Dedicatie lui " SaraIvan8 " pentru ca si-a dorit una. Multumesc ca imi citesti cartea. LOVE YOU!!!!!
Harry a disparut deja in casa si sper sa nu il mai vad pentru tot restul noptii, e multa lume asa ca e probabil sa nu il vad. I-am urmarit pe Tristan si Niall in multime si cineva mi-a dat un pahar rosu. Am incercat sa spun 'Nu, multumes.' dar deja a disparut asa ca am pus paharul rosu, si am continuat sa merg prin casa. Am intalnit un grup de persoane care sigur sunt prietenii lui Tristan. Sunt toti tatuati ca el, sunt asezati in rand pe canapea si sigur Harry este asezat pe bratul canapelei. Am recunoscut capul rosu, cred ca numele ei este Steph, care am intalnit-o ziua trecuta. In timp ce Tristan ma prezenta prietenilor lui, am incercat sa il ignor pe Harry.
"Acesta este Louis, colegul meu de camera. A ajuns aici ieri si am zis sa il distrez in primul lui weekend la WSU." Le-a spus.
Unul dupa altul au dat din cap sau zambit la mine. Toti sunt asa prietenosi, inafara de Harry bineinteles. Un baiat masliniu a scos afara mana si a dat-o cu mine. Mainile lui sunt un pic reci de la paharul rece din mainile lui, dar zambetul sau e cald. Cred ca am vazut un piercing in limba, dar nu sunt sigur.
"Sunt Zayn, ce inveti?" Ma intrebat. Am observat ca ochii lui sunt pe hainele mele, a zambit umpic dar nu a spus nimic.
"Sunt un major Englez." Am zambit mandru. L-am auzit pe Harry pufnind dar l-am ignorat.
"Tare, sunt indecis." A ras Zayn, la fel si eu.
Cum poate fi indecis in colegiu. Am stiut ca voi fii un major Englez de cand ma stiu.
"Vrei o bautura?" Ma intrebat.
"Oh nu, nu beau." I-am spus iar el a incercat sa ascunda un zambet.
"Lasa-l pe Tristan sa aduca o mica mironosita la o petrecere de la fraternitate." O mica fata cu par roz a zis in soapta.
Am sa ma prefac ca nu am auzit ca sa nu i-o intorc. Mironosita? Nu sunt o mironosita. Am muncit si invatat mult ca sa ajung unde sunt si mama a muncit toata viata sa se asigure ca voi avea un viitor bun, asa ca e prea rau daca crede ca sunt o mironosita pentru ca nu ma ruin cu tatuaje si vopsele.
"Ies sa iau umpic de aer." Am spus si am iesit.
"Vrei sa vin cu tine?" A strigat Tristan dupa mine.
Am dat din cap ca nu si m-am indreptat spre usa. Stiu ca nu trebuia sa accept sa vin la o petrecere. Putean fi in pijamale, in pat cu un roman sau vorbind cu Natalie de care imi este foarte dor, as putea face orice si ar fi fost mai bine decat sa stau afara, la aceasta petrecere ingrozitoare cu o gasca de betivi idioti. M-am hotarat sa ii scriu lui Natalie.
*Imi lipsesti, universitatea nu e asa de amuzanta pana acum.* L-am trimis si m-am asezat pe zidul din piatra, asteptand pentru raspunsul ei. Un grup de fete imbatate trec pe langa mine chicotind si poticnind peste propriul lor picior, cat de respingator. Sper ca nu toata lumea la colegiu e asa.
*De ce nu? Si tu imi lipsesti Lou. Imi doresc sa fiu acolo cu tine.* Am zambit la cuvintele ei.
"Rahat, scuze!" O voce de baiat a spus si o fractiune de secunda mai tarziu am simtit un lichid rece udand camasa mea. Baiatul se impiedica si incearca sa se ridice.
"Greseala mea, serios." A murmurat si asezat jos.
Petrecerea asta nu poate diventa mai rau. Tricoul meu e ud cu cine stie ce alcohol si nu am nimic cu ce sa ma schimb. Oftand, mi-am luat telefonul si m-am dus inauntru sa caut o baie. M-am impins prin multime, nici unul din ei nu se clintesc. Nici nu vreau sa stiu ce aceste persoane fac in camere. Mi-am facut strada pe scari si mi-am continuat cautarea. Insfarsit, una din usi se deschide, este o camera, si din nefericire pentru mine, Harry este in pat cu fata cu parul roz, incalecata pe el.