Capitolul 6:

904 61 1
                                    

Dedicat lui UniverseQueen pentru ca a vrut next-ul.

Mi-am dat parul cu gel spre o parte perfecta pe fruntea mea.

''Vrei sa folosesti putin eyeliner?'' A intrebat Tristan si m-am uitat din nou in oglinda.

Nu am inteles niciodata de ce anumiti baietii iubesc eyeliner-ul, sau 'guy liner' cum spun animite persoane. Nici nu vreau sa imi imaginez reactia mamei daca ar stii ca doar am luat in considerare lucrul acesta. Din fericire pentru ea, nu am asta in plan.

''Nu multumesc.'' am spus dand din cap.

''Esti sigur? Gri-ul ar arata minunat combinat cu ochii tai albastri.'' A spus ridicand cele 3 creioane pe care le aveai mana. 

''Sunt sigur.'' Am spus.

A ridicat din umeri punand creionele pe dulap. Telefonul lui a vibrat si la luat de pe pat. ''Niall e aici.'' Mi-a spus Tristan, m-am incaltat si adidasi mei maro la care s-a uitat cam asa dar nu a spus nimic. 

Niall ne asteapta in fata cladiri, musica rock iesind de pe geamul lasat in jos. Nu pot face altceva decat sa observ cum toata lumea se uita la mine. Mi-am lasat capul in jos si cum l-am ridicat l-am vazut pe Harry pe locul din fata. Cred ca era aplecat. Ugh. Nu stiu de ce dar ma face sa ma simt asa in inconfortabil.

''Hey''. Ne-a salutat Niall si Harry mi-a aruncat o privire in timp ce ma urcam in spatele lui Tristan, ramanand blocat, asezandu-ma in spatele lui Harry.

''Stii ca ne ducem la o petrecere Bisericeasca, nu-i asa Lewis?'' A spus Harry cu un ranjet. 

''Nu ma striga asa, numele mei nu e Lewis. Este Louis.'' L-am avertizat. Cum stie ca este unul dinntre 'numele de animal'  care ma scoate din sarite?

''Sigur Lewis.'' A spus si m-am uitat la spatele capului sau. El nu merita timpul si energia mea de a ma certa cu el.

Dupa ceea ce a parut a fii ani intregi am parcat insfarist in fata a unei case cu doua etaje si vita de vie in fata. THETA XI este scris cu litere mari pe casa.

''Este asa de mare, cate persoane vor fi aici?'' Am inghitit. Peluza este plina cu persoane tinand in mana pahare rosii, sunt inafara ligii mele aici.

''Sper ca tone.'' A spus Harry iesind din masina.

Am vazut ca multe persoane bat sau dau palma cu Harry. Nimeni nu este acoperit in tatuaje ca el , inafara de Niall si Tristan. Poate am sa imi fac niste prieteni in noaptea asta. 

''Vii?'' A intrebat Tristan, am dat din cap si am iesit din masina, aranjandu-mi tricoul.

After (Larry Stylinson) TradusaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum