Capitolul 17:

641 49 4
                                    

"De ce intrebi asta?" S-a uitat spre mine.

"Nu stiu... Pentru ca am fost mereu dragut cu tine dar tu esti rau. Credeam ca putem fi prieteni." Cat de stupid a sunat asta? Imi ating nasul cu mana in timp ce astept un raspuns de la el.

"Noi? Prieteni?" A ras. "Nu este evident de ce nu putem fi prieteni?" 

"Nu pentru mine." 

"Pai pentru inceput esti un rasfatat, probabil ai crescut intr-o casa perfecta, parintii tai probabil ti-au cumparat tot ceea ce ai vrut si nu a trebuit sa astepti niciodata pentru nimic. Vreau sa spun, cu camasile tale stupide... Cine se mai imbraca asa la 18 ani?" A spus iar gura mea a cazut la podea.

"Nu stii nimic despre mine! Viata mea nu e deloc asa! Tatal meu betivan ne-a parasit cand aveam 10 ani si mama a lucrat o gramada doar ca sa pot merge la facultate, am inceput sa lucrez la 16 ani ca sa o ajut pe mama cu facturile si se intampla ca hainele mele sa imi placa. Imi pare rau daca nu ma imbrac ca un idiot ca toti cei ce te inconjoara! Pentru cineva care incearca sa fie diferit, cu siguranta esti un judecator." I-am spus iar el si-a strans pumni. Am inceput sa simt cu lacrimile incercau sa cada si m-am intors cu spatele la el ca sa le sterg inainte ca el sa vada.

"Stii ce? Nu mai vreau sa fiu prieteni cu tine Harry." I-am spus in timp ce ma indreptam spre usa. 

"Unde te duci?" A intrebat. E asa de imprevizil si schimbator de spirit.

"Ma duc in statia de autobuzuri ca sa ma duc la camin si sa nu ma mai intorc niciodata aici, am obosit sa tot incerc sa fiu prieten cu voi."

"E prea tarziu sa iei autobuzul singur."

"Nu incerca sa te prefaci ca iti pasa daca mi se va intampla ceva." Am ras. Nu pot tine pasul cu el.

"Nu spun ca o fac... Spun doar ca nu e o idee buna." 

"Pai, Harry, nu am alte optiuni, toti ceilalti sunt beti inclusiv eu." Am spus, incepand sa simt lacrimile cum cad. Sunt umiliat pentru ca Harry, din toti oameni, ma vede plangand din nou.

"Plangi mereu la petreceri?" A intrebat cu un mic zambet.

"Aparent, aceste petreceri sunt singurele doua petreceri la care am fost vreodata." Am ajuns la usa, deschizand-o.

"Louis." A spus asa de incet incat aproape nu l-am auzit, Nu ii pot citi pe fata. Camera incepe sa se invarta din nou iar eu ma apuc de un costumier de langa usa. "Esti bine?" Am dat din cap ca da chiar daca simteam greturi din nou. "De ce nu te asez jos pentru cateva minute si apoi te poti duce la statia de autobuz."

Dau din cap ca da din nou. Am iesit si din nou el mi-a strigat numele. "Te poti aseza aici...cred" A spus oftand.

"Credeam ca nimeni nu avea voie sa stea in camera ta?" Am spus asezandu-ma pe podeaua sa.

"Nu se va intampla din nou." Sa rostit. Deci sa intors la normalul lui. Am sughitat si am vazut un zambet mic pe buzele lui. "Daca vomiti in camera mea..." A avertizat.

"Cred ca am nevoie de putina apa." Am spus incercand sa ma radic.

"Aici." A spus dandu-mi paharul lui. Mi-am dat ochii peste cap si am refuzat.

"Am spus apa, nu bere." 

"Este apa, eu nu beau." A spus. Am scos un sunet intre un suspin si un ras. Nu exista faptul ca el nu bea. Nu imi amintesc ca el a baut din sticla de Vodka, dar oricum. "Surprins?" A intrebat si am dat din cap ca da.

"Nu te vei aseza aici sa ai grija de mine, nu-i asa?" Vreau doar sa fiu singur in statutul meu beat. Incep sa ma simt vinovat ca am urlat la el. "Scoti ceea ce e mai rau din mine." Am spus cu voce tare, dar nu am vrut sa sune asa.

"Asta-i aspru," A spus, vocea sa serioasa. "Si da ma voi aseza aici, avand grija de tine. Esti beat pentru prima data in viata ta, si ai obiceiul de a imi atinge lucrurile cand nu sunt prezent,  A spus asezandu-se in pat. Am luat paharul de apa si am baut o gura, pot simti un gust de menta pe janta si nu pot face altceva decat sa imi imaginez ca asa se simte gura lui Harry. Doamne, nu voi mai bea niciodata. Mi-am spus in timp ce ma asezam.

OMG, nu am mai intrat de mult pe Wattpad pana acum vreo 3 zile si am vazut ca sa schimbat :\ . Nu mai pot pune dedicatii si imi pare rau :\ . Scuzati-ma, chiar ma scuz cu voi daca nu scriu bine, dar intelegeti ca eu nu locuiesc in Romania si incerc sa scriu cat mai perfect. Vreau sa va multumesc ca cititi, sunteti cei mai tari. Multumesc ca a-ti facut peste 7000 de views sau cum se spune :P. Love you all so much si nu uitati... LARRY IS LIFE <3

After (Larry Stylinson) TradusaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum