*dimineata*
Clay pov.M-am trezit pe la 9, eram in pat cu george amândoi...
Fara haine 🙂
Atunci mi-am amintit ce s-a întâmplat noaptea trecuta...
Sper ca nu am fost prea agresiv, sper ca nu l-a durut...
Daca nu i-a plăcut...
Daca a mințit doar pentru a ma satisface pe mine...
Deodată aud un căscat, era George, se trezise.
C: Neața dulceață....
G: * giggle* Neața...
C: aseară ne-am culcat imediat dupa, si nu am avut timp de aftercare....
G: dar-
C: asa ca o facem acum :) aftercare is caring.
M-am ridicat din pat luând o pereche de pantaloni de pijama pentru mine si o rochie de pijama pentru George.
Înainte sa ne îmbrăcăm l-am întrebat :
C: nu ar fii mai bine sa facem un dus?ca suntem plini de.....
G: nu știu, cum vrei...
L-am luat în brate și l-am dus in baie, unde am pregătit apa pentru dus.
L-am pus in dus si el s-a sprijinit de perete. Shit.
C: scuze...
G:?
C: ca am fost prea agresiv și acum nu poți sta cum trebuie in picioare.....
G: nu, nu neapărat, asta se întâmpla si cand nu avusesem operația....
C: parcă erai-....
G: putem sa vorbim după, te rog?
C: cum vrei iubire :3
* dupa dus *
C: deci... Vrei sa vorbim despre...
G: promiți ca vei fii lângă mine după asta?
C: cine ti-a spus ca plec, eu te iubesc.
G: pai, vezi când am fost mic am avut un tata nasol, care ma abuza sexual si de aia am mai multe nume...
C: want a hug?
Am văzut cum i-se umplu ochii de lacrimi si s-a înfipt in pieptul meu începând sa planga.
G: s-si acum e in Kinoko...
C: Kinoko e in cealaltă parte a lumii, nu au cum sa ajunga la noi. Stai liniștit pui.
C: de acum in colo cand ai nevoie sa vorbești cu cineva, eu sunt aici 25/8.
Am stat asa ceva timp.
Dar eu am decis ca e timpul perfect acum. M-am ridicat de pe canapea, si m-am pus într-un genunchi.
C: George, știu ca nu ne stim de o perioada foarte lunga de timp, dar iubirea mea pentru tine, cred ca a trecut peste limitele iubirii din statusul relației in care suntem acum. Asa ca, am îngenuncheat in fata ta astăzi, ca sa te întreb. George, vrei sa fii soțul me-
Dar deodată au intrat doi oameni in casa, spărgând usa, unul avea o pelerina rosie cu o masca facuta dintr-un craniu si parul lung roz
Iar celalalt avea aripi negre, o inima de hardcore ca un fel de insigna si o pălărie alb cu verde, care avea parul blond....
Cel cu parul roz a dat cu ceva gaz, care ne-a făcut sa adormim si pe mine si pe George.
CITEȘTI
only you
RomanceGeorge este un student la schimb in florida, oare viata lui va ramane la fel?