George pov.
Aseară cand am fost la baie am observa ca Clay se comporta ciudat cand am ieșit...
Parea speriat si avea lacrimi in ochi...
Am zis sa nu ma bag si m-am dus la somn...
Următoarea zi am văzut ca avem vacanta 2 săptămâni....
Asa am avut si ultima data, si acum nu ma mai ocup asa mult de dans si sunt gae
Ayaye
Oricum pe 1 noiembrie este ziua mea...
M-am dus pana in bucatarie, Clay inca dormea, era undeva pe la 4 dimineața...
Am băut un pahar de apa si m-am intors înapoi
Stiam ca ceva este neinregula cu clay se comporta ciudat si pare trist si distras mereu
Ah da si am uitat sa zic, am văzut ieri in baie niște lame de la un cater.
M-am gândit ca poate Clay le folosea pentru ora de arta. Adica ne cam trebuiau, rare ori dar ne trebuiau...
Cam suspicios....
Oare se ta-
Nu George, el e mai puternic emoțional decât tine.Oricum, intre timp pana una alta s-a cam facut 9:30, si eu la 10 am antrenament la dans pana pe la 2.
Mi-am pus tor ce am nevoir in rucsac si l-am rugat pe Clay sa ma duca, oricum si el avea treaba undeva.
*in masina*
G: sii Clay, tu unde te duci?
C: pai stii trebuia sa am antrenament la box, dar aparent s-a anulat..
G: faci box?
C: lupte in general...
G: asta este super...
C: mersi, ma ocup de lupte de la 16-17 ani yk
G: woah,
C: tu de cat timp dansezi?
G: pai, de pe la 12-13 ani...
C: deci se pare ca ai habar ce e ala dans. Eu sunt mai rau si decat robotii la dans.
G: fiecare e special in felul lui ig, oh am ajuns, eu raman aici, paaaaa
C: pa gogy, ai grija :)
M-am dat jos din masina si am Intrat in cladirea unde fac eu dans.
*time skip *
Am ieșit cu o ora si jumătate mai devreme deoarec profesoara mea avea treaba și mna.
Asa ca am decis sa merg pe jos acasa.
Bine, nu a durat mult sa ajung acasă doar o jumătate de ora.
Clay obișnuia sa se antreneze cu sacul de box uneori, dar pirta un fel de maneci pe maini...
In fine, am Intrat in casa, el avea sacul de box langa un perete pe care nu il puteai vedea de la intrare.
Dar puteam sa aud cum îi da cu pumnii acelui sac.
Nu cred ca m-a auzit, si am vrut sa il sperii. M-am dus tiptil dupa colt si cand am sarit:
G: bo-.........
Am ramas masca si cu gura căscată in același timp, dupa cateva secunde mi-am pus mana la gura, aveam deja cateva lacrimi pe față...
Clay, a-avea mainile pline de tăieturi... Nu cred ca mai avea loc unde sa taie...
Atunci s-a intors si el cu fata spre mine. Am văzut cum i-se umplu ochii încet cu lacrimi...
C: G-Geor-
G: Clay.......
M-am uitat atent in ochii lui si dupa care l-am luat in brate plangand..
G: d-de ce faci asta?? Clay, te rog fii sincer...
Nici un răspuns, doar ma ținea in brate.
M-am dus in bucatarie si am luat trusa de prim ajutor.
Am aplicat un spray calmant pentru durere si i-am bandajat mainile in tifon.
C: a-au....
G: știu ca doare, doar promite-mi ca nu mai faci asta, pentru mine te rog...
Clay pov.
Doar daca ai stii george...
Am belit pula de tot...
Daca ma va face emo...
Daca-G: daca ai nevoie sa vorbești cu cineva la orice ora, oricand. Eu sunt aici prezent 25/8 otay :]
E asa de dulce...
L-am luat in brate si am simțit șiroaie de lacrimi cum imi curg pe obraz necontrolat...
Mainile imi tremurau, si nu mai aveam suficient aer ca sa pot respira cum trebuie....
Aveam un atac de panica.
G: deci fii atent, vei numara pana la 10, cu mine
Am făcut un exercițiu de respirație de câteva ori si a reușit sa ma calmeze...
Dupa care am mers in pat la mine. M-a lăsat sa il tin in brate si sa ma eliberez plangand, macar ma înțelegea cand plangeam fara motiv <3
Doar daca ar știi cay de mult il iubesc, dar el e straight. Si nici nu cred ca stie ca eu sunt 💅✨
Mna, ayaye, veața e grele, nu toți poate...
Am adormit cu el in brate acolo la mine in pat, nu știu ce a mai facut el dupa...
Doar daca ar vedea măcar un sfert din iubirea nea pe care o simt fata de el... Macar un sfert :(
CITEȘTI
only you
RomanceGeorge este un student la schimb in florida, oare viata lui va ramane la fel?