Capitolul 20:

1K 45 23
                                    

In timp ce buzele mele ating cele a lui Harry, pot sa simt cum Harry incearca sa aspire niste aer. Nu am nici o idee de ceea ce fac dar nu ma pot opri. Gura lui Harry are exact acelasi gust cum imi imaginam, pot sa simt menta pe limba sa in timp ce deschide gura si ma saruta. Chiar ma saruta. Limba sa calda alearga impreuna cu a mea si pot s simt metalul rece de la piercingul sau in gura mea. Simt cum tot corpul meu pare ca a fost aprins. Nu m-am simtit niciodata asa, inainte. Isi aduce mainile spre fata mea, acoperindu-mi obrajii rosii, inainte ca mainile lui sa se duca spre soldurile mele. Se indeparteaza un pic si imi lasa un mic pupic pe buze. "Lou" a susurat si si-a dus gura inapoi pe a mea, limba lui furisandu-se din nou. Mintea mea nu mai este incarcata, sensatia a intrat in fiecare fibra de-a mea.  Harry ma trage spre el, incercand sa ma apropie si mai mult in timp ce el se lasa pe spate. Nestiind ce sa fac cu mainile, le-am pus pe pieptul lui si m-am urcat pe torsul lui. Pielea lui e fierbinte iar pieptul lui se misca in sus si in jos din cauza respiratiei rapida. Isi indeparteaza gura de a mea si eu am oftat la 'pierderea' acesteia. Inainte sa ma pot plange a miscat buzele catre gatul meu. Simt cum imi linge gatul cu limba, sentimentul este uimitor. Imi pune mainile in par in timp ce continua sa imi sarute gatul. Dinti lui imi musca clavicola iar mie imi iese un geamat, sentimentul se misca prin corpul meu in timp ce delicat, imi suge pielea. Simt cum devin dur si as fii rusinat de chestia asta daca nu as fi fost atat de beat, din cauza lui Harry si a alcolului. 

"Harry... inceteaza." Nu imi recunosc vocea, este joasa si ragusita iar gura mea este foarte uscata. Nu se opreste. "Harry" am spus din nou, vocea mea mai clara, si atunci imi da drumul la par. Ma uit in ochii lui si sunt mai intunecati dar in acelasi timp mai blanzi. Buzele lui sunt roz si umflate de la sarut. "Nu putem." Am spus chiar daca as vrea sa continui sa il sarut stiu ca nu pot.

Blanzeala din ochii lui Harry dispare intr-o secunda si se ridica, dandu-ma la o parte de pe el si punandu-ma (Nu stiu cum se scrie), in partea cealalta a patului. Ce sa intamplat? "Imi pare rau." sunt singurele cuvinte care imi vin in minte. Simt cum inimea imi poate exploda in orice secunda.

"Pentru ce?" A spus indreptandu-se spre dulapul sau. A luat un tricou negru si sa imbracat cu el. Ochii mei se duc spre boxerii sai si sunt strimti in fata. Obrajii mei se inrosesc si sper ca nu a notat umflatura din pantaloni mei. 

"Pentru ca... m-am oprit." Am spus. Nu stiu daca imi pare rau ca l-am sarutat, asa ca nu vreau sa imi cer scuze pentru asta. 

Pare neinteresat. "Okay?"

"Sau pentru ca te-am sarutat... Nu stiu de ce am facut asta." I-am spus, incercand sa nu ma uit in ochii lui.

"Era doar un sarut, oamenii se saruta mereu." Pentru un motiv, cuvintele lui ma ranesc.  Nu e ca si cum mar interesa daca a simtim ceea ce am simtit eu. Ce am simtit? Stiu ca nu imi place, este un baiat iar eu sunt beat. A fost o noapte lunga iar alcolul ma facut sa-l sarut. Undeva in spatele mintei mele, incerc sa indepertez ideea ca as vrea sa se intample din nou. Era doar alcolul, iar Harry era dragut, de asta sa intamplat tot.

"Atunci putem sa nu facem mare lucru din asta?" Am intrebat. As fii umiliat daca cineva ar afla. Acesta nu sunt eu. Nu ma imbat si nu imi tradez prietena la o petrecere, mai ales cu un baiat.

"Credema, nici eu nu vreau ca cineva sa afle despre asta, asa ca nu mai vorbi despre chestia asta." Sa rostit.

"Deci vad ca te-ai intors la normalul tu." Am spus, vocea mea aspra.

"Nu am fost niciodata altcineva.  Nu crede ca pentru ca mai sarutat, fara permisul meu, vom avea vreo legatura sau ceva." 

Ouch. Fara permisul sau? Inca pot sa simt modul in care mainile sale stateau in parul meu. Cum ma lasat sa ma urc pe el, si modul in care a spus "Lou" inainte sa ma sarute din nou. "Ai fi putut sa ma opresti." Am spus si m-am ridicat.

"Greu" a spus si simt cum imi vine sa plang di nou. Ma face sa devin prea sentimental. Sunt umiliat si ranit despre cum spune ca l-am fortat sa ma sarute. Mi-am pus capul in maini si m-am indreptat spre usa.

"Poti sa ramai aici in noaptea asta avand in vedere ca nu ai unde sa te duci." A spus incet si am dat din cap ca nu. Nu vreau sa fiu nicaieri cu el langa. Chestia asta e toata parte din jocul lui. Vrea sa stau aici ca sa incep sa cred ca este o persoana decenta, si cand voi adormi probabil va da foc camerei sau ma va decapita.

"Nu multumesc" Am spus si am iesit  din camera. Cand am ajuns la scari cred ca l-am auzit ca ma striga dar am continuat sa merg. Aerul rece se simte misto pe pielea mea, m-am asezat pe peretele de piatra familiar si mi-am aprins din nou telefonul. Este aproape 4 dimineata. Ar fi trebuit sa ma trezesc intr-o ora sa imi fac un dus mai devreme si sa incep sa studiez. In schimb stau pe acest perete de piatra, singur, in intuneric. Am citit mesajele de la Natalie si de la mama, bine inteles ca i-a spus. Nici macar nu ma pot supara pe ea, doar ce am tradato. Am scris adressa de la caminul pe GPS-ul telefonului si am inceput sa merg.

********************

HEYYY :* VA ROG SA MA IERTATI CA NU AM MAI POSTAT PENTRU 2 LUNI DAR AM AVUT EXAMENE SI RESTUL, SCOALA IN ITALIA E DIFERITA -__- . IMI PARE RAU SI PENTRU SCRISUL MEU SI PROBABIL JUMATATE DIN ACEST CAPITOL NU IL VETI INTELEGE DAR MA GRABESC PENTRU CA MAINE PLEC (MA INTORC, DOAR PENTRU AVCANTA) IN ROMANIA SI MA PREGATESC. LOVE YOU ALL. MULTUMESC CA CITITI <3

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 04, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

After (Larry Stylinson) TradusaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum