Dedicat lui ´ TsStyles26 ´ pentru ca mi-a placut foarte mult comentul ei. MULTUMESC CA CITESTI. Love you!!!!
Din fericire Harry a plecat, asa ca eu si Tristan putem povesti despre petrecere, am nevoie de detalii.
"Deci, unde se tine petrecerea? Trebuie sa mergem mult timp?" L-am intrebat in timp ce imi arunjam cartile in ordine alfabetica, pe sertar.
"Tehnic, e o petrecere de fraternitate, in una din cele mai mari fraternitati aici. E chiar in campus asa ca nu vom merge, Niall ne va lua cu masina." Mi-a spus si sunt fericit ca nu va fi Harry, chiar daca stiu ca va fi prezent la petrecere, a sta cu el e inconfortabil si insuportabil. De ce este asa de rau? Ar trebui sa fie fericit ca nu il judec pentru ca isi distruge corpul cu gauri si cerneala. Poate il judec putin, dar nu in fata lui macar. E doar ca am fost crescut intr-o casa unde tatuajele si piercing-urile nu au ce cauta, mereu am avut parul dat cu gel si hainele curate si calcate. Acesta este modul care este.
"Mai auzit?" A intrebat Tristan razand.
"Scuze...ce?" Nu am realizat ca mintea mea plutea.
"Am spus, hai sa ne pregatim inainte ca tot spectacolul sa inceapa." A spus. Toata chestia asta e asa de ciudata, si tot ma uit prin imprejur sperand ca cineva va iesi cu o camera spunand ca toata asta e o gluma. Am cascat gura la tricoul lui, manecile sunt taiate, alb pe care scrie "fuck this" pe el in negru. Nu m-as imbracat niciodata cu ceva ce are un mesaj de genul pe ea. Sa imbracat in niste foarte stramti jeans negri si si-a ciufulit deja dezordinatul par. Poarta conversi rosii si sa dat cu eyeliner negru.
"Te-au durut tatuajele?" L-am intrebat in timp ce imi puneam camasa maro si pantaloni kaki.
"Primul umpic, dar nu chiar asa rau cum crezi, e ca si cum o albina te-ar intepa din nou si din nou." A ridicat din umeri. Ouch.
"Suna teribil." I-am spus iar el a inceput sa rada. Mi se pare ca Tristan ma gaseste la fel de ciudat cum il gasesc eu pe el.
"Nu te imbraci in astea, nu-i asa?" A intrebat uitandu-se la hainele mele.
Mana mea aluneca peste material, acesta este tricoul meu preferat si nu am luat multe haine cu mine. Avand in vedere ca ieri nu m-am dus la magazin, am nevoie sa imi gasesc timp saptamana asta. Am nevoie sa notez asta inainte sa uit.
"Ce e ciudat cu tricoul meu?"
Am incercat sa ascund cat de ofensat am fost. Gulerul de la tricou e pana la gat iar pantalonii ajung la picioarele mele exact cum trebuie.
"Nimic, cred, esti doar prea imbracat pentru o petrecere, poti sa porti ceva de la mine daca vrei?" S-a oferit si am ras.
"Nu multumesc, voi fi okay imbracat asa." I-am spus si mam intors sa imi scot tricoul.