Capitolul 3:

1.3K 79 7
                                    

Dedicat lui Tiramisu92 pentru ca a fost nerabdatoare sa citeasca next-ul. Thanks, love you!!!

Dupa o ora de advertizari din partea lui mama despre petreceri di despre ce se va intampla daca voi lasa o fata gravida, a facut pasul de a pleca. Ma pupat si imbratisat dupa care i-a spus lui Natalie ca o va astepta in masina.

"O sa imi lipseasca prezenta ta." A spus usor, strangand-o in bratele mele. Am inhalat parfumul ei, cel care i l-am daruit doua craciunuri la rand, am oftat. Imi va lipsi parfumul ei.

"Si tu imi vei lipsi, dar vom vorbi in fiecare zi." I-am sus si imbratisato tare. "Imi doream sa fii cu mine anul acesta." I-am spus in timp ce se alinta in umarul meu. Sunt doar cativa centimetri mai inalt decat ea, dar imi place ca nu trebuie sa ma aplec peste ea. Ma sarutat dupa ce mama a claxonat. Dupa ce mama si Natalie au plecat am inceput sa despachetez bagajele si sa lenevesc in pat. Deja ma simt singur iar faptul ca colegul meu de camera e plecat nu ajuta. Am o presimtire ca va fi plecat mai mereu. De ce nu am numerit un coleg de camera care sa iubeasca sa stea inauntru sau sa citeasca or sa invete? Dar cred ca poate fi un lucru bun pentru ca am sa am mica camera doar pentru mine. Inainte de at mi-am scos jurnalul si scris toate clasele pentru acest semestru si anumite intalniri pentru literatura, la care am decis sa particip. Ma gandesc sa ma plimb prin campus maine sa imi adaug cateva lucruri noi la camera mea. Faptul ca inca nu am o masina complica lucrurile, poate ar trebui sa imi cumpar una. Am destui bani primiti cadou de la absolvirea mea, dar nu vreau sa ma stresez cu a ingriji o masina acum. Traiesc intr-un campus deci ar trebui sa fie multe autobuze. Mi-am inchis jurnalul si adormit.

Dimineata urmatoare Tristan nu este in patul sau. Mi-ar placea sa il cunosc mai bine dar in acelasi timp nu, daca este acel gen de persoana de sta afara toata noaptea. Mi-am luat tot ce imi trebuie si m-am dus la baie. Unul dintre lucrurile care nu imi plac despre viata in camin e ca este o baie universala pentru toti. E ciudat dar macar nu e coeducational. Sau asa am crezut pana cand am deschis usa, estul de sigur aici sunt doua fete pe semn. Ugh, fete si baieti intr-o baie, asta va fi ciudat. Va trebuii sa imi setez o alarma sa sune extra devreme si sa fie baia goala.

Dusul dureaza prea mult sa davina cald si devin paranoic crezand can cineva va veni si va da la o parte mica perdea ca imi separa corpul gol de camera unde sunt ambele sexuri. Toata lumea pare confortabila inafara faptului ca nu ar trebuii sa fie. Viata la universitate este deja ciudata. Cabina de dus e mica, are un mic cuier unde imi pot agata hainele in timp ce imi fac dus. M-am distrat in timp ce m-am intors si am dat cu cotul peste haine, acestea cazand in pe podeaua uda. Apa continua sa cada peste ele, udand-ule complet. "Cred ca glumesti!" mi-am zis singur. Am inchis apa si am pus un prosop pe mine. Mi-am luat gramada mea grea si ude de haine si am fugit pe coridor, sperand ca nimeni sa nu ma vada. Am ajuns la camera mea si am sucit cheile, mam relaxat imediat, pana cand mam intors si am vazut baiatul cret stand intins in patul lui Tristan.

After (Larry Stylinson) TradusaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum