M-am schimbat de pijamale intr-o pereche de blugi pe care inca nu i-am purtat. Sunt un pic mai strimti decat pantaloni care obisnuiesc sa port eu dar nu sunt skinny jeans. Si asa trebuie sa spal restul pantalonilor deci nu am nici o solutie decat sa ii port pe acestia. Tricoul meu este simplu cu butonase si manica lunga.
"Wow, chiar imi place cum te-ai imbracat azi." A spus Tristan. Am sa o iau ca pe un compliment, avand in vedere vocea sa surprinsa si faptul ca, chiar i-a placut modul in care m-am imbracat.Am zambit, iar el a incercat din nou sa imi ofere creionul sau de ochi.
"Nu multumesc." Am spus politicos iar el la lasat de-o parte.
"Molly ne va lua pe toti in seara asta, in loc de Niall. Doar ce mi-a scris ca va ajunge in orice minut."
"Nu cred ca ma place prea mult." Stiu ca e asa.
"Nu iti face griji pentru ea, va fii ocupata oricum in noaptea asta."
"Cu Harry?" Am intrebat inainte sa gandesc. Nu pot face altceva decat sa notez modul in care se uita la mine cu spranceana ridicata.
"Nu, probabil cu Zayn. Schimba baietii in fiecare saptamana." Este un lucru oribil sa spui asa ceva despre un prieten dar Tristan zambeste.
"Nu se intalneste cu Harry?" Imaginea cu ei doi care o faceau in pat imi vine in minte.
"In nici un caz. Harry nu intalneste. Se incurca cu o gramada de lume, dar nu intalneste, niciodata."
"Lume? Si baieti si fete?" Imi amintesc ceva despre el spunand ceva de genul la ultima petrecere la care am fost, dar e neclar. La ce ma duc la o petrecere din nou?
"Da, este bisexual."
"Si tu?" Am intrebat dar repede dupa m-am simtit rau pentru ca am fost atat de intruziv.
"Eu? Sunt etero dar sustin pe deplin gay."
"Oh, uh, da si eu." Este tot ce pot spune, am impartit un moment ciudat de liniste inainte ca telefonul lui sa suna si sa ne ducem afara la Molly.
Petrecerea din seara asta este la fel ca cea de saptamana trecuta, tone de persoane, persoane bete peste tot. De ce nu am stat la mine privind tavanul? Molly dispare la fel de repede cum am ajuns iar eu am ajuns pe canapea intr-un colt singur, pana cand Harry a venit acolo.
"Arati... diferit." A spus si m-am ridicat. Ochii lui imi scaneaza corpul de sus pana jos. Nici macar nu incearca sa fie si el mai confidend. Am stat tacut, simtindu-ma chiar foarte inconfortabil, in timp ce ochii lui ii intelneste pe ai mei. "Arati ca un adoloscent normal." A ras. Mi-am dat ochii peste cap si mi-am aranjat tricoul. In acest moment chiar imi doream sa fiu in pantaloni mei kaki si intr-un polo larg. "Sunt surprins sa te vad aici."
"Mda... Sunt surprins ca inca odata am ajuns aici." Am spus indeparandu-ma de el. Nu ma urmarit, si o parte din mine chiar isi dorea ca ar fi facut. Am dat acest gand la o parte incercand sa fac altceva.
Cateva ore mai tarziu, Tristan este pierdut din nou, ca toti ceilalti. "Hai sa jucam adevar sau provocare." A propus Zayn si grupul lor mic ca tatuati s-au adunat in jurul canapelei. Molly i-a dat lui Niall o sticla de alcool iar acesta a luat o gura. Mana lui Harry acopera tot paharul in timp ce si el bea o gura.
Ei toti au fost de acord sa joace Adevar sau Provocare si cred ca nu se va termina prea bine acest joc de betivi. O alta fata punk a luat parte la joc. "Ar trebuii sa joci si tu Louis" A intrebat Molly ranjt.
"Nu, prefer sa nu." I-am spus uitandu-ma in alta parte.
"Ca si cum chiar ar juca. ar trebuii sa termine pentru 5 minute sa se mai comporte ca o mironosita." Le-a spus Harry iar ei toti au inceput sa rada inafara de Tristan. Cuvintele lui ma enerveaza, nu sunt o mironosita. Da, recunosc ca nu sunt unul salabatic, dar nu sunt o mironosita. M-am uitat la Harry si m-am asezat in cerc, intre Niall si fata noua. Harry a ras si i-a soptit lui Zayn ceva inainte ca jocul sa inceapa.
Primele adevaruri sau provocari il includ pe Zayn fiind provocat sa bea cateva cani de bere, Molly fiind obligata sa arate intregului grup sutienul sau (Si chiar a facut asta.), si am aflar ca Steph are piercing in sfarc.
"Adevar sau provocare Louis?" A intrebat Niall si am inghitit.
"Adevar?" Am spus un pic speriat. Harry a ras si a murmurat 'sigur'. L-am ignorat iar Niall isi freca mainile.
"Esti virgin?" A intrebat Niall si m-am innecat. Nimeni nu mai era surprins de aceasta intrebare inafara de mine. Simt cum mi se inrosesc obraji si simt amuzamentul de pe fata lor.
"Deci?" a intrebat Zayn. In ciuda faptului sa vreau sa fug si sa ma ascund, am dat din cap ca da. Cel mai extrem lucru pe care l-am facut cu Natalie a fost sa ne sarutam si sa ii ating fundul, peste blugii ei normal.
Nimeni nu pare surprins de raspunsul meu, doar intrigati. "Deci tu si Natalie ati stat impreuna pentru doi ani si inca nu ati facut sex?" A intrebat Tristan si m-am miscat inconforttabil. Am dat din cap ca nu. "Randul lui Harry." Sperand sa misc atentia de la mine spre el.
Hey lovies, scuze ca postez rar dar nu am timp sa intru des. Multumesc mult ca cititi aceasta traducere si vreau sa ma scuz cu voi daca nu scriu bine, dar eu locuiesc in Italia, iar gramatica romana nu o mai stiu chiar asa bine. Multumesc de intelegere. Va iubesc.