Capitolul 19.

203 20 10
                                    

Era seara, după acel "dus" ei bine cred ca va trebui sa ma obișnuiesc fara Clay...

Numai când ma gândesc la asta încep sa plâng, imi e dor ca dupa sex care nu era forțat, sa vina sa ma ajute sa ma curat, sa imi dea mici pupici pe frunte, sa ne uitam la un film poate, sa mâncăm ceva impreuna si sa stam cuddled in pat pana adormeam.

Imi e dor sa ma trezesc dimineața si sa fiu cu capul pe pieptul lui sau urcat de tot pe el, imi e dor sa imi zica acel "buna georgie~" sau orice fel de buna dimineața, sa imi faca clătite cu sirop de arțar si sa ma îmbrățișeze sau sa se joace cu parul meu.

Imi e dor de ochii lui verzi ca smaraldul, de parul lui blond si auriu ca spicele de grâu. In care puteam sa ma joc cat voiam. Imi e dor sa ma tina in brate si sa ma alinte non-stop, sa imi spuna ca sunt tot ce are mai bun si ca...

Ma iubeste...

Aud o bătaie la usa, știam ca Alex e la plimbare si se asigura ca tot e okay in Kinoko.

G: intra...

Era Tommy, a intrat închizând usa dupa el. Imi pare rău că ma vede asa, stand pe pat, îmbrățișând o perna in care imi adâncesc capul si plâng ca sa nu se auda.

T: ge- George? De ce- nvm, spune ce s-a întâmplat. A, si știu de intamplarea din dus... Am camera langa a ta si peretii....

G: sunt subțiri....

T: mda, vrei sa vorbim despre, yk de ce plângi?

G: îmi dai o îmbrățișare te rog!?

T: desigur.

Am sărit in bratele lui. Chiar aveam nevoie de o îmbrățișare...

G: okay, e mai bine acum... Deci, începem cu începutul... Știi ca am avut un iubit... Clay...

T: mi-ai mai zis de el...

G: da, când tatăl tău și techno m-au luat, l-au luat si pe el.... Si imi e extrem de dor de el....

T: deci, s-ar putea sa intrăm in belele daca nu facem ce trebuie, dar azi pe la 1 dimineața, te pot scoate pe geam, si duce in cealaltă parte a meleagurilor acestea printr-un tunel, făcut de Karl, fratele lui Alex. Ce zici?

G: o sa îl vad pe Clay?

T: da, dar hai sa folosim un cuvânt pentru a îi masca numele. Ca si...

G: Dream, vis, viata mea cu el e ca...

T: un vis....

G: da...

T: deci, diseară la miezul nopții, ieși pe geam. Cel de acolo.

G: okay, mersi mult de tot Tommy...

T: vezi ca e posibil sa vina si karl. Deocamdată se plimba intre trecut prezent si viitor.

G: cum- nvm orice e posibil aici...

T: asta e nimic fata de ce se poate întâmpla în Kinoko Kingdom. Daca lumea in care locuiești tu, ar afla cate legi ale fizicii putem încalca.... Nu știu ce s-ar întâmpla... Cred ca am fi duși...

G : nu spun nimănui, nu te îngrijora...

T: okay, deci, e 9 jumătate. Te las sa te pregătești, nu uita, ia-ți ce vrei pe tine, dar acoperă-te cu asta.

Mi-a dat o pelerina... Era medie pentru mine.

G: oricum am sa ma îmbrac in negru.

T: si nu uita, sa ai fata acoperita, ți-am pus in pelerina aceea masca cu care sa iti acoperi fata.

only you Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum