Capitolul 1

462 34 7
                                    

Uhh-

Cum am ajuns aici?...

In fine..

Cum sa ma prezint....

Hmmm....

Oh, da, buna, sunt George, George Henry Alexander Davidson...
O grămadă de nume, asa-i?

Ce sa mai zic despre mine...

Paai....din cauza ca am mai multe nume copii de la scoala si din general isi bat joc de mine si imi spun mereu "fatherlees" ceea ce imi aduce mereu aminte de trecutul meu.

Tata, un om care m-a lăsat cu traume pe viata. De obicei mama lucra de noapte, avea si zile cand lucra doar ziua, dar asta nu oprea lucrurile rele din a se intampla.

Tatălui meu nu i-a pasat niciodată de mine. Ma trata de parca eram o păpușa, facea orice voia el cu mine.

Cand eram mic.

Dar de la 10 ani de cand am inceput sa  ma maturizezi si am început pubertatea, eram mai dezvoltat pentru vârsta mea.

De la 10 ani cand nu era mama acasă, el venea, imi lega mainile la spate, imi punea banda adeziva la gura si ma viola...

Chestia asta a durat 2 ani, pana cand la un moment dat cand aveam 12 ani, mama a observat ceva ciudat la mine...

De fiecare data cand ea voia sa vorbeasca despre sex cu mine, eu ma duceam in camera mea si incepeam sa plâng, sau evitam subiectul.

In fiecare dimineața gasea patul ud si credea ca am probleme cu vezica...

Pana cand a descoperit o sticla de lube in camera tatei de care ea nu știa.

Atunci a instalat o mini camera in camera mea si a vazut totul cum s-a întâmplat noaptea aia...

"am auzit o bataie la usa, stiam deja ce o sa se intample, nu am raspuns de loc deoarece ma chinuiam sa nu plang. Era tata, cand a văzut lacrimile pe fata mea a zis" poti face ce vrei, doar sa nu îi spui maica-tii de asta, caci maine seara am sa te tai, bucatica cu bucatica "
S-a apropiat de pat, mi-a dat pantalonii si chiloții jos, la fel si pe ai lui, a pus lube pe chestia lui si apropiindu-mi corpul de al lui a început sa dea in mine in acel sens, repede si tare fara oprire"

(ce a fost pe filmare)

Cand a văzut mama toate acestea, a luat banii pe care îi tinea deoparte, mi-a făcut bagajul si ne-am mutat in ziua aia din casa tatei.

3 luni mai târziu mama si tata au divorțat, de aceea a trebuit sa pastrez ambele nume de familie (Alexander/Davidson)

Un an mai târziu m-am apucat de dans, am avut acea pasiune pana la 18 ani, cand am devenit campion mondial la pole dance boys edition.

Am avut diferite concursuri naționale si mondiale pe care le-am câștigat. Dar, din pacate, a trebuit sa ma las deoarece trebuia sa ma duc la  facultate.

Mi-am pus pantofii de dans deoparte si m-am pus cu burta pe carte. Trebuie sa invat daca vreau sa fiu cineva. Right?

Doar ca ultimul an îl voi petrece ca student la schimb de experienta, adica un student din florida a fost pus in locul meu la scoala mea in uk si eu iata-ma, sunt aici.

Sper sa ma integrez cu oamenii din America, dar inca imi e dor de mama, chiar daca nu a trecut nici o luna de cand sunt aici...

only you Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum