Restul weekend-ului a trecut repede si din fericire am reusit sa il evit si sa nu am nici un contact cu Harry. M-am asigurat sa fac drum catre magazin sambata, inainte ca el sa vine in camera mea, si m-am asigurat sa stau pana cand el a plecat. Noile haine pe care le-am cumparat mi-au umplic micul dulap, in timp ce le asezam, vocea lui Harry a aparut in capul meu. "Stii ne ducem la o petrecere, nu o Biserica" spusese el si cu siguranta o va spune din nou daca va vedea noile mele haine. Am decis ca nu am sa ma mai duc vreodata la o petrecere cu Tristan, sau oriunde alt undeva unde Harry va fi. Nu este o companie buna si ma oboseste mental.
Este luni dimineata, prima mea zi de colegiu,( nu as fi putut fi mai preparat de atat. M-am trezit super devreme sa ma asigur ca pot sa imi fac dus fara sa fiu grabit. Camasa mea si pantaloni kaki sunt calcati si aranjati. Planuiesc sa plec devreme in asa fel sa ajung la prima clasa cel putin cincisprezece minute si sa ma asigur ca nu voi fi in intarziere.
Alarma lui Tristan a sunat dar el a inchiso. Ar trebui sa il trezesc? Poate clasele lui vor incepe mai tarziu decat ale mele, sau poate nu vrea sa se duca. Idea de a lipsi in prima zi de clase ma streseaza dar el este in anul doi si poate are totul sub control. In sfarsit este timpul sa ma imbrac, sa-mi geluiesc parul si sa imi pun ghiozdanul peste umar. Cu o ultima aruncare de privire in oglinda, am pornit catre clase. Sunt recunoscator ca am invatat harta campusului, in asa fel sa pot gasi clasele repede. Cand am intrat in clasa mea de istorie, nu era nimeni, aparte o persoana.
Am ales sa ma asez langa el, este evident ca il intereseaza sa fie in clasa la timp. La fel ca mine.
"Unde este toata lumea?" L-am intrebat iar el a zambit. Are un zambet intr-adevar luminos.
"Probabil alearga prin campus incercand sa ajunga in clasa la timp." A ras si l-am placut instantaneu. Asta este exact ceea ce as fi spus si eu.
"Sunt Louis Tomlinson." Am spus zambind.
"Liam Payne." A spus cu un zambet la fel de stralucitor ca si prima data. Am petrecut restul timpului care ramanea inainte sa inceapa prima ora vorbind, amandoi suntem 'English Major' (IMI PARE RAU DAR NU STIU CUM SA TRADUC "ENGLISH MAJOR" SA NU VA SUPARATI.) si are o prietena acasa pe nume Danielle. Nu si-a batut joc de mine cand i-am zis Natalie este cu un an in urma. Sunt fericit ca m-am asezat langa el. Clasa sa implut iar eu si Liam ne-am prezentat profesorului.
Si cum ziua continua, incepusem sa regret ca am ales 5 clase inloc de 4. Am alergat spre ora de literatura si abia am ajuns in timp. Multumesc lui Dumnezeu este ultima ora pe ziua de azi. Sunt usurat sa il vad pe Liam in prima fila, scaunul langa el e liber. "Buna din nou." A zambit si m-am asezat langa el.
Profesorul incepuse ora, dand-une programa pentru tot semestrul si spanandune despre el. Sunt asa de fericit ca, colegiul este asa de diferit de liceu, profesori nu iti zic sa te duci in fata clasei ca sa te prezinti sau orice lucru jenant si ne-necesar.
Chiar in mijlocul lectiei profesorului care ne explica ce trebuie sa citim, usa se deschide iar gura mea cade la pamant. Bineinteles, cand am crezut ca ziua mea merge decent, in poticneste Harry. "Ugh" am spus sub voce iar Liam a ras.
"Il cunosti pe Harry Styles?" A intrebat. Harry are o reputatie completa daca cineva asa de dragut ca Liam il cunoaste.
"Ceva de genul, colegul meu de camera e prieten cu el. E un nemernic." Am soptit. Ochii lui Harry fixeaza ochii mei si imi e frica ca ma auzit. Sincer, nu-mi pasa daca ma auzit, nu e ca si cum ar fi constient, e un nemernic. Sunt curios despre ce stie Liam despre el, nu pot ajuta, trebuie sa intreb. "Il cunosti?"
"Mda, este..." S-a oprit, fixindu-si ochii in spatele meu, m-am intors si l-am vazut pe Harry batandu-si degetele in banca. Liam a tacut pentru restul orei.
"Asta a fost tot pentru azi, ne vedem miercuri." A spus profesorul Hill si ne-a lasat sa plecam.
"Cred ca asta va fi ora mea preferata." I-am spus lui Liam iar el a fost de acord cu mine. Fata lui aproape cazuse si m-am intors vazandu-l pe Harry venind spre noi.
"Ce vrei Harry?" Am intrebat, dandu-i o gustare din propria sa medicina. Nu merge, pare amuzat.
"Nimic. Sunt fericit ca avem o ora impreuna." Si-a batut joc si si-a plimbat mainile prin propriul sau par, agitandu-l si impingandu-l pe frunte.
"Ne vedem mai tarziu Louis." A spus Liam. S-a uitat la Harry inca odata si a luat-o pe cealalta parte.
"Ai gasit cel mai cotonog copil cu care sa fii amic."
"Nu spune asta despre Liam, este dragut si destept, spre deosebire de tine." Sunt socat la cuvintele aspre pe care i le-am spus. Chiar scoate ceea ce este mai rau in mine.
"Devii din ce in ce mai rautacios Lewis."
"Daca imi mai zici vreodata Lewis..." Am avertizat iar el a ras. Am incercat sa mi-l imaginez fara piercing-uri si tatuaje, nu este urat, dar personalitatea sa il ruineaza.
"Inceteaza sa ma fixezi." a spus si a dat coltul, disparand inainte sa pot gandi si sa imi revin.
IMI PARE RAU CA NU AM POSTAT INTR-UN TIMP FOARTE LUNG DAR SUNT FOARTE OCUPATA CU SCOALA. VREAU SA IMI CER MII DE SCUZE DACA SUNT ERORI DE ORTOGRAFIE, DAR EU LOCUIESC IN ITALIA, CITESC TOT IN ENGLEZA SI SA TRADUC IN ROMANA, INCERCATI SA INTELEGETI CA MA INCURC INTRE LIMBI PUTIN, DAR INCERC SA DAU CEI MAI BUN, E GREU SA FII SINGURA, SA TRADUCI SINGURA. MULTUMESC ENORMCA CITITI ACEASTA POVESTE, VA IUBESC ENORM.