Capitolul 32

117 13 8
                                    

Clay pov.

Daca se va intampla ceva cu george, daca... N-nu va supraviețui.... Daca-

Dar vad cum vine o asistenta care iese din salon si vine la mine si ma întreabă

#: clay?

C: da, eu sunt.

#: puteți intra in salon.

M-am ridicat de pe scaun si am deschis usa încet. Acolo era George intins pe un pat. Nu se trezise inca. M-am dus langa el, I-am luat mâna si o țineam strans între mainile mele.

C: te iubesc George....

Madison plecase de la spital. Sincer snici nu mai știam cât este ceasul. Nu de parca m-ar interesa, singurul lucru care ma intereseaza acum este George.

*dupa 5 ore*

Sunt aici de ceva timp, george s-a trezit acum o jumătate de ora, sincer, am început sa plang cand s-a trezit, eram bucuros de faptul ca va fi bine. Nici nu mai știu despre ce vorbea, parca de faptul ca nu si-a dat seama de ce a alunecat...

Inainte sa mai apuce sa zica ceva, intra un doctor in salon, mare ne fu surpriza cand am vazut ca doctorul e nimeni altul decât cel care i-a făcut lui george operația de schimbare de sex.

W: buna băieți! Ce bine ca ne revedem :)

G: OMG Will, bunaaa.!!

C: ce mai faci, nu te-am mai văzut de mult!

W: eu sunt bine, si am venit sa va zic ca si george va fi la fel, daca vreți puteți sa mergeți acasa.

G: PE BUNE?

W: da, :)

C: okay ma duc eu sa îi -

W: si inca ceva inafara de asta. In legatura cu George , am facut cateva investigații in urma carora am aflat ca el este insarcinat...

Am făcut ochii cat cepele, gura căscată si m-am uitat la will, pe urma la podea, si apoi la George care avea mâinile peste gura si nas, si care mai mai sa înceapă sa planga in hohote de fericire.

W: congrats ig

M-am intors iar la George si l-am luat in brațe tinandu-l asa de strâns in timp ce amândoi plângeam. Era visul nostru, care credeam ca nu se va îndeplini niciodată. Între timp will a ieșit din salon, dupa care eu i-am zis lui george încă tinandu-l in brate

C: te iubesc georgie, mai mult decât orice., stiu ca nu o zic des dar te iubesc.

G: si eu Dream, si eu. Si eu te iubesc dream.

*pe drum*

George pov.

Ma gândeam sa îi zic lui Clay despre nunta acum ca eu sunt gravid. Ar fii un moment ok. Abia aștept sa vad cum o sa reactioneze sau ce gen este copilul nostru.

G: auzi..

C: da pui, ce este?

G: ma gândeam la nuntă...

C: stii, nu trebuie sa aiba loc daca nu vrei.

G: ba nu, ai înțeles greșit, vreau sa aiba loc.

C: cum vrei, sincer, ar fii frumos. E bine peste o săptămână, ca gen azi este duminica.

G: e bine. Pe cine ai vrea sa invitam?

C: pai, desi o sa faca haos, pe plozii petarda, aka Dreamy, Nugget, Berry, si nuj..

G: poate pe karl, dsmp-ul tot, mr beast crew.

C: nu e o idee rea.

only you Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum