau sa va placa.Acest capitol il dedic unei persoane foarte dragi mie,o persoana inteleapta,amuzanta si un bun psiholog as putea spune.Kissies :* :*