@iMarrie"Provocare" A raspuns Harry inainte sa-l intreb macar.
Ce provocare ar trebuii sa ii dau? Stiu ca oricum va face orice provocare pe care i-o dau pentru ca asta e cine e el. "Eu....hmmmm.... te provoc sa ..."
"Sa ce?" A intrebat nerabdator. Aproape ca i-am dat provocarea sa spuna cate ceva dragut despre fiecare persoana din grup, dar am decis sa nu, oricat de amuzant ar fi fost.
"Sa iti dai tricoul jos si sa il tii jos tot jocul." A spus Molly pentru mine si ma simt usurat. Nu pentru ca Harry isi va da tricoul jos, bineinteles, dar pentru ca nu ma puteam gandi la nimic ce el putea face.
"Ce juvenil." A spus, dar si-a dat tricoul jos. Ochii mei exploreaza in jos spre abdomenul sua. Modul in care scrisul negru al tatuajelor este pictat peste uimitoarea sa piele bronzata pare interesant. Are un fluture tatuat pe burta, si arata mult mai bine decat un fluture ar trebuii sa arate pe un baiat. Bratele lui au mai multe tatuaje decat ma asteptam, mici tatuaje si aparente pe umarii lui si solduri. Mi-am luat ochii de la el imediat cum am realizat la ce ma gandeam, sperand ca nimeni nu a notat. Ar trebuii sa nu gasesc nimic ''atractiv'' la un baiat, sunt etero. Jocul continua si Molly ii saruta pe Tristan si pe Zayn, Steph ne-a povestit despre prima data cand a facut sex iar Niall si noua fata s-au sarutat. Cum de am capitat in grupul asta plin de adolescentii hormonali?
"Louis, adevar sau provocare?" A intrebat Tristan.
"De ce mai intrebi? Stimm cu toti ca va spune adevar." A intrerupt Harry.
"Provocare." Am spus, surprizandu-i pe ei si pe mine.
"Hmm.. Louis, te provoc sa.. iei o gura de vodka." A zambit Tristan.
"Nu beau."
"Asta-i si idea."
"Uite, daca nu vrei sa o faci..." A spus Niall si m-am uitat catre Harry si Molly care radeau tare la mine.
"Bine, o gura." Am spus si ochii lui Harry i-au intalnit pe ai mei. Mi-a aruncat o privire ciudata.
Secunde mai tarziu in mana am o sticla de vodka, din greseala mi-am pus sticla la nas, mirosind lichidul. Imi ardeau naricile si am strambat din nas, incercand sa ignor chicotelile din spatele meu. Am incercat sa nu ma gandesc la toate gurile care au fost puse pe aceasta sticla inainte sa beau. Vodka imi arde limba in timp si tot drumul spre stomac. Are un gust oribil, grupul aplauda si rad un pic, inafara de Harry. Daca nu l-as cunoaste mai bine as spune ca e suparat sau dezamagit? El este asa de ciudat. Imi pot simti caldura in obraji si micul alcool in vene care creste de fiecare daca cand sunt obligat sa m-ai i-au o gura. Trebuie sa recunosc ca pentru o data sunt relaxat, ma simt bine. "Aceasi provocare" Zayn a ras si a luat o gura din sticla inainte sa mi-o dea mie pentru a cincea oara. Nici macar nu imi mai amintesc adevarurile sau provacarile care le-au facut in ultimul timp. De data asta am luat doua guri mari de Vodka inainte sa mi-o ia cineva din mana. "Cred ca iti ajunge." a spus Harry dandu-i sticla lui Niall. Cine naiba este Harry sa imi spuna mie ca am avut de ajuns? Toti ceilalti inca beau deci pot sa o fac si eu. Am luat sticla inapoi de la Niall si am luat din nou o gura, asigurandu-ma ca ranjesc la Harry inainte sa i-au o alta gura.
"Nu pot sa cred ca nu te-ai mai imbatat niciodata inainte, e amuzant, nu-i asa?" A intrebat Zayn zambind. Ganduri de irensponsabilitate imi trec prin cap dar le ignor. Este doar o noapte.
"Harry, adevar sau provocare?" A intrebat Molly. El a raspuns 'provocare' bineinteles.
"Te provoc sa il saruti pe Louis." A spus zambind fals. Ochii lui Harry sa maresc iar singurul lucru pe care vreau sa il fac e sa alerg.
"Nu, am o prietena." Le-am spus, punand accent pe partea cu prietena. Au ras catre mine pentru a suta oara in noaptea asta. Oare de ce ies cu persoana care tot rad la mine?
"Si? E doar o provocare. Doar fa-o" Ma tot obliga Molly.
"Nu, nu sarut pe nimeni, mai ales un baiat." M-am rostit si m-am ridicat. Harry bea din paharul lui. Sper ca sa ofensat, defapt nu imi pasa daca este. El ma uraste si oricum este rau. In timp ce ma ridic efectul vodkai ma loveste. M-am clatinat dar dupa m-am pus in ordine si am plecat de langa ei. Mi-am facut drum printre multime si am gasit usa frontala. In timp ce se deschide, briza cade spre mine. Am inchis ochii si respirat aerul curat inainte sa ma duc sa ma asez pe cunoscutul zid de piatra. Inainte sa realizez ce fac, telefonul meu este in mana, sunand-o pe Natalie.
"Alo?" A raspuns ea, familiaritatea din vocea ei ma face sa imi fie si mai dor de ea.
"Hey, iubito..." Am spus, razand. Noi nu ne spunem dulcegarii.
"Louis? Esti beat?" Vocea ei e plina de judecata. Nu ar fi trebuit sa sun.
"Nu... Bineinteles ca nu." Am mintit si inchis telefonul. Mi-am inchis telefonul, nu vrea sa sune inapoi. Imi ruineaza placerea Vodkai. Am intrat inapoi in casa, ingorand toata agitatia din jurul meu si luand o sticla de liquor maro din bucatarii si am baut din ea, o gura prea mare. Are un gust mai scarbos decat Vodka si arde mai rau. Mana mea cauta un pahar de orice ca sa indepartez acest gust oribil. Am luat un pahar din dulap si l-am umplut cu apa, asigurandu-ma ca il voi pune in chiuveta dupa. Apa imi indeparteaza un pic arsura, dar nu prea mult.
Grupul meu de "prieteni" sunt inca seduti intr-un cerc jucand jocul lor prost. Sunt ei prieteni mei? Nu prea cred ca sunt. Ma vor un jurul lor doar ca sa rada la lipsa mea de experienta. Cum isi permite Molly sa il provoace pe Harry sa ma sarute, stie ca sunt etero si imi plac fetele. Am sarutat doar doua fete in toata viata mea, Natalie and Jenny, o fata pistruiata care ma lovit in picior imediat dupa. Oare Harry ar fi fost de acord? Stiu ca ii plac ambele tabere dar oare ar fi facut-o? Buzele lui sunt asa de roz si grasute, in capul meu joaca o imagine cu Harry care sa lase spre mine sa ma sarute iar pulsul meu incepe sa creasca. Ce naiba? De ce ma gandesc la noi sarutandu-ne? Nu o sa mai beau niciodata. Minute mai tarziu, camera incepe sa se invarte si ma simt ametit. Picioarele mele m-au purtat catre o baie si m-am asezat in fata WC-ului, ma asteptam sa vomit, dar nimic. Am mormait si m-am ridicat. Sunt gata sa ma intorc la camin, dar sunt sigur ca Tristan nu va fi pentru alte multe ore. Inainte sa ma pot opri, mana mea intoarce clanta de la camera lui Harry. Arata la fel ca ultima data doar ca de data asta camera se misca sub picioarele mele. Cartea Wuthering Heights lipseste din raft dar am gasit-o pe masa langa Pride and Prejudice. Dar de ce este afara? Am luat-o si m-am asezat pe pat, deschizand cartea la mijloc. Ochii mei explora cartea iar camera inceteaza din a se misca. Sunt asa pierdut in lumea lui Caterine si Heathcliff ca nici macar nu am auzit usa cand sa deschis.
"Care parte din nimeni nu poate intra in camera mea nu ai inteles ultima data?" A izbugnit Harry. Expresia sa nervoasa ma inspaimanta si amuza in acelasi timp.
"Imi... Imi pare rau.. Eu.."
"IESI AFARA!" A scuipat si m-am uitat la el. Vodka e inca in sistemul meu, prea mult ca sa il las pe Harry sa zbiere la mine.
"Nu trebuie sa fii un porc!" Am spus inapoi, vocea mea venind mult mai puternica decat as fi vrut.
"Esti in camera mea, din nou, dupa ce ti-am spus sa nu o faci, asa ca iesi!" A urlat, apropiinduse de mine.
"De ce ma urasti?" Nu stiu ce ma facut sa intreb asta, dar nu cred ca pot asculta raspunsul lui.