Capitolul 23

147 15 4
                                    

George pov.

M-am trezit azi la 4 dimineata, era un zdranganit. Cand deschid ochii capiu cum sunt eu , cine sa fie , nimeni alta decât Dreamy

D: SCULAREAAA dream m-a pus sa te antrenez.

G: macar stai sa ma imbrac...

M-am dus si m-am îmbrăcat repede in pantaloni negri si in tricou oversized, legat la talie .

Am fugit jos repede dupa ea, a iesit in curte ,acolo erau multe sabii si manechine .

G: voi chiar folosisti toate astea?

D : mhm uite!

M-am uitat in spate si un cuțit a zburat pe langa fața mea .

D: iti place ?

G: mă înveți?

D: usor usor gogule, mai intai tre sa înveți sa tii un cuțit sau o sabie. Ia asta

Mi-a dat o sabie, era de netherite, si m-a întrebat

D: cum tai cu o sabie?

Am incercat sa o tin in mana si sa tai ceva cu ea dar DreamyXD m-a oprit.

D: ma duc sa iau cv de legat la ochi, trebuie sa iti testez simturiile.

S-a dus in casa si a revenit cu o masca de legat la ochi ca o bandana... Mi-a pus-o la ochi si s-a mișcat pe langa mine.

D: am pus 10 unelte sau arme, spre exemplu sabii sageti arce, bricege, cuțite etc. Tu trebuie sa le găsești. Ai un minut.

Am inceput sa umblu ca bezmeticu pe acolo si sa caut tot felul de arme.

Ah- fuck, m-am taiat intr-o sabie, am dat masca jos, tăietura era cam adanca. Dreamy a venit langa mine si a încercat sa opreasca sângerarea.

D: tine apasat, ma întorc imediat.

A fugit si a luat trusa de ajutor si a venit langa mine, m-ia spus sa nu mai tin apăsat si a inspectat rana.

C: ce face- GEORGE, George, esti bine? DREAMY CE I-AI FĂCUT?

D: taci.

C: SPUNE CE I-AI FĂCUT.

D: AI UITAT CA LUI GEORGE NU ÎI PLAC ȚIPETELE? SAU AI UITAT DE PROPIUL TAU "IUBIT PIERDUT"

ce tot spunea Dreamy... Dream e... Clay...
Atunci el si-a dat masca jos si i-am vazut fata. Chiar era Clay....

G: Clay....

D: va giugiuliti dupa acum clay ajuta-ma sa îi bandajez rana, si-a tăiat vena principala in timpul antrenamentului in sabia ta de netherite.

G: am facut ce...

C: nu te panica, o sa fie bine.

Clay pov.

Atunci am vazut ca George incepe sa se moleseasca si s-a lasat pe spate. A lesinat. Tuți morții tai Dreamy.

D: e mai bine, acum nu va simți durerea. Tine mana trebuie sa cos rana.

C: cum stii tu... Nvm

I-am tinut mana in timp ce Dreamy cosea rana. Stiu ca el nu putea sa simta nimic dar ma durea pe mine..

D: sii gata, acum sa bandajam rana si pe urma du-l la tine in camera si stai cu ochii pe el. Trebuie sa bea apa, a cam pierdut sange. Ai grija.

L-am luat in brate ca pe un panda si l-am dus la mine in camera punând-ul pe pat. I-am dat un pupic pe frunte si m-am asezat langa el.

Aud pe cineva care bate la usa.

C: intra.

Era berry. A venit si s-a pus in șezut langa mine.

B: hug?

Am luat-o in brate si mi-am pus barbia pe umarul lor.

B: hai la mine in camera sa vorbim despre tot ce s-a intamplat bine?

C: hai...

M-a luat de mana si m-au dus la ei in camera. Ne-am asezat pe podea.

B: fa-o.

C: ce..

B: se vede ca vrei sa plangi. Ai lacrimi în ochi.

Asta a fost. Pana acum m-am abtinut dar acum nu mai puteam pur si simplu. Am lasat lacrimile sa imi cada pe fata. Berry m-a luat in brate din nou.

B: vrei sa vorbim despre ce s-a întâmplat?

C: da... Vezi tu, cred ca stii deja ca george este acel baiat de care ti-am povestit ca cica l-a omorât iubitul lui abuziv... El e iubitul meu... Si nu pot suporta sa il vad asa... Adica tin mai mult la el decat tin la mine...

B: uite cine e la usa...

M-am întors cu spatele si m-am ridicat. Era george...

C: george!

Am sărit imbratisand-ul tare, de mentionat ca inca plângeam.

G: mi-ai lipsit Clay...

C: s-si tu, G-George...

G: shhhh, gata, gata... Sunt aici...

I-am simțit mana pe spatele capului meu, se juca cu parul meu. S-a indepartat umpic cu fata, iar apoi s-a lăsat din nou si l-am sarutat.

C: cum mai ești? Te mai doare mana?

G: e mai ok. Nu doare chiar asa de tare, mi-a spus dreamy ca venele sunt okay, in 2-3 zile pot sa ma antrenez din nou.

C: te antrenez eu, nu te mai las cu nebuna aia.

G: nu e nebuna, bine, poate doar umpic...

C: nu mai plange, o sa ma faci si pe mine din nou :]

G: bine iubirea mea <3

*peste o saptamana*

only you Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum