Capitolul 11:

763 59 4
                                    

Ochii lui au intalnit ochii mei si am observat ca ochii lui sunt verzi, nu am avut nici un contact co ochii pana acum. Sa uitat usor in alta parte si am trecut pe langa el, iesind din baie. Ma apucat de brat, nu gentil si ma tras inapoi.

"Nu ma atinge!" Am zbierat si repezit mana din a lui.

"Ai plans?" A intrebat, vocea sa curioasa. Oh minunat, si inca odata lumea va incepe sa rada de mine pentru ca sunt un baiat care plange.

"Lasa-ma in pace Harry." El statea in fata mea, corpul lui inalt blocandu-mi miscarile. Nu mai pot sta prea mult la jocul lui. "Harry, te rog, te implor, daca ai macar un os decent in tine ma vei lasa sa plec. Salveaza orice coment rautacios pentru maine. Te rog." L-am implorat. Confuzie trecea  prin ochii lui inainte sa vorbeasca. 

"Este o camera spre sfarsitul holului, poti dormi acolo, Tristan este deja acolo." A spus. Am asteptat o secunda pentru el, sa spune altceva, dar nu a facut-o. Doar se uita la mine.

"Okay." Am spus, incepandu-mi drumul spre camera.

"A treia usa la stanga." Mi-a aratat indreptanduse spre camera lui. "Noapte buna Lewis." Am auzit, dupa care a disparut in camera sa. Ce naiba a fost asta? Harry fara nici un coment rautacios? Stiu deja ca maine dimineata isi va reveni la normal. Cred ca deja isi face planurile, ce sa imi faca maine.

A treia camera pe stanga este o camera simpla, mult mai mica ca a lui Harry si cu doua paturi mici. Arata mai mult ca o camera de camin decat camera larga pe care o are Harry. Poate el este seful sau ceva? Cea mai buna explicatie e ca toti sunt speriati de el si ca i-a terorizat pe toti asa incat sa ii dea lui camera. Tristan este intins pe unul din paturi, mi-am dat pantofii jos, l-am acoperit cu o patura si m-am asezat pe celalalt pat. Gandurile mele incep sa dispara iar somnul incepe sa vina, imagini de inghituri si ochii verzi apar in visul meu.

Imi pare rau ca ati asteptat atat. Nu am avut timp sa postez. Nu uitati, daca vreti dedicatie lasa-ti comm iar eu am sa va dedic capitolul urmator. Multumesc ca cititi.

After (Larry Stylinson) TradusaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum