Capitolul 14:

845 49 4
                                    

Este in sfarsit vineri si prima mea saptamana la colegiu aproape s-a terminat. Sunt fericit de cum a mers aceasta saptamana, planuiesc ca in aceasta seara sa nu mai invat si sa ma uit la un film, avand in vedere ca Tristan e la o petrecere. Avand toate clasele programate face ca lucrurile sa fie mai usoare pentru mine deci pot face multe lucruri inainte de timp. Mi-an luat ghiozdanul si am plecat devreme, oprindu-ma la bar sa i-au o cafea ca sa am un bun inceput.

"Louis, nu-i asa?" A spus o voce de fata in spatele meu in timp ce asteptam la coada. Cand m-am intors am vazut pe cap roz de la petrecere. Molly mi se pare ca a strigat-o Tristan.

"Mda" i-am raspuns intorcandu-ma inapoi.

"Vii la petrecere in seara asta?" a intrebat. Oftand, m-am intors inapoi la ea si am dat din cap ca nu. "Ar trebui, va fi minunat." A spus zambind. Si isi mangaia cu degetele ei mici un tatuaj de pe mana ei.

"Pacat, stiu ca Zayn ar vrea sa te vada." A spus si am inceput sa rad. "Ce? Chiar ieri vorbea despre tine."

"Ma indoiesc... dar chiar daca a fost asa, sunt etero si am o prietena." I-am spus iar zambetul ei a crescut.

"Pacat, pariez ca ar fi putut sa te inverseze a ranjit si i-am multumit lui Dumnezeu cand m-au anuntat ca, comanda mea era gata. Mainile mele au apucat prea repede ceasca si un pic de cafea a cazut si mi-a ars mana, am blestemat in soapta si am plecat de acolo. Sa ma schimbe? Sa ma faca gay, logic. Yuck, nu imi plac baietii iar Natalie este viata mea. Nu am vorbit mult cu ea saptamana asta dar doar pentru ca programul meu e plin. I-am trimis un mic mesaj spunandu-i ca imi lipseste si dupa m-am dus la ore.

Ziua a fost minunata. Liam si cu mine ne-am intalnit in biblioteca, nu mergem catre Literatura impreuna. El sta rezemat de peretele din caramida si in timp ce ma apropii el incepe sa zambeasca din ce in ce mai mult.

"Voi parasi clasa dupa 30 de minute, astazi am avionul catre casa, stau acolo in acest weekend." Mi-a spus.

"E atat de interesant!!" I-am spus, poate ar trebuii sa ma duc si eu in weeked-uri acasa. Casa lui mama e doar la 2 ore de condus distanta, dar inca nu mi-am cumparat o masina, deci va trebuii sa mai astepte.

Exact cum a spus, Liam pleaca 30 de minute dupa ce incepe ora si dintr-o data sunt constient ca Harry sta chiar langa mine. La colegiu ne putem aseza oriunde vrem iar el se aseaza mereu langa mine in primul rand. Stiu ca o face doar ca sa ma enerveze, dar l-am ignorat toata saptamana.

"Vom incepe saptamana lunga de discutat despre Jane Austen, Mandrie si prejudecata." A anuntat profesorul Hill cand sa terminat ora. Si nu pot face nimic ranjetul meu sa dispara, am citit acest roman de cel putin 10 ori. Este unul din preferatele mele.

"Lasa-ma sa ghicesc, il iubesti pe Dl. Darcy." A spus Harry intr-un ton batjocoritor in timp ce ieseam afara.

"Defapt nu" Am ajuns la intersectie si m-am uitat in ambele parti inainte sa atraversez strada.

"Serios?" A inceput sa rada, si continua sa ma urmareasca.

"Da serios, dar sunt sigur ca nu esti in stare sa intelegi caracterul domnului Darcy." Mintea mea sa dus la raftul plin de romane din camera lui Harry, nu cred ca ar putea fi al lui Harry. Sau da?

"Oh sigur, e foarte greu sa intelegi ca este rau si un om intolerabil, prefacandu-se intr-un erou romantic. Cred ca este ridicol, daca Elizabeth ar avea un pic de respect pentru ea, l-ar fi dat naibii."

Am ras la felul in care isi alege cuvintele, dar mi-am acoperit gura cu mana, oprindu-ma. Chiar imi placea modul lui de a face, dar va fi doar o chestiune de timp, minute daca am noroc, pana cand va spune ceva dureros, Are o gropita pe fata lui si nu pot face altceva decat sa o admir cat de bine arata. Piercing-uri si tot.

"Dar esti de acord ca Elizabeth este o idioata?" A ridicat dintr-o spranceana.

"Da si nu, nu era prea inteligenta pentru relatia sau cu Domnul Darcy, dar este oricum unul din cele mai puternice si complexe caractere srise vreodata." Am aparat. A ras si m-am alaturat lui. Ceva ii sclipeste in ochii si se opreste din ras.

"Ne mai vedem, Lewis." A spus si sa intors. Ce-i cu el? Inainte sa pot analiza actiunile lui, telefonul imi suna. Este Natalie, simt un sentiment ciudat de vina in timp de ii raspund.

"Hey Lou, vroiam sa iti scriu un mesaj dar am crezut ca pot suna." Vocea Nataliei parea grabita.

"Ce faci? Pari ocupata."

"Ma duc la gratar cu cativa amici" A spus.

"Okay, atunci nu te voi retine. Sunt fericit ca e vineri. Sunt pregatit pentru weekend."

"Te vei duce la o alta petrecere? Mama ta este inca dezamagita." De ce i-a mentionat asta mamei? Iubesc faptul ca este apropiata de mama mea dar cateodata simt ca este ca o sora mai mica paratoare si plictisitoare. Am comparato cumva pe Natalie ca pe o sora? A fost o saptamana lunga.

"Nu, nu ma duc la petrecere. Imi lipsesti."

"Si tu imi lipsesti, asa de mult. Suna-ma mai tarziu, okay?"

Am fost de acord si ne-am spus amandoi 'Te iubesc' dupa care am inchis.

Cand m-am intors in camera, l-am vazut pe Tristan pregatindu-se pentru petrecerea din seara asta, presupun ca se tine la fraternitatea lui Harry. M-am logat pe Netflix si am cautat niste filme la care as putea sa ma uit in noaptea aceasta.

"Chiar mi-as dori sa poti veni, jur ca nu vom ramane acolo de data asta. Vino doar pentru putin, suna oribil sa te uiti la filme singur, in aceasta camera!" Ma implora in timp ce radeam. Continua sa ma roage in timp ce isi face parul si se schimba in 3 tricouri diferite. Sa decis sa i-a un tricou alb stramt si skinny jeans. Invidiez confidenta sa. Stiu ca am un corp decent, tonifiat dar cu un pic de burtica oricum. Doar ca nu sunt la fel de comfortabil cu asta cum este el. Am obiceiul de a purta tricouri large care sa imi acopere burta in timp ce el incearca sa atraga cat mai multa atentie la pieptul lui tonifiat si perfect.

"Stiu, doar ca...ugh! Ce naiba?" Am urlat la ecranul laptop-ului meu care acum a devenit tot negru. Am incercat sa il sting si sa il re-aprind  dar nu imaginea neagra nu dispare.

"Este un semn ca ar trebuii sa vii. Laptop-ul meu e in camera lui Niall deci nu il poti folosi." A ranjit si si-a ciufulit parul din nou. Chiar nu vreau sa stau singur in camera, nu am nimic de facut si nici nu am la ce sa ma uit.

"Bine, dar plecam inainte de miezul noptii." Am oftat iar el zambea, o privire de glorie pe fata sa.

.................

Imi pare foarte rau ca nu am postat in ultimele doua luni dar am fost foarte ocupata cu scoala, si am facut si curs pentru Crucea Rosie Italiana, am intrat yeeeyyyyy. Voi incerca sa postez mai des. Imi pare rau daca nu stiu sa scriu bine gramatica, dar locuiesc in Italia.

Multumesc ca cititi aceasta poveste. Imi pare rau daca nu scriu acel "s" si acel "t" cu cratima dedesubt, dar nu imi permite tastiera italiana.

After (Larry Stylinson) TradusaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum