Capitolul 30.
Avea sa se duca pe coasta si sa lanseze lampioane cu toți cei care ziceau ca vin la party, si in timp ce George o ajuta pe berry, se va pune într-un genunchi...
Un plan destul de reușit, asta daca nu merge ceva prost. In fine hai fara cobe ca cine știe
Clay pov.
Am anunțat toți oamenii ca ne vom vedea pe coasta si singura care știe ce se va întâmpla este berry. Ca mna știți planul...
Am emoții extrem de mari. Este totuși un eveniment important pentru mine... Si pentru el de astfel.
G: mergem pe coasta?
C: sigur iubire. Acum. KARL anunta-i pe băieți ca ne vedem pe coasta.
K: SIGUR.
Dupa aceea am mers cu George către masina, ne-am urcat si am pornit către coasta.
Imi puteam simți inima cum bate din ce in ce mai tare, si puteam sa simt acea senzație de emoție si presiune combinate intr-un mod bun....
Cand am ajuns acolo erau deja berry si Jimmy si karl, ceilalți nu au putut sa vina din păcate...
G: lansam lampioane?
J: yup, din cate vezi.
G:i'm-
C: stim ca ești daltonist.
G: fiiine.
Jimmy si karl si-au lansat lampioanele, iar eu ma prefacem ca nu pot sa il desfac
Dupa aia i-l-am dat lui karl sa ma "ajute"
B: GROG! ma ajuți pls ca nu imi iese bag cv in el de lampion.
Narator pov.
George o ajuta pe berry sa faca lampionul sa mearga. Imediat ce lampionul a început sa pluteasca Dream a scos cutiuța cu inelul si s-a așezat pe un genunchi.
G: c-clay...
C: george, probabil ca ti-am zis asta de multe ori și o stii foarte bine. Te iubesc mai mult decât Ma iubesc pe mine. Si de mult m-am gândit sa te întreb si sa fac ceea ce fac acum. Dar nu am fost pregătit destul. De aceea astazi Mi-am adunat curajul si vreau sa te întreb. George Henry Alexander Davidson, vrei sa fii soțul meu?
George a rămas șocat si nu a mișcat nici o geana. Nici un fir de par cat timp iubitul său a vorbit. Nu știa ce sa zica, asa ca își simte ochii umplandu-se cu lacrimi, schițează un zâmbet si spune bâlbâit
G: d-da!
Clay, la vederea acesteia, s-a ridicat, l-a luat pe George in brațe si i-a șters lacrimile. Parca il durea pe el vazand ca l-a făcut sa planga.
C: nu mai plânge iubirea mea...
G: n-nu plang pentru ca sunt trist... Plâng pentru ca ma simt iubit si, si....
C: înțeleg, vino aici.
A zis Clay luand-ul in brate ca pe un panda si sarutand-ul (un sărut din ala😏)
J: <imma just keep filming all this till we ho home so we don't miss anything>
C: acum nu mai plânge, stii ca mereu vei găsi iubire și comfort langa mine.
G: *daddy issues* știu, asta ma face sa plang, pentru ca nimeni, cand eram mai mic nu imi zicea asta...
C:ti-o zic eu acum. Așa, acum cine vine la party?
B: credeam ca nu mai intrebi :D pot sa aduc un precen handicapat?
G:desigur asa vom fi nr par de persoane.
CITEȘTI
only you
Storie d'amoreGeorge este un student la schimb in florida, oare viata lui va ramane la fel?