Capitolul 4:

1.1K 69 1
                                    

Dedicat lui 30_iunie pentru ca a fost prima care a comentat la capitolul trecut. Thanks, love you!!!

"Um, unde este Tristan?" Vocea mea a sunat mai rautacioasa decat am vrut. Mainele mele sunt stranse bine pe prosop iar ochii mei se uita sa se asigure ca e asezat bine si ca nu se vede nimic. Niciodata nu m-am simtit bine cu cineva care se uita la mine, nici macar baieti, si mai ales baieti pe care nu ii stiu.

"Nu stiu." A mormaind intorcandu-se spre micul ecran din dilapul lui Tristan.  Si ce face el aici cand nici nu stie unde e Tristan? Nu are camera lui? Mi-am muscat limba incercand sa tin comenturile rautacioase pentru mine.

"Okay?... Pai, ai putea...sa pleci sau ceva ca sa ma pot imbraca?" Am realizat ca nici nu a notat ca aveam doar un prosop pe mine, sau poate ca da, dar nu il deranjeaza.

"Nu e ca si cum m-as uita." a ras si si-a dat ochii peste cap, mainile lui acoperindui fata. Are un accent englez, de ce este in Washington? Nesigur de ce sa spun la raspunsul sau rautacios, am inceput sa ma indrept catre dulap, oftand. E pentru ca e hetero, de-aia a spus ´Nu e ca si cum m-as uita.´, sau poate crede ca sunt urat. Mi-am pus boxeri in graba, un polo albastru si pantaloni scurti kaki.

"Esti gata?" a intrebat. Asta e.

"Ai putea fi mai nerespectuos de atat? Acum sincer, esti in camera MEA, in timp ce ma schimb si ai curajul sa fii rautacios? Nu ti-am facut nimic, care e  problema ta?" Am zis mai aspru decat vroiam dar dupa privirea sa surprinsa, cuvintele mele aspre au avut efect pe baiatul tatuat.

Dar cand incepeam sa cred ca isi va cere scuze a izbugnit in ras. Se uita la mine si rade. Rasul sau nu ar fi fost plictisitor daca nu era un ipocrit. Isi arata gropitele in timp ce rada, ma simt ca un idiot, nesigur de ce sa fac sau ce sa spun. Nu imi plac conflicturile iar acest baiat este cam ultima persoana cu care as vrea sa am un conflict. Usa se deschide si il vad pe Tristan intrand.

"Scuze, sunt in intarziere. Am un iad de mahmureala." A spus uitanduse la mine apoi la Harry.

"Scuze Lou, am uitat sa-ti spun ca va veni Harry pe aici." A spus ridicand din umeri.

Mi-ar placea sa cred ca eu si Tristan am putea face chestia asta cu ´coleg de camera´ sa mearga, dar cu alegerea prietenilor sai, nu sunt sigur.

"Prietenul tau e rau." Mi-au iesit cuvintele din gura.

Harry a inceput sa rada iar Tristan sa incruntat la el. "Ce i-ai spus?" A intrebat dandu-si ochii peste cap la baiatul care radea. "Harry are...o cale unica de a vorbi." A explicat. Deci el imi spune ca a fi rau e normal pentru Harry. Minunat. Harry a schimbat canalul si ridicat din umeri.

"Este o petrecere in seara asta, ar trebuii sa vii cu noi Louis." Sa oferit Tristan. Este randul meu sa le rad in fata.

"Petrecerile nu sunt chiar genul meu, in plus trebuie sa ma duc sa fac niste cumparaturi pentru partea mea de camera. "

"Haide, e doar o petrecere! Esti la universitate acum, doar una nu te va rani. Oricum, cum vei ajunge la magazine? Credeam ca nu ai masina." A spus. Nu pot sa ma duc la o petrecere.

"Nici macar nu voi cunoaste pe cineva, si inafar de asta vreau sa vorbesc cu Natalie pe Skype." I-am spus iar Harry a inceput sa rada iar. "Si vroiam sa iau un autobuz pana la magazin."

"Nu vrei sa iei autobuzul sambata! Este mult prea plin, Harry ar putea sa te duca pana acolo cand se duce acasa...Nu-i asa Harry? Si ne-ai cunoaste pe noi la petrecere.  Doar vine...distreaza-te putin!" A implorat.

Il cunosc de doar o zi, ar trebui sa am incredere in el? Stiu ca dincolo de aparinte, e dragut. Dar o petrecere?

"Nu stiu...si nu, nu vreau ca Harry sa ma conduca pana la magazin."  Am spus si el sa intors cu o expresie amuzata.

"Oh nu, chiar vroiam sa ies cu tine." A comentat, plic de sarcasm.

Trebuie sa lupt cu nevoia de a ii arunca o lampa in parul ala carliontat.

"Haide Tristan, baiatul asta nu se va arata la vreo petrecere." A ras si pentru un anumit motiv vreau sa ii demontrez ca se inseala.

 "Defapt, voi merge." Am spus cu un zambet foarte larg. Harry a ras din nou iar Tristan a ridicat mana pentru a bate palma, ceea ce am si facut.

"O sa te distrezi, promit!" A spus.

After (Larry Stylinson) TradusaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum