George pov.
Stăteam in pat si ma gandeam.
Oare cum am ajuns aici...
Oare cum a ajuns Clay sa ma iubesca tocmai pe mine.....
Daca totul e doar un vis, un vus frumos care ma face sa cred ca totul e bine si ok si ca sunt iubit....
Oare ma voi trezi la realitate in patul meu înapoi la chinul pe care îl traiam....
*flashbacks*
Eram singur acasa, prin singur zic ca eram doar cu tata. Mama era in tura de noapte la servici....
Aud pași care vin sprea camera mea, stiam deja cine e, era.... El...
Usa se deschise si l-am văzut pe tata cu niște franghie in mana
S-a apropiat de mine si mi-a zis : sa nu faci gălăgie, sau te voi omorî incet incet.
Am dat din cap si el. Mi-a dat pantalonii jos
-George
-george ești ok? De ce plangi?? GEORGEM-am trezit la realitate si era Clay, stătea langa mine
Am încercat sa vorbesc dar... Nu... Nu puteam
Eram panicat, tremuram tot si nu mai stiam cum sa respir corect
Nu mai aveam control asupra mea acum...
C: George george!! Okay, asculta-ma pe mine si doar pe mine
(de parca ar mai fii cineva cu ei)
L-am ascultat pe Clay care încerca să ma calmeze, era foarte speriat si el, nu stia ce se întâmplă...
Time skip ora 17
Stateam la Clay in brate, imi mai curgea câte o lacrima din cand in când....
Si Clay le stergea de pe fata mea.
La un moment dat m-a pus la el in brate, cu fata spre el
C: deci, daca te mai vad plangand plang si eu, fata ta frumoasa nu merita lacrimile astea <3
G:?
C: da
Apoi mi-a luat fata și m-a sarutat....
C: vrei sa imi spui ce s-a întâmplat? De ce ești panicat si etc.?
G: mda dar, promiți ca nu ma iei peste picior!
C: de ce te-as lua peste picior.?
G: ca sunt fatherless de aia-
Mi-am pus mana la gura si am inceput din nou sa plâng cu capul în pieptul lui.
C: shh George, e okay, nimeni nu e perfect. Fiecare e perfect in felul lui, ca tine <3
A spus mangaindu-ma pe cap
G: ba nu, nu sunt s-si nu voi fii iubitul perfect pentru tine. De fiecare data cand ma uit in ochii tai mereu simt ca meriți pe cineva mai bun ca mine, cineva care sa iti poată satisface nevoile tale într-atât de mult cât iti dorești, cineva care sa nu fie asa slab si care sa aiba căderi nervoase asa de des, sau poate chiar deloc. Cineva care nu e ca... Mine....
C: de ce crezi asta? Cine ti-a spus si te-a făcut sa crezi asta? Daca nu te iubeam, nu te mai sărutam in noaptea aia, daca nu te iubeam nu ma comportam cum ma comport acum cu tine, ești singura persoana careia îi pasa de mine, nu pentru bani sau faima... Eu chiar te iubesc...
Clay pov.
Dupa ce am zis asta George a adormit la mine în brate... Nu știu ce a avut aseară. De dimineață eu m-am trezit primul, nevrând sa il trezesc am rămas acolo cuddled cu el.
Il iubesc asa de mult, nici nu știu in ce fel as putea sa îi explic. Știu ca e iubitul meu si chestii dar, e prima mea relație cu un băiat...
Nu pot sa imi arat iubirea prin gesturi, ar fii prea putin fata de ce simt pentru el....
E.... Complicat rău de tot...
Am simțit cum George s-a mișcat si pe urma a căscat ridicându-și mainile.
C: Neața luv... Cine e frumos și perfect si tocmai s-a trezit??
G: *yawns* euuuu :)
Am văzut cum se înroșește umpic la fata, l-am mângâiat pe spate și i-am dat un mic sărut dulce de bună dimineața.
C: îți e foame pui?
G: mhm...
C: ce ai avea tu pofta sa papi??
G: nu știu...
C: poate niște clătite?
G: mmmmmmda, ar merge :)
M-am ridicat din pat si l-am luat pe George in brațe. Carandu-l pana in bucatarie.
Acolo l-am pus pe bufet lângă mine si eu am început sa fac amestecul pentru clătite.
Am pus amestecul in tigaie si am început sa fac clătitel
Le-am pus pe farfurie si am pus sos de ciocolata peste ele.
L-am pus pe George la masa si i-am dat farfuria spunând
C: sper sa iti placa.
Am văzut cum ia o mica mușcătura din clătită si o mesteca savurand-o cu atenție...
G: este, super, wow chiar ești un bucătar super
C: mersi <33
*dupa ce au mancat*
CITEȘTI
only you
RomanceGeorge este un student la schimb in florida, oare viata lui va ramane la fel?