Am gasit camera in care am stat saptamana trecuta cu Tristan. Din pacate unul din paturi e ocupat de un betivan sforaitor. "Cel putin un pat e liber." a ras Zayn. "Ma duc acasa la mine. Daca vrei am o canapea libera pe care ai putea dormi." S-a oferit el. Am nevoie sa gandesc limped, Zayn, ca si Harry, iese cu o gramada de baieti si fete. Daca accept asta, el poate va crede ca accept sa fac mult mai mult decat sa dorm pe o canapea. Cu aceasta infatisare cred ca ii este usor sa convinga persoanele sa faca mai mult decat simplu sa doarma.
"Cred ca voi ramane aici in caz ca Tristan se va intoarce." Fata lui se schimba un pic dar imi zambeste intelegator. Imi spune sa am grija, imbratisandu-ma de noapte buna. Usa se inchide in urma sa si nu pot rezista de a n-o inchuia. Cine stie cine va intra? M-am uitat la persoana sforaitoare, nu cred ca se va trezi foarte curand. Oboseala care o simteam la parter oarecum a disparut, mintea mea ducandu-se la comentul pe care Harry la facut despre mine si Natalie si cum de inca nu ne-am culcat impreuna. Ii poate parea ciudat lui Harry, care se culca cu cate o fata diferita in fiecare sfarsit de saptamana, dar eu sunt un gentleman. Nu trebuie neaparat sa facem sex, noi ne distram facand alte lucruri ca... pai ...ca atunci cand mergem la filme sau cand avem o plimbare in care vorbim. De asta mi-am promis sa nu mai beau, mintea mea nu lucreaza corect. Ma uitam la tavan, numarand si incercand sa adorm. In momentul in care am adormit l-am auzit pe celalalt om fasiinduse in pat. L-am ignorat incercand sa adorm iar.
"Nu te-am mai vazut... pe aici inainte." A spus o voce groasa. Am sarit si capul lui s-a lovit de barba mea, facandu-ma sa-mi musc limba. A pus mainile sale in pat, centimetri distanta de lucrurile mele, vocea sa e zdrentaroasa si el miroase ca voma si liquor. "Cum te numesti dragutule?" Mana mea mica a incercat sa il indeparteze, dar fara rezultat. El a inceput sa rada.
"Nu te voi ranii, vreau doar sa ma distrez." A spus lingandusi buzele, lasand o dara de saliva scurgandu-se pe barba sa. Stomacul meu se intoarce si incep sa ma panichez. Nu m-am mai batut cu nimeni inainte dar chiar nu stiu ce altceva sa fac acum. L-am lovit tare in genunchi iar el se impiedica inapoi. Dandu-mi sansa sa deschui usa. Degetele mele tremura in timp de usa se deschide. Oamenii de pe coridor ma privesc ciudat in timp ce alerg in el. "Serios? Vino inapoi!" Am auzit o voce dezgustatoare in spatele meu si m-am intors sa aflu ca ma urmareste. Este la o distanta mica de mine, dar se tot impiedica dandu-mi cateva secunde de avantaj. Unde ma voi duce oricum? Picioarele mele ma duc in jos pe coridor si la stanga, la singurul loc in care cunosc in aceasta casa idioata.
"Harry! Harry te rog deschide usa!!" Am urlat, cu o mana batand in usa si cu alta incercand sa o deschid.
"Harry!!" Am urlat din nou iar usa sa deschis. Nu stiu ce ma facut sa vin din nou in camera sa dar prefer sa aud comenturile sale rautacioase decat un baiat beat care vrea sa ma aibe pentru el.
"Lou?" Harry intreaba, parand, confus? Isi sterge ochii cu mana, este imbracat doar cu o pereche de boxeri albi, si parul lui este imprastiat peste tot in capul sau.
"Harry pot intra te rog? Baiatu asta..." Am spus uitanduma in spatele meu. Harry ma impinge in spatele lui, uitandu-se in coridor. Ochii lui intalnesc pe baiatul beat iar ciudatul devine din infricosator in inspaimantat. Se mai uita inca o data la mine dupa care se intoarce si pleaca. Ce naiba a fost asta?
"Il cunosti?" Vocea mea tremura.
"Mda, intra inauntru." A spus tragandu-ma de mana in camera sa. Singurul lucru pe care il pot face e sa observ faptul ca spatele sau nu are nici un tatuaj. Mi se pare ciudat avand in vedere ca pieptul sau, stomacul si brate sunt toate acoperite de tatuaje. Isi freaca ochii din nou. "Esti bine?" Vocea sa e mai groasa ca niciodata din cauza somnului.
"Da, imi pare rau ca am venit aici si te-am trezit." De ce imi cer scuze? El ar trebuii sa o faca, dar doar ce ma ajutat sa scap de un ciudat.
Mainile sale alearga prin parul sau imprastiat si ofteaza. "Nu iti face griji de asta. Te-a atins?" A intrebat. In aceasta intrebare nu este nici o urma de sarcasm.
"Nu, dar a incercat. Am fost indeajuns de prost sa ma inchid intr-o camera cu un betivan deci este vina mea." Idea ca el ma putea atinge ma face sa plang, din nou. De ce sunt asa de emotional de cate ori vin in acest loc?
"Nu e vina ta ca el a facut asta. Nu esti obisnuit la... situatii de genul." Vocea sa e prietenoasa si exact opusul de cea de obicei. Am mers prin camera pana la patul sau, cerand permis. Mana sa a batut pe pat, in semn sa ma asez, si m-am asezat cu mainile in poala.
"Nu am in plan sa ma obisnuiesc cu asta. Asta chiar este ultima data cand vin aici, sau oricare alta petrecere. Nici nu stiu de ce am incercat. Si baiatul asta... era asa de..."
"Nu plange Lou." A soptit. Nici nu am realizat ca o faceam. A ridicat mana si am incercat sa indepartez ideea de a ma indeparta de el. Ce face? Palma degetelor sale imi prin lacrima inainte sa se scurga pe fata mea. Raman surprins de atingerea sa placuta. Cine e baiatul acesta si unde e Harry rautaciosul? Ma uit in sus sa vad ochii sai albastri iar pupilele sale se dilateaza. "Nu am notat cat de albastrii sunt ochii tai." A spus asa de incet incat a trebuit sa ma aplec inspre el sa il aud bine. Mana sa este inca pe fata mea iar mintea mea o ia razna. Trebuie sa imi amintesc faptul ca nu ar trebuii sa imi placa atingerea unui baiat, dar ceva face sa ma simt cald inauntru. Isi trage piercing-ul intre dintii sai, muscandu-si si buza cu el. Harry isi ia mana de pe fata mea, iar eu continuii sa ma uit la buzele sale. Constiinta mea se bate cu hormonii, dar constiinta pierde iar eu imi lipesc buzele de ale sale, surprizandune pe amandoi.
OMG!!! In sfarsit se saruta. WOUWOU!! Scuzati daca nu scriu bine, dar din nou, locuiesc in Italia si nu o prea mai am cu gramatica romana. MULTUMESC ENORM CA CITITI. ANDRA VA IUBESTE!!!