Capitolul 10:

861 64 3
                                    

"Te-am intrebat ce naiba faci in camera mea?" A spus Harry, la fel de dur ca si prima data. Picioarele lui lungi se indreptau spre mine, a smucit cartea din mana mea si a asezat-o inapoi in dulap. Mintea mea e involburata. El isi drege vocea si isi misca mana in fata mea. 

"Niall mi-a spus sa-l aduc aici pe Tristan." Vocea mea abea se aude. Sa apropiat mai mult si a rasuflat. Am facut un gest spre pat, cauzand ochii lui sa imi urmareasca mana. "A baut prea mult si nu se simtea bine asa ca Niall mi-a spus sa..." 

"Te-am auzit de prima data." A intrerupt. Si-a trecut mana prin par, clar nervos. De ce ii pasa asa de mult daca suntem in camera sa? Asteapta...

"Faci parte din aceasta fraternitate?" L-am intrebat. Socul din vocea mea nu sa ascuns. Harry e departe din ce imi imaginam baietii din fraternitate sunt. 

"Mda... si?" A raspuns apropiinduse mai mult. Distanta dintre noi fiind mai putin de un metru. Am incercat sa dau inapoi dar m-am busit de dulapul de carti. "Chestia asta te surpinde, Lewis?" 

"Termina, nu ma mai striga Lewis."

"Dar nu este asta numele tau?" A ranjit, stiind ca nu e asta, starea lui de spirit e oarecum mai buna acum.

Am oftat si m-am intors, nu am nici o idee unde ma duc, dar trebuie sa plec departe de Harry inainte sa-l lovesc. De ce sunt un baiat asa de emotional? Urasc asta.

"El nu poate sa stea aici." A spus Harry cand am ajuns la usa. Cand m-am intors spre el, vad ca are micul 'cui' intre buzele sale. Cine la pus sa isi gaureasca buza si spranceana? Cred ca au fost dureroase.

"De ce nu? Am crezut ca voi doi sunteti prieteni?"

"Suntem dar nimeni nu sta in camera mea." A spus incrucisandu-si mainile.

Simtindu-ma curajos si plictisit, am inceput sa rad. "Ohh.. vad. Deci doar fetele care cad in capcana ta pot veni intra in camera ta?" Cum cuvintele au iesit din gura mea, zambetul lui a inceput sa creasca.

"Aceea nu era camera mea. Vrei sa spui ca ai vrea sa iesi cu mine?" A spus si sunt surprins. Nu credeam ca Harry e tipul Bisexual.

"Sunt ... Nu esti.." Nu imi pot gasi cuvintele. Sunt hetero dar ma ranit ca a fost asa direct, rau. "Pai atunci du-l in alta camera, iar eu voi gasii un drum cum sa ajung inapoi in camin."  Am spus, deschizand usa.

"Noapte buna, Lewis." A spus intimp ce i-am trantit usa.

Nu-mi pot oprii ochii din a se umezii in timp ce caut o strada pentru a ajunge inapoi jos pe scari. Deja urasc colegiul iar orele nici nu au inceput inca. De ce nu am putut sa am un coleg de camera la fel ca mine? Puteam dormi acum, preparandu-ma pentru orele de luni. Nu apartin petrecerilor de genul, si cu siguranta nu apartin tipurilor de oameni ca ei. Imi place Tristan, dar nu vreau sa am de-a face cu petreceri de genu si persoane ca Harry. Harry este un mister asa mare pentru mine, de ce este asa de nesimtit? Si de ce are toate aceste carti? Nu cred ca cineva asa rau, irispectuos, tatuat,bun de nimic ca si Harry poate sa citeasca asa carti minunate. Singurul lucru pe care mi-l imaginez ca poate citi e spatele unei sticle de bere, poate. Nici nu cred ca ma pot intoarce acasa, inca nu cunosc zona si habar n-am unde este situata casa. Cu cat ma gandesc mai mult la decisia pe care am luat-o in seara asta, cu atat mai stresat si frustrat devin.

Chiar trebuia sa ma gandesc la chestia asta, de asta iubesc sa planuiesc orice, sa evit lucruri ca acestea sa se intample. Cand am ajuns jos pe scari, mi.am sters ochii si m-am uitat dupa o figura cunoscuta, dar nu pot gasi una. Poate pot dormi pe podea intr-o camera necunoscuta, sus? Sunt cel putin cincisprezece camere sus, si poate am norocul ca nimeni sa nu intre inauntru. Dar stiu mai bine si decid impotriva chestiei asteia. In ciudat eforturilor de a pune o fata curajoasa, am incercat sa imi ascund emotiile. Am alergat inapoi pe scari, gasit o baie, si m-am asezat pe podea cu capul intre genunchi si am sunat-o pe Natalie din nou.  A raspuns la al doilea apel.

"Lou? E tarziu, esti bine?" A spus, vocea sa sunand obosita.

"Mda... No... Am fost la o petrecere proasta cu colegul meu de camera si acum sunt blocat la o fraternitate, nu am unde sa dorm si nici cum sa ma intorc in camin." Am suspinat. Stiu ca problema mea nu e viata sau moarte dar sunt dincolo de frustrat cu mine insumi pentru ca m-am pus in situatia asta.

"Petrecere? Cu acel baiat tatuat?" A spus, parand surprinsa.

"Mda... dar a lesinat." 

"Woah, de ce iesi cu el oricum? Este asa de... cineva cu care nu ar trebuii sa iesi." A spus si ma iritat. Am vrut sa imi spuna ca vi fii okay, maine e o noua zi, ceva inafara unui judec.

"Nu acesta este punctul Nat..." Am spus. Manerul usii a inceput sa se roteasca si m-am ridicat. "Un minut." Am spus si mi-am sters ochii, dar tot sunt rosii si umflatii. Poti spune usor ca am plans. "Te voi suna inapoi Natalie,cineva are nevoie de baie." Am spus si inchis telefonul inainte ca ea sa poata protesta. O lovitura nerabdatoare sa auzit in usa si am mormait in timp ce am deschiso. Stergandu-mi din nou ochii. "Am spus asteapta un min..." Am incetat cand ochii mei i-au intalnit pe a lui Harry. 

After (Larry Stylinson) TradusaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum