Capitolul 8:

836 63 1
                                    

Fata sa intors spre mine in timp ce incercam sa imi misc picioarele, dar nu vroiai sa se miste.

"Te pot ajuta?" A ranjit. Harry s-a ridicat langa ea. Fata lui plata, nu e amuzat sau rusinat oricum. Cred ca face asta mereu.

"Oh...Uhm... Nu, scuze. Caut o baie, cineva a varsat bautura pe mine." Am explicat incet. Este asa inconfortabil, dar nu ma surprinde. Capul roz si Harry sunt perfecti unul pentru altul. Amandoi tatuati si amandoi nepoliticosi. 

"Okay? Atunci dute si cauta o baie." A spus am dat din cap, parasind camera. Dupa ce usa sa inchis m-am sprijinit de ea. Pana acum universitatea nu e amuzanta. Inca nu inteleg cum o petrecere de genul poate fii amuzanta. Inloc sa continui sa caut o baie am decis sa caut bucatarie si sa ma sterg aici. Ultimul lucru pe care il vreau e sa deschid o alta usa la o camera si sa gasesc betivani plini de hormoni, stad unul peste altul. Din nou.

Bucataria nu e prea greu de gasit dar e prea aglomerata avand in vedere ca majoritatea alcoholului este in galeti cu gheata. Trebuie sa ajung in jurul unei ghiuvete si sa iau un servetel, sa il ud, si sa imi sterg tricoul, mici bucatele de hartie raman pe tricoul meu ud, facand-ul sa arate si mai rau. Am mormait si m-am sprijinit de perete.

"Te distrezi?" L-am auzit pe Niall intreband. Ma simt usurat sa vad o fata cunoscuta. A zambit dragut si a luat o alta gura de bautura. 

"Nu prea... cat e mult tin aceste petreceri de obicei?" 

"Toate noaptea... si jumatate din ziua urmatoare." A ras si mie mi-a picat gura. Cand o sa vrea Tristan sa plece? Sper ca repede. 

"Asteapta, cine ne va conduce inapoi la camin?" L-am intrebat, constient de ochii lui rosii.

"Nu stiu, poti conduce masina mea daca vrei." Sa oferit si am oftat.

"Nu pot conduce masina ta. Daca o distrug sau daca voi fi prins ca conduc cu minori betivi voi avea probleme." Nu pot si nu vreau asta, imaginati fata mamei cand va veni sa ma scoata din inchisoare.

"Nu e departe, ar trebuii sa conduci masina mea. Nici macar nu ai baut. Sau daca nu va trebuii sa astepti aic pana cand voi putea conduce. Pot verifica sa vad daca cineva..."

"Nu, e ok. Voi incerca sa imi dau seama." Petrecerea asta devina din ce in ce mai problematica in fiecare minut.

After (Larry Stylinson) TradusaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum