Capitolul 28
Am pornit apa ca sa fac eu si George o baie, deoarece nu se simțea in apele lui, sincer parea cam galben la fata.
C: hai iubire, am pregătit apa.
G: hai...
Am mers cu el in baie, l-am ajutat sa se dezbrace (gay outfits are hard to undo) si am Intrat amândoi în cada, el statea la mine in brate
G: ești sigur ca esti confortabil asa-
C: e super, zii mersi ca -
G: ca ce - ca nu ești horny?
C: maybe....
G: mi-ar fi plăcut dar nu acum, nu prea ma simt bine...
C: ce te doare?
G: capul, muschii, am amețeală, sunt cam înfundat...
C: cel mai probabil ești obosit, si de la anemia pe care o ai in ultimul timp
G: da sincer, chiar m-am simțit cam anemic yk...
C: auzi, nu știu daca stii dar eu ma ocup cu muzica de ceva vreme incoace
G: si ai concert peste 2 zile in carolina de nord?
C: se pare ca știi. A, de acolo e karl, doar ca el a plecat deja azi.
G: deci mâine dimineață, mergem acolo?
C: putem pleca si astă-seară, daca ne facem bagajele in timp util.
G: ok, mergem cu avionul nu?
C: normal.
George pov.
Am ieșit amândoi din baie si ne-am îmbrăcat si am făcut bagajele, pentru ca daca plecam de seara, ajungeam mai ok decât daca am fi plecat maine.
*time skip*
Am ajuns intr-un final la aeroport, dupa ceva timp de mers cu masina, dar hei, brington.
Am așteptat avionul sa vina. Bineînțeles ca a trebuit sa aiba o intarziere.C: ești ok iubire?
G: nu e ca si cum avionul tau privat a avut o întârziere de o ora. Si e FRIKING 11 JUNATE NOAPTEA! si nu stim in ce moment ajunge, poate sa mai intarzie.
C: vrei sa te iau in brate ca sa te simți mai bine?
G: poate merge nush vezi.
M-a luat si m-a pus la el in brate, ma ținea ca pe un panda. Imi simțeam pleoapele din ce in ce mai grele, imi venea sa adorm. Ceea ce am cam făcut, nu mi-am dat seama cum. Dar am facut-o.
Clay pov.
Dupa ce l-am pus pe gogy la mine in brate, am simțit cum l-a luat somnul si a adormit la mine in brate. De drăguț nu mai tre sa menționez ca era, stim asta deja, acum cum car eu bagajele, dar stai, mergem cu un avion privat. Imi vor căra acei oameni bagajele.
Nu a mai durat mai mult timp si a venit si avionul intr-un final. Eu am Intrat cu george in avion care, era asemănător cu un mini apartament. Destul de nice...
L-am pus pe George pe pat si eu am vrut sa ma schimb in pijamale. Zborul va dupa cam 9-10 ore.
Eu am reușit sa ma schimb, si cu un efort mai mare sa il schimb si pe George. M-am pus pe urma înapoi langa el si parca a simțit ca m-am pus langa el pentru ca m-a luat in brațe.
Am realizat ca era semi treaz, pentru ca mi-a zis "te iubesc clay" si mi-a dat un pupic...
C: si eu te iubesc pui
Doar daca ar stii ce am planuit....
CITEȘTI
only you
Любовные романыGeorge este un student la schimb in florida, oare viata lui va ramane la fel?