Nigdy się w to nie bawiłam, ale po dłuższym namyśle, postanowiłam odpowiedź na te wszystkie pytania, ponieważ "why not".
Dziękuję za trzy nominacje od @andziabelieber, @KatieBoo69 oraz @Olooxx
Pytania od @andziabelieber
1. Co najbardziej lubisz robić w wolnym czasie?
Nie napiszę, że lubię wtedy spać, bo wyjdę na nudną haha. Jeśli mam ten wolny czas, to lubię poleżeć pod kocem, poczytać jakąś dobrą książkę i popijać gorącą herbatę. Oczywiście, jeśli mam chwilę, to lubię, jak wiadomo, pisać; co aż tak często nie wychodzi mi tak dobrze, jakbym sama tego chciała... Uwielbiam spotykć się ze znajomymi - tymi, których mam na miejscu, ale też z tymi wszystkimi, poznanymi w internecie; uwielbiam jeździć pociągami, chodzi o samą podróż.
2. Co jest Twoją pasją?
Miałam to pytanie w nominacji do innego opowiadania, ale odpowiem na nie jeszcze raz, może odrobinę inaczej. Jak wiadomo, lubię pisać, choć nie zawsze mi to wychodzi, lubię rysować i tutaj jest podobna sytuacja... Zdjęcia, kocham robić zdjęcia ;)
3. Co nakłoniło Cię do pisania ff?
Moja przygoda z tym wszystkim zaczęła się dosyć dawno, wtedy tylko czytałam opowiadania, pewnego dnia pomyślałam "Hej, też chcę coś takiego napisać, bo dlaczego nie." Wtedy nie miałam żadnego doświadczenia, byłam młoda i głupia, ale spróbowałam i może było to koszmarne na początku, to mi się spodobało, a później stało się ucieczką od większości problemów, które weszły mi w drogę ;)
4. Jaki jest Twój ulubiony film?
Szczerze? Nie mam ulubionego filmu, jest ich zbyt dużo, by wybrać jeden, więc nie wymienie żadnego ;)
5. W jakim sklepie najczęściej się ubierasz?
A czy to ma jakiekolwiek znaczenie? No, ale skoro już pojawiło się to pytanie, to wydaje mi się, że większość moich ciuchów kupowana jest w pull&bear ;)
6. Mc'donalds vs KFC?
Generalnie staram się unikać takiego jedzenia, ale KFC, w maku zjadłam raz i to kiedy byłam w podstawówce, po tym już nigdy tam nie zjem, to nie jest jedzenie dla mnie ;)
7. Masz twittera?
Oczywiście, że mam, jeśli kogoś to interesuje, wystarczy wejść na mój profil, a tam znajdziecie link ;)
8. Największe marzenie?
Nie wiem, ponieważ ostatnio wiele się pozmieniało i moje marzenia zmieniły odorobinę swoją warość, dlatego być może to największe jeszcze nie powstało, lub nie zdaję sobie sprawy, że jest ono tym najważniejszym ;)
9. Zostałeś/zostałaś zauważony/a przez idola? Jak tak, to w jaki sposób?
Jeśli liczy się follow na tt, to tak ;)
10. Jakie jest Twoje ulubione ff?
Jeśli o to chodzi, czytam strasznie mało ff, sama nie wiem dlaczego... Także, nie jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie, bo to jak z filmami, te opowiadania, które czytam, a jest ich mało, są dobre i nie jestem w stanie wybrać najlepszego ;)
11. Gdzie chcesz pojechać w tym roku na wakacje?
Tak naprawdę, to plany na wakacje już mam i mogę sobie chcieć wiele rzeczy, ale lecę do Anglii ;)
CZYTASZ
Who are you when no one is looking? // Luke Brooks
FanfictionWszyscy mamy dwie twarze. Inaczej zachowujemy się w towarzystwie. Inaczej, kiedy jesteśmy sami. A ty, kim jesteś, kiedy nikt nie patrzy?