Capitolul 13

199 18 8
                                    

*la spital*

Am Intrat pana in salon cu george, pentru ca George va avea bottom surgery si va avea nevoie de un spațiu doar al lui pt ca va fii anxios si căzut mental am luat un salon in care voi sta doar eu cu el.

G: deci, doar noi vom sta aici?8j

C: da, doar tu si eu, si eu si tu :)

L-am ajutat sa își desfaca bagajele. Nu avea multe chestii, doar strictul necesar.

El s-a dus la baie ca sa se schimbe in pijamale, iar eu am ranas in salon.

Astăzi era operația...
Imi batea inima in ultimul hal cand ma gandeam la asta....

G: Clay ești bine?

C: am - da. Doar entuziasmat

G: voi fii bine, stai liniștit :))

C: bine bine...

Dupa asta imediat a intrat doctorul lui george in salon.

C: um -  buna ziua domnule William

W: spune-mi Will

G : hola Bud :)

W: geoorggee, de cand nu te-am mai văzut, cum te-ai descurcat dupa operație?

G: pai bine...

W: el e.... Clay, Clay Smith?

C: uh da, da, eu sunt dar multa lume imi spune Clay wastaken...

G: e iubitul meu.

W: woooo, CONGRATS :D

G : deci, mergem?

W: da, hai sa mergem, esti gata?

G: am... Emoții...

W: va fii bine, nu îți face griji. Sunt specializat în asta.

C: vin si eu dar aștept pe hol...

W: desigur, George, vino dupa mine.

George s-a dus dupa Will si eu dupa ei, dupa 5 minute de mers, ei au intrat in sala de operație si eu am rămas pe hol.

Nu pot sa cred ca se... întâmplă într-un final.

Cat de fericit va fii George...

*dupa operatie*

Eram pe hol si asteptam sa iasa will din operație.

Deodată se deschide sala si iese will

W: deci, inainte de toate vreau sa iti zic ca operația a mers extrem de bine. Mai bine decât trebuia. Si george este adormit acum. O sa il ducem înapoi in salon cu tot cu masca de oxigen.

C: deci cu alte cuvinte george este bine?

W: da

Will s-a dus in salon si a ieșit cu george. Care era bandajat acolo jos cu tot felul de bandaje 😀

Am mers cu ei pana in camera unde dupa ce doctorii au plecat am ramas doar eu cu george care inca dormea.

C: vezi George, acum ești total un demi-boy, my demi-boy...

* dupa 3 ore *

Am așteptat sa se trezeasca george, inca era sub anestezie asa ca va dura ceva. Eu m-am dus sa mananc ceva si cand am venit înapoi, george era treaz.

C: george!

G: hi Clay...

C: visul tau e acum real...

G: am observat, sunt un băiat, acum nu o sa mai aduc vorba niciodata ca am fost fata si ca sunt băiat trans.

C: nu erai -

G: ba da, dar am realizat ca hainele nu au gender, deci nu ma face un demi-boy simplul fapt ca ma îmbrac în fusta.

C: ai dreptate.

Dupa ceva timp vine will in salon. A discutat cu mine ceva dupa care s-a întors la gogy si a zis

W: George, acum nu vei mai avea nici perioada, nicio chestie care are legătură cu o fata.

G: n-nu pot sa realizezi cât de fericit sunt....

C: eyyy, nu plange...

M-am așezat pe scaun langa el si i-am luat fata sarutand-ul. I-am sters lacrimile, chiar dacă erau de fericire acele lacrimi.

G: te iubesc Clay...

C: si eu pui <3...

W: revenind, George, va trebui sa stai acasa tot anul școlar de acum in colo pentru ca daca d-ne fereste te lovești si intr-un singur colțișor o sa dai de belele...

G: oh- k ig.

C: nu îți face griji, stau cu tine <3

G: cat noroc pot avea cu un iubit asa de dulce ca tine...

C: nu știu :))

only you Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum