Capitolul 12:

811 64 2
                                    

Dedicat lui " @Storytime169 " si "@Ale27710 " 

Am avut nevoie de cateva momente sa imi dau seama unde sunt atunci cand m-am trezit. Petrecerea oribila si chiar momente mai rele imi invadeaza mintea, am mormait in timp ce m-am dat jos din pat. Tristan e inca adormit, as putea sa-l las sa doarma in timp ce eu pot gandii la o cale de a ne intoarce inapoi la camin. M-am incaltat si am deschuiat usa. Ar trebuii sa ciocan la usa lui Harry sau sa-l caut pe Niall? Face macar parte din aceasta fraternitate? Nu as fi crezut niciodata ca Harry face parte din ea, asa ca poate si Niall face. Holul este gol si curatat, avand in vedere noaptea trecuta. Trebuie sa imi fac cale peste corpurile adormite pe podea. "Niall?" Am strigat, sperand sa aud un raspuns. Sunt cam douazeci si cinci se persoane dormind singure in sufragerie. Podeaua este plina de pahare si gunoi. Cand am ajuns in bucatarie, am incercat sa stau, sa nu incep sa o curat. Chiar as vrea sa-l vad pe Harry curatind tot acest dezastru, in timp ce asta imi trecea prin gand am inceput sa rad.

"Ce este asa de amuzant?" M-am intors inapoi si bineinteles Harry intra in bucatarie, o punga de gunoi in mainile sale. Isi intinde mana peste masa, arucand toate paharele in punga de gunoi. 

"Nimic. Si Niall locuieste aici?" Ma ignora si continua sa curete. Bun, merita sa curete tot dezastrul asta. "Nu-i asa?" Am intrebat din nou. Mai nerabdator de  data asta. "Mai repede imi spui daca Niall locuieste aici, mai repede plec." 

"Acum ai atentia mea, dar nu, nu locuieste aici. Arata el ca un baiat de fraternitate pentru tine?"  A ranjit. 

"Nu, dar nici tu." Am spus iar el a strans din maxilar. 

El a ignorat comentul meu si a continuat sa curete. 

"Este vreun autobuz care trece prin apropiere?" Am intrebat, fara sa astept un raspuns.

"Dap, este la un bloc distanta." 

"Ai putea sa imi spui unde este?" 

"Nu este greu de gasit." 

Mi-am dat ochii peste cap si am iesit din bucatarie. Lipsa comentariilor rele a lui Harry aseara, a fost doar ceva momentan, era logic ca in dimineata asta ma vor lovi din nou. Dupa noaptea pe care am avut-o nu pot sta in preajma lui. L-am trezit pe Tristan di ne-am dus jos. 

"Harry a spus ca este o statie de autobuz in prejurul blocului." I-am spus iar el a inceput sa rada. 

"In nici intr-un caz nu vom lua autobuzul, ne ve conduce inapoi. Probabil doar a ras de tine." A spus. "Harry, esti pregatit de ne conduci inapoi? Ma doare capul."

"Da, sigur, da-mi doar un minut." A spus si am oftat. Macar este dragut cu Tristan, ma intreb oare pentru cat timp au fost prieteni? 

In timp ce Harry ne conducea inapoi la camin Tristan a inceput sa cante pe fiecare cantec de metal care ajungea in radio, iar Harry a lasat in jos toate geamurile. A fost tacut pentru tot drumul, lipsit de ratiune, batandu-si degetele pe ritmul muzici, de volan.

"Voi veni mai tarziu Tristan." A spus in timp ce Tristan cobora jos din masina. A dat din cap ca "da" si la salutat in timp ce eu deschideam usa sa cobor.

"Pa Lewis." A ranjit iar eu mi-am dat ochii peste cap in timp ce l-am urmarit pe Tristan in camera noastra.

Guys, imi pare foarte rau de nu am mai postat de asa mult timp. Sunt foarte ocupata cu scoala. Promit ca de acum am sa postez mai des. Scuzati-ma daca am facut multe greseli, nu ma simt bine, ma doare capul, sunt racita si nu ma pot concentra prea mult dar totusi am incercat. Si sa ma scuzati daca nu scriu bine gramatical, dar eu locuiesc in Italia si am uitat anumite lucruri. Sper sa ma intelegeti. Imi vine putin greu, Italiana, Romana si Engleza, sa traduc si chestii mai ales ca nimeni nu ma ajuta la traducere, o fac doar eu. 

Multumesc ca cititi povestea, sper sa continuati. Va iubesc <3

After (Larry Stylinson) TradusaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum