Toată ziua am stat în casă, deoarece astăzi fusese mai urâtă vremea decât în alte zile. Şi cum vremea era rea, noi am stat cum trebuie să stai pe o vreme ca asta: în pijamale. Adoram să stau în pijamale, mai ales într-ale lui. Mi-a povestit cum el şi băieţii s-au cunoscut, cum au înfiinţat trupa şi cum şi-au ales numele dar şi că erau australieni.
-Serios? Calum australian? spun leşinând de râs.
-Bine că nu te aude. Nu vrei să ştii cum face când aude chestii de genul, zise râzând cu mine.
-Îmi dau seama. Apropo, trebuia să ai cu tine un cangur de pluş, nu un pinguin. Dacă erai de la Polul Nord te înţelegeam.
-Aghh, nu-mi plac prea tare cangurii. Când eram în Sidney, un vecin care stătea vis-à-vis de mine avea doi şi erau enervanţi. Unul l-a muşcat pe unul din fraţii mei.
-Ai aşa ceva?
-Ce?
-Fraţi omule, spun râzând.
-Parcă aş avea râie, spune şi râd mai tare.
-Păi nu pari genul care să aibă fraţi.
-Şi de ce mă rog?
-Nu ştiu, pur şi simplu, spun şi-l sărut. Eram pe canapea şi schimbam programele TV până când am dat pe MTV şi tocmai se termina "When you're gone" de Avril Lavigne, una din preferatele mele. Următoarea era de la... trupa lui Luke? Se numea "Amnesia" şi se pare că era un lycris video.
-Vă iubesc MTV!!! ţipă Luke. Apoi le trimise mesaj prietenilor noştri despre asta, având un zâmbet imens pe buze în timp ce eu urmăream clipul lor şi era chiar genial.
-Când l-aţi făcut?
-Acum o lună. Nu mă gândeam că o să ne difuzeze piesa vreun post de televiziune, zise sărutându-mă fericit. Asta e cea mai fericită zi din viaţa mea. Una din piesele noastre e la TV, fata pe care o iubesc mi-a spus că şi ea mă iubeşte... ce îmi mai trebuie?
-O pizza dragule, spun râzând.
-Bună idee. Avem şi o piesă cu numele ăsta, spune relaxat în timp ce sună să comande o pizza.
-Aveţi o piesă cu numele "Pizza"? întreb ridicând o sprânceană de mirare.
-Aham. A fost pe moment. Alo! Bună ziua! Da, o pizza mare. Cu topping de brânză... Alex tu cu ce vrei?
-La fel.
-Da, rămâne cu brânză...Ok, mulţumesc, spuse şi închise. Ţi-am mai spus că te iubesc? zise cu un zâmbet imens pe faţă.
-Doar de vreun catralion de ori în ultimele 48 de ore, spun sărutându-l. În scurt timp a venit şi pizza noastră, iar după 5 minute au apărut şi prietenii noştri.
-Hei pinguini! Cum vă simţiţi? întrebă Reb privindu-ne rănile.
-Suntem bine acum.
-Partea buna: suntem bine acum şi avem pizza, spuse Luke fericit în timp ce muşca din felia mea.
-Şi piesa noastră a fost pe MTV, completă Ashton cu un zâmbet imens pe faţă.
-Exact, spuse Luke bătând palma cu prietenul său.
-Stai stai stai!!! "Amnesia" la MTV? Really ? zise Mike după ce luă o felie din pizza.
-Da frate. Am martori, spuse Luke arătând spre mine.
-Mersi Doamnee! ţipă Mike şi noi începurăm să râdem.
-Şi ce-aţi mai făcut azi? întreb cuibărindu-mă în braţele lui Luke.