Capitolul 18

213 16 10
                                    

George pov.

M-am trezit într-o camera, într-un loc necunoscut. Nu era nimeni inauntru. Doar eu. M-am ridicat din acel pat. M-am uitat pe geam, ca sa realizez ca nu sunt la mine in oraș...

Era o camera mare, spațioasă, parca eram într-un palat. Deodată intra un băiat blond, îmbrăcat la costum, cu un cap mai înalt ca mine.

Avea ochii albaștri si parul lui era umflat si fluffy. Era cam de 1.85.

T: buna, eu sunt Tommyinnit, dar imi poți spune Tommy.

M-am dat in spate, si am căzut pe jos.

T: eu nu sunt rău, si nici oamenii care te-au luat nu sunt. Au făcut toate astea la ordinul regelui.

G: care rege, unde sunt?

T: Kinoko Kingdom.

G: CE? ASTA E IN CEALALTĂ PARTE A PĂMÂNTULUI DE UNDE LOCUIESC.

T: știu, cei maj experimentați de pe aceste meleaguri au fost trimiși sa te ia. Cel cu parul blond era tata. Il cheama Ph1za, dar îi poți spune Phil.

Nu știam daca sa ma încred in Tommy sau sa sar pe geam, sau sa il pocnesc...

T: este destul de protector si are un suflet mare si bun. M-a luat pe mime si pe frații mei de când eram bebeluși si ne-a crescut.

G: dacă nu te superi? Care sunt frații tai?

T: Tubbo, willbur, omul cu par roz care te-a luat adica Techno... Si cam atât.

G: oh - dar totuși, nu știu dacă pot avea încredere în tine.

T: in mine poți, dar in fratele meu Willbur si in rege nu

G: m-mersi mult de sfat. O sa am grija.

T: a si, nu uita, vezi ca ai haine de schimb in dulapul de acolo.

G: aia e o întreaga camera, nu e dulap, are cam 20 metri pătrați.

T: știu, pentru ca regele sustine ca estei iubitul lui...

Alex... Nu nu nu nu nu. Nu iar.

(Alexander este fostul iubit abuziv al lui george)

T: am întârziat prea mult deja, ne vedem când estu gata. Cand ai terminat sa te îmbraci, suna la clopoțel, si eu vin, sunt servitorul tău de acum.

G: esti un bun prieten Tommy :)

Dupa care a plecat, era deja prea târziu pentru a ma feri, deja eram prins în cusca lui Xander.

M-am dus in dulap, am luat o pelerina de rege, o pălărie de ciuperca, un tricou albastru deschis larg, si niste pantaloni negri, umpic largi.

Tricoul l-am băgat în pantaloni, dar inca se putea vedea ca e larg, si am luat niste ghete in care am băgat pantalonii.

Arătăm destul de ok. Am sunat clopoțelul si Tommy a venit sa ma ia, si sa ma conducă la rege.

G: sincer, ești un prieten destul de bun.

T: am auzit ca tu aveai un iubit.

G: Clay....

T: nu știu exact unde este, dar este tot pe aceste meleaguri categoric. Regele nu te va lasa sa il vezi, te va tine la distanta de el.

Dupa cam 15 minute de mers, am ajuns la rege.

T: rege Alexander, George.

A: îmi poți spune Alex

( nu e quackity)

Tommy a dat din cap, si a plecat.

A: George, George Henry Davidson.

G: e-eu sunt.

A: nu te-am mai văzut de mult timp. Timp in care, tu ai devenit trans, si ai avut ambele operații, si un..... iubit.

S-a uitat la mine insistent, după care a zis :

A: te poți duce înapoi in camera, dar nu uita, cand voi avea nevoie de tine, voi veni.

G: parca tatăl meu era rege de Kinoko?

A: da, după războiul acela, el a mierlit-o, acum eu sunt rege.

G: ok, eu ma duc in camera. Sa imi fac un dus.

A: nu uita, am camera la o distanta de o camera, care e șifonierul tau, de tine.

G: bine.

Am plecat si am mers in camera mea. Unde m-am dezbrăcat instant si am fugit la dus.

Am dat drumul la apa destul de calda, dar imi placea sa fie fierbinte.

Am stat acolo pana când aud usa cum se deschide, Alex.

A intrat cu mine in dus, si el era dezbrăcat, se putea vedea ca e hard...

A: știi ce nu ți-am zis niciodată George?

G:?

A: ai un fund frumos, păcat ca o sa il ruinez eu.

Apoi m-a lipit de perete, mi-a ridicat picioarele în aer si a pus călcâiele le umerii lui.

Chiar chef de asta aveam eu acum.

A: pentru ca nu ai mai făcut asta de mult, am sa te pregătesc.

Si scoate o sticla de lube, si da știți si voi la ce se folosește...

Si fără sa ma anunțe a băgat-o.

G: AHG~

A: shhh, George, pereții sunt subțiri aici...

G: mh~

După ce mi-a zis asta a început sa se miște repede, si sa facă ce vrea el cu mine.

* imaginați-vă voi restul pls *

only you Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum