Dupa minute de silentiu Harry insfarsit a vorbit. "Pot sa te intreb ceva?"
Dupa privirea care o are ar trebuii sa spun nu, dar am spus "Sigur."
"Ce ai vrea sa faci dupa facultate?" A intrebat si am inceput sa rad. Acesta era ultimul lucru la care ma asteptam sa ma intrebe. Credeam ca ma va intreba de ce sunt inca virgin sau de ce nu beau.
"Pai as vrea sa fiu un autor sau un editor, oricare ar veni prima." Probabil nu ar fi trebuit sa fiu onest cu el, singurul lucru care-l va face e sa rada de mine. Simtindu-ma curajos l-am intrebat acelasi lucru dar am primit doar o pereche de ochii dandu-se peste cap si nici un raspuns. "Sunt astea cartile tale?" L-am intrebat chiar daca e probabil sa nu primesc nici o intrebare.
"Da sunt." A mormait.
"Care este preferata ta?"
"Nu am o preferata."
Am oftat uitandu-ma la o gaura in jeansi mei. Nu ar trebuii sa aiba o gaura, sunt noi, dar imi voi face griji despre asta mai tarziu. "Prietena ta stie ca esti din nou la o petrecere?" A ranjit.
"Ce?" Am spus stupid, pentru un moment am uitat de ea.
"Stii, prietena aia a ta patrata pe care o ai."
"Nu vorbii despre ea asa, ea este...este...draguta." Am balbait. El a inceput sa rada si m-am ridicat. Nu stie nimic despre Natalie. "Tu nu poti decat sa visezi la o prietena asa de simpatica ca ea." Am scuipat.
"Simpatica? Asta e primul lucru care iti vine in minte cand te gandesti la prietena ta? Simpatica e o cale mai draguta de a numi-o plictisitoare."
"Nu e plictisitoare! Nici macar nu o cunosti pe Natalie!"
"Stiu ca e plictisitoare, as putea spune asta dupa fusta si cardigan-ul ei." Harry si-a dat capul pe spate razand si m notat gropitele lui adanci. Mi-am acoperit gura cu mana ca sa nu rad la ceea ce a spus despre Natalie. Am luat repede apa si am baut un pic.
"Pai voi va-ti intalnit pentru doi ani si inca nu ai futut-o, deci as spune ca amandoi sunteti doi patrati." A spus si am scuipat apa inapoi in pahar.
"Ce naiba ai spus?" Doar cand credeam ca putem fii de acord a spus ceva de genul.
"M-ai auzit Lewis." A zambit.
"Esti un nenorocit Harry." Am spus si aruncat jumatate de apa din pahar in fata lui. Reactia lui este exact cum am sperat, socata. Mana lui larga a dap la o parte apa in exces de pe el in timp ce am iesit ca o furtuna pe usa. Este asa de enervant, bun un minut si foarte rau urmatorul. M-am dus in bucatarie si m-am uitat de un alt pahar in timp ce nervii mei se tranformau in greata. Trebuie sa imi scot gropitele lui Harry din minte. Am notat parul negru al lui Zayn prin multime si m-am indepartat inspre el. Este asezat langa o fata draguta tinand in mana o sticla de liquor.
"Hey Louis, aceasta este amica mea, Tessa." A spus Zayn, facandune cunostiinta. Tessa a zambit catre mine si am facut si eu la fel. Cred ca a observat sa fixam sticla din mana ei pentru ca mi-a aratat daca vreau sa beau. "Vrei sa bei?" A intrebat si am luat-o usor de la ea. Arsura se simte bine, imi aprinde corpul din nou si pentru moment am uitat de Harry.
"L-ai vazut pe Tristan?" Am intrebat si Zayn a dat din cap ca nu. "Cred ca el si Steph au plecat." A plecat? Ce naiba? Ar trebuii sa ma preocup mai mult dar Vodka imi ameteste gandurile si ma gandesc doar la cat de adorabili al fi Tristan si Steph impreuna. Cateva pahare mai tarziu, ma simt minunat. Cred ca de asta oamenii beau tot timpul. Imi amintesc ca mi-am promis sa nu mai beau niciodata dar nu e chiar asa de rau.
Cincisprezece minute mai tarziu, Zayn si Tessa m-au facut sa rad atat de tare in cat ma doare stomacul, Sunt o companie mult mai buna decat Harry. "Stiti ca Harry e un nenorocit" le-am spus si toti am ras.
"Da cateodata este." A spus Zayn si a pus bratul lui peste canapea. As vrea sa o misc dar nu vreau sa par ciudat, stiu ca nu inseamna nimic. Minutele se tranforma in ore si nu am vazut nici pe Tristan nici pe Harry. Lumea incepe sa adoarma iar eu incep sa ma simt obosit. Ma enerveaza faptul ca nu am cum sa ma intorc inapoi in campus.
"Sunt autobuzuri noaptea?" Am intrebat. Zayn a ridicat din umeri si a spus ca nu stie. "Ma voi intoarce intr-un minut." Le-am spus si m-am ridicat. Inca o data efectul Vodkai ma loveste in timp ce incerc sa imi tin echilibrul. "Pfft, exact pe cine vroiam sa vad." Am spus in timp ce mopul de carlionti ai lui Harry mi-au iesit in fata.
"Tu si Zayn atunci?" Vocea lui e subtire cu o emotie in ea pe care nu o pot registra.
"Ughh, esti asa de nesuferit, incercam sa vad daca este vreun autobuz acum." Am trecut pe langa el si ma prins de mana. "Lasa-ma in pace Harry." M-am uitat dupa un alt pahar sa arunc pe el.
"Relaxeaza-te, e trei dimineata. Nu sunt autobuze. Inca o data esti blocat aici." Zambetul lui e asa de batjocoritor imi vine sa ii trag una. "Asta daca bineinteles nu vrei sa te duci acasa cu Zayn." Mi-am dat ochii peste cap si el mi-a lasta mana. M-am dus inapoi pe canapea cu Zayn si Tessa si le-am spus despre planul meu in a cauta camera in care am stat data trecuta si sa vad daca e goala. Zayn s-a oferit sa vine cu mine si sa vedem daca este asa.