Capitolul 9:

872 61 2
                                    

"Spune-mi daca ai nevoie de ceva." Mi-a spus. Este un baiat adorabil, ma intreb cum poate sta atat de mult timp cu Harry?

"Ma poti ajuta sa il caut pe Tristan?" L-am intrebat iar el a inceput sa rada. Mana sa s-a ridicat si mi-a aratat cu degetul spre o camera. Am auzit gafaitul meu cand l-am vazut. El, cu un alt baiat si o o fata, danseaza pe o masa in sufragerie. O alta fata beata s-a suit pe masa si a inceput sa danseze cu ei, mainile lui i-a prins soldurile. M-am asteptat ca ea sa dea mainile lui Tristan jos dar ea doar a zambit in timp ce el se freca de ea. Oh. 

"Louis, este doar un dans." A zambit Niall si ras umpic la fata mea nelinistita. Ei nu doar danseaza, ei se freaca si se dau unul pe langa altul.

"Da...stiu." Am spus chiar daca nu sunt obisnuit cu lucruri de genul. Natalie si cu mine, noi nu am dansat niciodata asa inainte, si suntem impreuna de ani ani. Natalie! Cand mi-am scos telefonul am vazut trei mesaje de la ea. 

*Esti aici Louis?*

*Hello? Esti bine?*

*Louis? Ar trebui sa o sun pe mama ta? Ma ingrijorezi.*

Am format numarul ei cat de repede degetele mele mi-au dat voie, sperand ca nu a sunat-o pe mama inca. Nu mi-a raspuns asa ca i-am trimis un mesaj asigurand-o ca sunt bine si am rugat-o sa nu o sune pe mama. Va innebuni daca ar afla ca sunt la o petrecere la o fraternitate in prima mea saptamana la colegiu.

"Heyyyyy... Niall!" A strigat Tristan, intrand in bucatarie. Si-a pus mana pe umarul meu, miscandu-si mana pe spatele meu si inapoi pe umar. "Te distrezi la aceasta petrecere?" A intrebat. Este evident ca este mai mult decat beat. "Cred ca am nevoie de... Camera  incepe sa se cheltuie Lou... adica sa se invarte." A ras, carpul lui incepand sa se clatine. 

"Se va imbolnavi." I-am spus lui Niall in timp ce puneam bratele lui peste umerii nostri.

Abia l-am dus sus pe scari, Niall a deschis o camera, o baie. Bine-nteles, cand aveam nevoie de una nu am gasit-o. L-am asezat pe Tristan pe podea, langa WC iar el a inceput imediat sa vomite. M-am uitat in alta parte si m-am tinut de nas, incercand sa nu vomit si eu. Dupa mai multa voma, a incetat si a luat prosopul din mana lui Niall.

L-am ajutat pe Tristan sa mearga pana in camera care e fata-n fata cu baia si l-am asezat pe pat. M-am panicat cand am vazut ca Niall incepuse sa plece. Nu il pot lasa singur mort aici, in patul unui strain. "Poti ramane si tu aici." A spus Niall, parand ca mi-a citit gandurile.

"Multumesc." I-am spus, el a zambit si a parasit camera. M-am uitat prin imprejur si am notat rafturile pline de carti. M-am dus catre carti si m-am uitat la scriitori. Sunt impresionat de colectia de carti, sunt multe clasice printe care si preferatele mele. Am luat Wuthering Heights. Este intr-o stare rea, paginile aratand de cate ori a fost citita.

"Ce naiba cauti in camera mea?" A spus o voce nervoasa. Deja cunosc accentul. Este Harry. 

Scuza-ti ca nu am postat zilele trecute dar nu am fost acasa. Va iubesc, multumesc ca cititi povestea, nu uitati sa votati si sa comentati cum vi se pare!!!

After (Larry Stylinson) TradusaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum