*dupa o saptamana*
Narator pov.
Clay a venit cu george in brate, sarutand-ul cu pasiune, l-a lăsat incet pe pat, intrerupand sarutul.
G: nu am mai făcut asta de mult ~
C: taci, stii ca ma înnebunesc formele tale...
G: de aceea si mie imi place ce faci cu mine~
C: o sa te termin. De tot~
G: astept~
Clay si-a dat tricoul jos și s-a pus deasupra lui george, dand și tricoul acestuia jos si aruncând-ul pe jos.
Si-au dat restul hainelor jos, ramanand ambii dezbrăcați unul peste altul.
G: mh~ your~
C: my dick? You want it don't you ~
S-a aliniat cu el si a impins înăuntrul lui george.
G: mmh-ah~ C-lay ~
C: shh, e 3 dimineața, ne pot auzi~
G:d-dar~ hah~
C: pot sa ma misc acum?
G: mh~
Clay a inceput sa se miste inauntru și afara din băiat, acesta facand cele mai hot sunete pe care le-a făcut vreodată.
George si-a pus mainile pe umerii lui clay, tinandu-se si apucand de ei tare cu ungiile, din cauza presiunii puse pe el.
Se tinea asa de tare cu ungiile încât a ramas un semn destul de accentuat.
G: i'm close b-babe~
C: me too bby ~
Dupa cateva minute, clay s-a adâncit in george ramanand acolo, in timp ce își dadea drumul in baiatul brunet.
C: esti o mica fiinta plina de transpirație...
G: știu....
*dupa cateva zile*
George pov.
Stateam la masa cu berry, mi-a fost cam rău in ultimele zile... Oare, dar nu..
G: stii, mi-a fost cam rau in ultima săptămână...
B:te-ai culcat cu...
G: da...
B: am eu 1 test de sarcina in dulap. Daca vrei sa îl faci...
G: nu e o idee rea. Ma duc sa il iau.
Am luat testul si m-am dus la baie sa il fac. Am făcut ce trebuia, si am luat testul ducandu-ma înapoi la berry.
G: tine asta si spune-mi tu rezultatul....
B: cum vrei...
Stateam cu o mare curiozitate, parca nu mai aveam rabdare, parca voiam sa dau timpul inainte.
B: arata rezultatul...
G: deci...
B: ești insarcinat!
C: VOI FI TĂTIC?
Era clay, sus in capatul scărilor. Ramasese cu ochii cat cepele si cu gura cascata.
B: cam dap.
M-am ridicat uitandu-ma la el. Si el se uita la mine. A venit si m-a strans in brate asa de taree...
C: o sa fiu tatic...
G: o sa fim :]
C: te iubesc...
G: stiu asta, si eu.. Abia aștept sa imi creasca si mie burtica
*knock knock knock*
G: deschid eu.
M-am dus la usa si am deschis avand o surpriza, la usa era ranboo, a fost eliberat din prizoniera de obsidian cred.
R: buna george
G: buna ranboo, intra, nu te-am mai văzut de mult timp...
R: stiu, dar acum nu avem timp de multe chestii. L-am auzit pe Alex spunand ca o sa vina dupa tine curand. Eu zic sa te ferești. Va veni cu Jschlatt si Techno si Sapnap.
C: sapnap e cel mai bun prieten al meu, nu ar putea sa imi faca asta...
R: oh ba da, l-am auzit vorbind despre cum vrea sa te captureze si sa il tortureze pe george si sa te faca sa privești tot...
G: vom incerca sa avem grija. Mulțumesc ca ne-ai zis...
*dupa 3-4 luni *
George pov.
Burtica mea a inceput sa fie cat de cat vizibila. Se putea spune ca acolo se ascunde un bebe...
Clay era la dus, iar eu ma pregăteam de somn. Dar deocamdată imi priveam burtica... Deodata vine Dream de la spate si ma ia in brațe punand si el mainile pe burtica.
C: inca nu imi vine sa cred ca aici este copilul nostru...
Deodata cineva intra peste noi spărgând usa. Era Alex...
C: stai in spatele meu George.
A: uite pe cine revad eu din nou.... Pe george si iubitul lui Dream.
G: te rog lasa-ne in pace
A: am auzit ca george este gravid. Adevărat?
C: da, ce ai de gand sa faci?
A: asta.
I-a dat un pumn lui Clay care a cazut pe jos si a venit inspre mine. S-a uitat la mine in ochi, mi-a dat o palma eu cazand pe jos, si dupa aia a zis
A: nu Regret.
Si mi-a dat cu piciorul în burta. Si inca unul, iar dupa aia a fugit. Nu puteam sa fac nimic, doar sa stau acolo pe jos plangand de durere.
Clay m-a luat in brate si a fugit cu mine la Dreamy acasa. I-a povestit ce s-a întâmplat, iar eu am fost pus pe un pat.
Inca durea foarte tare, nu puteam sa ma opresc din plans.
Clay pov.
Dreamy a incercat sa il examineze pe George, dupa care a venit la mine si mi-a zis ceva ce avea sa imi schimbe viata.
D: imi pare rau dar loviturile alea au fost fatale pentru copil. A pierdut-o....
C: nu îi spune, am sa îi zic eu.
Dupa aia am ieșit din casa, afara si am inceput sa dau cu orice imi venea la mana. Eram si eu fericit dupa atâția ani.
Am intrat inapoi inauntru unde dreamy i-a zis lui george ce și cum...
C: jur ca am sa il omor pe ala in bataie pentru ce ti-a facut...
G: faptul e consumat. Am pierdut deja copilul...
C: si eu nu am putut face nimic. Ma simt.... Nasol. Am stat si am privit cum el îți dadea cu picioarele în burta si nu am putut sa fac nimic....
CITEȘTI
only you
RomansaGeorge este un student la schimb in florida, oare viata lui va ramane la fel?